Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 40 kirjoitti:
Vaimoni petti ja jätti, tuhosi minut henkisesti ja muutenkin avioerossa. Kokemus oli niin järisyttävä, etten halua enää kenenkään naisen kanssa seurustella. Miksi luottaisin enää yhteenkään naiseen, kun ei avioliittolupauksellakaan ole mitään merkitystä nykyään?
Yhden illan hommat on ihan ok, thaihierojalla voi käydä jne. En halua enää naista, johon kuitenkin pettyy.
Yhden illan hommat ovat ok ja voit käydä thaihierojalla? Huh.
Valinnoillasi on merkitystä, jos joku kiinnostuu sinusta.
Mitä väliä jos joku tuosta kiinnostuu? Häntä ei kiinnosta joten naama umpeen moralisoinnin suhteen.
Hän on nähnyt valon ja tajuaa mitä naiset pohjimmiltaan ovat.
Tarkoititko miestä, joka sikailee omassa elämässään ja tuomitsee kaikki naiset YHDEN naisen toiminnan perusteella?
Mielenkiintoista. Noloa, mutta mielenkiintoista.
Mikä sikailua yhden illan jutut ovat? Siinä on kuitenkin kaksi joista toinen on yleensä nainen.
Niin - yleensä. :D
Yhden illan juttuja harrastavat ihmiset kertovat teoillaan itsestään ja arvoistaan. Aina.
On lesboillakin kertapanoja eli siinähän naurat
Ja niin kertovatkin. Siinä on katsos sellainen juttu ettei niiden tarvitse sinua miellyttää, saatika noudattaa "arvojasi"
Juuri kuten tuo mies: mitä vittua se sinua liikuttaa mitä se tekee, kun ei se sitä sinun kanssas tekis kuitenkaan vaikka maksaisit
En maksa seurasta eivätkä jämämiehet kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 40 kirjoitti:
Vaimoni petti ja jätti, tuhosi minut henkisesti ja muutenkin avioerossa. Kokemus oli niin järisyttävä, etten halua enää kenenkään naisen kanssa seurustella. Miksi luottaisin enää yhteenkään naiseen, kun ei avioliittolupauksellakaan ole mitään merkitystä nykyään?
Yhden illan hommat on ihan ok, thaihierojalla voi käydä jne. En halua enää naista, johon kuitenkin pettyy.
Mitä väliä jos joku tuosta kiinnostuu? Häntä ei kiinnosta joten naama umpeen moralisoinnin suhteen.
Hän on nähnyt valon ja tajuaa mitä naiset pohjimmiltaan ovat.
Tarkoititko miestä, joka sikailee omassa elämässään ja tuomitsee kaikki naiset YHDEN naisen toiminnan perusteella?
Mielenkiintoista. Noloa, mutta mielenkiintoista.
Mikä sikailua yhden illan jutut ovat? Siinä on kuitenkin kaksi joista toinen on yleensä nainen.
Niin - yleensä. :D
Yhden illan juttuja harrastavat ihmiset kertovat teoillaan itsestään ja arvoistaan. Aina.
Ja niin kertovatkin. Siinä on katsos sellainen juttu ettei niiden tarvitse sinua miellyttää, saatika noudattaa "arvojasi"
Juuri kuten tuo mies: mitä vittua se sinua liikuttaa mitä se tekee, kun ei se sitä sinun kanssas tekis kuitenkaan vaikka maksaisit
En maksa seurasta eivätkä jämämiehet kiinnosta minua.
en sanonut että maksat. Sanoin ettet saisi tuota vaikka maksaisit.
Ja katsos nyt olet samassa tilanteessa kuin se mies. Sä et kiinnosta sitä, se ei kiinnosta sinua.
Mitä sä sit ulìset asiasta?
Ja yhden illan jutussa olleet miehet ja naiset: olette jämiä tänän moraalisankarin mielipiteen ansiosta. Siinä taisi muuten mennä sellainen 90% länsimaisista ihmisistä
Hierarkia.
Jostain syystä olen aina toivonut aloittellisuutta naisilta (vaikka olen mies). Olen esimerkiksi käynyt lukemattomia kertoja yksin keikoilla - ja vaikka musiikin kuuntelu on se pääpointti eikä siellä sen enempää voi käydä keskustelua, oletin varsinkin nuorempana että edes joku rokkityttö tulisi pummaamaan röökiä minulta breikeissä ja se johtaisi satunnaiseen seksiin ja ehkä jopa parisuhteeseen. Kymmenen vuotta putkeen hengasin myös yksin baareissa siinä toivossa että joku nainen ottaisi sitä ensikontaktia, turhaan. Lopulta kyllästyin noin vuosi sitten ja tulin siihen tulokseen että aika ja energia menee täst eteenpäin lähimpään perheeseen, ystäviin ja koiraan kun sen hankin. Mitään katkeruutta naisia kohtaan minulla ei ole, mutta pessimistinen näkemys minulla on universumia ja elämää kohtaan. Olisi todella kiinnostavaa elää kuukauden verran sellaisen ihmisen kengissä joka saa validointia seksin muodossa periaatteessa *ihan milloin tahansa*. Se maailma on minulle täysin vieras.
Ei jaksa enään.
Sairaalloinen rumuus ja mielenterveysongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu ettei tavallinen ja kunnollinen nainen riitä, kun pitäisi olla naama täynnä muovia ja iho tatuoituna sekä kokemus useammasta miehestä. Unohtamatta mediaseksikkyyttä ja täydellistä muovivartaloa. Elättelen toivetta, että vielä joskus joku mies rakastaisi minua tällaisena kuin olen.
Mitä ihmettä? Voin kertoa miesten suurimman osan mielipiteen: juurikaan kukaan ei halua tosiaankaan mitään ns. koko kylän polkupyörää. Ajatuskin oksettaa useimpia.
Samoin enemmistölle miehistä tatuoinnit ja lävistykset ovat pikemminkin luotaantyöntäviä - itseäni ne eivät juurikaan häiritse, mutta eivät taatusti tuo myöskään mitään lisäarvoa. Useimiten ne antavat naisesta enemmänkin jopa halvan vaikutelman.
"Supernormaalius"(silikonit jne) sen sijaan on monista miehistä vetoavaa, valitettavasti, vaikka muuta väittäisivätkin. Mutta loppupelissä aika hemmetin harvalla naisella sellaista on lisävarustuksena.
Tosiasiassa kuitenkin se menee niin, että ne tatuoidut ja lävistetyt ja kyläfillarit eivät koskaan jää yksin. Tää on se mikä on kaikkien nähtävissä. Edellämainitut naiset eivät varmaan ole monen miehistä mielestä se unelmakumppani, mutta siitä huolimatta totuus on, että he eivät jää yksin yhtä helposti kuin liian tavarastaan tarkat naiset. Siitä johtuu se sanontakin: kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mulla on lapsia.
Naiset joskus täällä kehuskenteli ettei ole mitään vaikeutta löytää kumppania vaikka on lapsia. Nytkö sitten on?
Nuorena olin ujo ja arka enkä osannut oikein tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Ravintoloista en uskonut sitä oikeaa löytäväni. Vuosien varrella yksinoloon tottui eikä vanhempana sitten enää puolisoa edes kaivannutkaan.
Mies lähti 22-vuoden suhteesta selittelemättä. Yhteinen lapsemme vammautui onnettomuudessa, tarvitsee paljon apua ja tukea. Isän uudesta naisystävästä johtuen (mustasukkainen ja kontrolloiva) lapsi ei enää väleissä isänsä kanssa -ja isä sntaa tämän tapahtua.
Parisuhde? Ei ole halua eikä kiinnostusta tässä kohtaa...
Pelko ja eoävarmuus. Pääsisinpä jotenkin tästä eroon..
Mies kuoli, siinäpä syy. Uutta en enää ota.
Renesanssi kirjoitti:
Hierarkia.
Jostain syystä olen aina toivonut aloittellisuutta naisilta (vaikka olen mies). Olen esimerkiksi käynyt lukemattomia kertoja yksin keikoilla - ja vaikka musiikin kuuntelu on se pääpointti eikä siellä sen enempää voi käydä keskustelua, oletin varsinkin nuorempana että edes joku rokkityttö tulisi pummaamaan röökiä minulta breikeissä ja se johtaisi satunnaiseen seksiin ja ehkä jopa parisuhteeseen. Kymmenen vuotta putkeen hengasin myös yksin baareissa siinä toivossa että joku nainen ottaisi sitä ensikontaktia, turhaan. Lopulta kyllästyin noin vuosi sitten ja tulin siihen tulokseen että aika ja energia menee täst eteenpäin lähimpään perheeseen, ystäviin ja koiraan kun sen hankin. Mitään katkeruutta naisia kohtaan minulla ei ole, mutta pessimistinen näkemys minulla on universumia ja elämää kohtaan. Olisi todella kiinnostavaa elää kuukauden verran sellaisen ihmisen kengissä joka saa validointia seksin muodossa periaatteessa *ihan milloin tahansa*. Se maailma on minulle täysin vieras.
Ei jaksa enään.
Olen rokkityttö. En polta, mutta olisin voinut tulla juttelemaan kanssasi ja tutustua tarkemmin.
Valitettavasti en harrasta yhden illan juttuja (lämpenen hyvin hitaasti, mutta sitäkin intohimoisemmin) enkä koe, että minun tehtäväni naisena on silittää miehen päätä tarjoamalla hänelle seksiä heti, kun tapaamme. Ja sama toiste päin eli en odota mitään tuntemattomilta miehiltä, että he silittäisivät päätäni tunteakseni jotain ihmisarvoa.
Arvomme olisivat liian erilaisia. Mutta, toivottavasti löydät vielä jonkun sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Mies 40 kirjoitti:
Näin. Enkä kyllä ihmettele yhtään että vaimo petti ja jätti. Miksi tuollaista miestä kukaan kunnioittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Suhde aina tyssää raha-asioihin. Kun nainen saa selville varakkuuteni alkaa se kinuaminen, tarjoa sitä osta tätä. Miksi ei voi vaan olla kuten muut parit että vuoronperään maksetaan esimerksi ravintolassa? En minä halua alkaa elättäjäksi 3 kolmen viikon seurustelun jälkeen.
Ihmeellisissä piireissä liikut. Minun lähipiirini naisista kukaan ei olisi mankumassa mieheltä rahaa tai palveluita/tuotteita. Kaikki etsivät tasa-arvoista kumppania, eivät iskää, joka maksaa viulut.
Jos pariskunnalla on samanlaiset tulot, sitten tuo toki onnistuu, että vuoroin tarjotaan, ja minusta naisena se on mukavaa. Mutta, jos mies tienaisi vaikka 4000€ ja minä olisin opiskelija tai pienituloinen niin olisi tosiaan ikävää tarjota vähistä penneistä vaikka 250 euron ravintolaillallista. Varsinkin, jos mies haluasi usein ulos ja sulle-mulle mentaliteetillä kaikkea kivaa.
Ei ole kivaa, että toinen lokkeilee ja toinen vaatii totaalista tasapäistämistä ilman, että siihen on taloudellisia rahkeita. Jos on, sitten olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä. Lokki on aina lokki, ja se on hyi.
Renesanssi kirjoitti:
Hierarkia.
Ei jaksa enään.
Muistan vieläkin miten vuosia sitten satuin vilkaisemaan jotain yksin baarin nurkassa kyhjöttävää miestä, joka katsoi minua suorastaan epätoivoisesti. Varmaan juuri tuollainen hento kukkanen, joka toivoi naiselta aloitteellisuutta. Arvaas mitä tunteita heräsi? Ärtymystä ja kiukkua, ei missään nimessä kiinnostusta.
Olen kyllä tehnyt aloitteita, baarissa ja netissä, mutta en ikinä tuollaisille miehille. Eikä kukaan mies tullut minulle juttelemaan, silloin kun nuorena ja arkana kyhjötin itse nurkassa. Ja ymmärrän hienosti, miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde aina tyssää raha-asioihin. Kun nainen saa selville varakkuuteni alkaa se kinuaminen, tarjoa sitä osta tätä. Miksi ei voi vaan olla kuten muut parit että vuoronperään maksetaan esimerksi ravintolassa? En minä halua alkaa elättäjäksi 3 kolmen viikon seurustelun jälkeen.
Ihmeellisissä piireissä liikut. Minun lähipiirini naisista kukaan ei olisi mankumassa mieheltä rahaa tai palveluita/tuotteita. Kaikki etsivät tasa-arvoista kumppania, eivät iskää, joka maksaa viulut.
Jos pariskunnalla on samanlaiset tulot, sitten tuo toki onnistuu, että vuoroin tarjotaan, ja minusta naisena se on mukavaa. Mutta, jos mies tienaisi vaikka 4000€ ja minä olisin opiskelija tai pienituloinen niin olisi tosiaan ikävää tarjota vähistä penneistä vaikka 250 euron ravintolaillallista. Varsinkin, jos mies haluasi usein ulos ja sulle-mulle mentaliteetillä kaikkea kivaa.
Ei ole kivaa, että toinen lokkeilee ja toinen vaatii totaalista tasapäistämistä ilman, että siihen on taloudellisia rahkeita. Jos on, sitten olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä. Lokki on aina lokki, ja se on hyi.
Ei ratkaisu ole silloin että rikkaampi maksaa opiskelijan kulut. Vaan opiskelija ilmoittaa jämäkästi että ei halua kuluttaa rahaa ja että treffeillä istutaan opiskelijaboksissa syömässä makaronia kynttilän valossa. Jos kiinnostus on aitoa, treffien ulkoisilla puitteilla ei ole väliä.
Jätetään nyt lesbot ja homot tämän keskustelun ulkopuolelle ja keskitytään oikeaan, tuottavaan yhteiskuntaluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ratkaisu ole silloin että rikkaampi maksaa opiskelijan kulut. Vaan opiskelija ilmoittaa jämäkästi että ei halua kuluttaa rahaa ja että treffeillä istutaan opiskelijaboksissa syömässä makaronia kynttilän valossa. Jos kiinnostus on aitoa, treffien ulkoisilla puitteilla ei ole väliä.
Ei olekaan, enkä sitä tarkoittanutkaan. Olen ihan samaa mieltä, että jos opiskelijalla on varaa treffeinä tarjota sitä makaroonilaatikkoa kotona, sitten pidetään kotitreffit. Mutta jos mies on vikisemässä, että pitää mennä kalliiseen paikkaan, kun minä vein sinut sinne viimeksi, sun vuoro tarjota, niin HOH HOH. Mies saa mennä mutustamaan kalliita pöperöitään yksin.
KUTEN SANOIN: Lokki on lokki. Sekä opiskelija, joka maksattaa rikkaammalla deitillään kaiken, että rikkaampi deitti, joka vaatii samaa taloustasoa opiskelijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, enkä sitä tarkoittanutkaan. Olen ihan samaa mieltä, että jos opiskelijalla on varaa treffeinä tarjota sitä makaroonilaatikkoa kotona, sitten pidetään kotitreffit. Mutta jos mies on vikisemässä, että pitää mennä kalliiseen paikkaan, kun minä vein sinut sinne viimeksi, sun vuoro tarjota, niin HOH HOH. Mies saa mennä mutustamaan kalliita pöperöitään yksin.
KUTEN SANOIN: Lokki on lokki. Sekä opiskelija, joka maksattaa rikkaammalla deitillään kaiken, että rikkaampi deitti, joka vaatii samaa taloustasoa opiskelijalta.
Ja jos vielä jää jollekulle epäselväksi, niin OT:na: Lokki on myös henkilö, jolla on sama tulotaso deittinsä kanssa, mutta ei silti suostu tarjoamaan toiselle mitään mistä tahansa syystä X. Opportunisteja riittää, tunnen itsekin valitettavasti yhden.