Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalla 12 Prisman työntekijää sairastunut – epäillään virusmuunnosta

Vierailija
28.01.2021 |

Nyt se lähti..Olemme pian pohjoismaiden Britannia

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Prisma on nyt sitten Suomen puhtain Prisma.

Vierailija
122/142 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt leviää tuo uusi muunnos paljon helpommin, eli kyllä siellä asiakkaatkin ovat vaarassa jos tautia on kassamyyjillä. Toisiaanhan heidän luulisi välttävän paljon paremmin kuin asiakkaita. Työkään ei ole sellaista kahvihuoneessa juoruamista, joka olisi varma tartuttaja.

Kyllä. Varsinkin ne jotka ei edes käytä maskia eikä käsidesiä. No, sitä saa mitä tilaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli töissä tuolla parina päivänä (ei ole Hokilla töissä) ja joutuu testeihin, tänään just kertoi. Ihmekös mun päätä särkee, väsyttää, oksettaa ja nenä vuotaa. Oh well. Jos on Korona ni sitten on.

Päätä särkee, väsyttää ja oksettaa? Tuossa on jo kolme tyypillistä koronaoiretta. Mikset mennyt testiin heti oireiden alettua? Miksi vasta miehen altistuessa mietit, voisikohan johtua siitä?

Koska ne oireet alkoivat eilen. Lääkäriin en aio mennä muutenkaan, kuten sanoin, jos on korona niin sitten on. Lääkettä ei ole niin mitä mä sillä tiedolla teen? Lepäilen kotona ja vedän Panadolia. Nenä on tarpeeksi kipeä ilman testejäkin.

No vaikka siksi että kaikki ne jotka olet jo pari päivää sitten ehtinyt altistaa saavat sitten tiedon että ovat karanteenissa! Tottakai menet siis testiin!!!

Vierailija
124/142 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oh, God of Earth and Altar

Bow down and hear our cry

Our earthly rulers falter

Our people drift and die

The walls of gold entomb us

The swords of scorn divide

Take not thy thunder from us

Take away our pride"

mISSÄ ON 

hERO <<<<NURSE

Rokote on kuin ukkosen jylinä, joka paljastaa Hero Nurset, ja antaa Elämän ja vapauden ihmisille!?

Kunnialliset ja Rehelliset Hero Nurset ja Poliisit (police)

tAKE AWAY OUR pride!

It is YOu!

Tai  Mandelbrookin joukko kaaosteoriasta?

It is YOU?

Joku idiootti aiheuti mailmanlaajuisen ****

"Take not thy thunder from us

Take away our pride"

ÄLÄ VIE MEILTÄ KUNNIAA?

PRIDE!

Vale!

Lie!

Korona Crown!

Yes!

Vierailija
125/142 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli töissä tuolla parina päivänä (ei ole Hokilla töissä) ja joutuu testeihin, tänään just kertoi. Ihmekös mun päätä särkee, väsyttää, oksettaa ja nenä vuotaa. Oh well. Jos on Korona ni sitten on.

Päätä särkee, väsyttää ja oksettaa? Tuossa on jo kolme tyypillistä koronaoiretta. Mikset mennyt testiin heti oireiden alettua? Miksi vasta miehen altistuessa mietit, voisikohan johtua siitä?

Koska ne oireet alkoivat eilen. Lääkäriin en aio mennä muutenkaan, kuten sanoin, jos on korona niin sitten on. Lääkettä ei ole niin mitä mä sillä tiedolla teen? Lepäilen kotona ja vedän Panadolia. Nenä on tarpeeksi kipeä ilman testejäkin.

No vaikka siksi että kaikki ne jotka olet jo pari päivää sitten ehtinyt altistaa saavat sitten tiedon että ovat karanteenissa! Tottakai menet siis testiin!!!

En ole tuo sairastunut, mutta jos itse sairastuisin tänään niin olisin altistanut nolla ihmistä, kiitos etätöiden. Ja jos käyt kaupassa, niin edes sitä ei katsota altisuneeksi. Ystäväni töissä kävi asiakkas, joka seuraavana päivänä sai positiivisen koronatuloksen. Ystävälleni soitettiin ja kerrottiin tästä, mutta painotettiin sitä että ystäväni ei ole karanteenissa ja voi elää normaalisti. Testeihin matalalla kynnyksellä.

Vierailija
126/142 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oh, God of Earth and Altar

Bow down and hear our cry

Our earthly rulers falter

Our people drift and die

The walls of gold entomb us

The swords of scorn divide

Take not thy thunder from us

Take away our pride"

mISSÄ ON 

hERO <<<<NURSE

Rokote on kuin ukkosen jylinä, joka paljastaa Hero Nurset, ja antaa Elämän ja vapauden ihmisille!?

Kunnialliset ja Rehelliset Hero Nurset ja Poliisit (police)

tAKE AWAY OUR pride!

It is YOu!

Tai  Mandelbrookin joukko kaaosteoriasta?

It is YOU?

Joku idiootti aiheuti mailmanlaajuisen ****

"Take not thy thunder from us

Take away our pride"

ÄLÄ VIE MEILTÄ KUNNIAA?

PRIDE!

Vale!

Lie!

Korona Crown!

Yes!

It is F** YOU!

It is You!

It is YOU!

Vierailija
127/142 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ei ole altistunu... joopa joo. Odotellaan viikon verran niin eiköhän ala perästä kuulua. Sitten vielä jos todella on se muuntunut virus kyseessä, niin voipi olla tartunta määrät aika huimat! Paljon asiakkaita, näiden perheitä ja muuta lähipiiriä jotka saavat jatkutartunnan, prisman työntekijöiden perheet jne...

Vierailija
128/142 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat ei ole altistunu... joopa joo. Odotellaan viikon verran niin eiköhän ala perästä kuulua. Sitten vielä jos todella on se muuntunut virus kyseessä, niin voipi olla tartunta määrät aika huimat! Paljon asiakkaita, näiden perheitä ja muuta lähipiiriä jotka saavat jatkutartunnan, prisman työntekijöiden perheet jne...

Melkein toivoisi, että näin olisi. Saattaisivat viimein joutua tarkistamaan tuota aivan käsittämätöntä oletustaan, että hypermarketissa (= yleensä isot, aikaavievät ostokset) pyöriminen ei ole altistustilanne. En tiedä uskooko tuohon joku, mutta pahoin pelkään että sellaisiakin löytyy.

Vierailija
129/142 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole altistanut ketään kun en ole missään muualla pariin viikkoon käynyt kuin koiran kanssa ulkona. Että ihan rauhassa voitte olla.

Vierailija
130/142 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole altistanut ketään kun en ole missään muualla pariin viikkoon käynyt kuin koiran kanssa ulkona. Että ihan rauhassa voitte olla.

Jos kaltaisiasi on paljon, niin meillä on koronan leviämisen seurantaluvut aivan viturallaan ja mahdollisesti thedään vääriä toimia, kun luullaan että homma on jotensakin hallinnassa. Kyllä nyt vaan ois tosi jees, jos noudattaisitten suosituksia ettekä sooloilisi, pandemia kun koskettaa ihan meitä jokaista ja väärin ajoitetut torjuntatoimet voi maksaa ihmishenkiä.

Vierailija
131/142 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurila vai Jumbo?

Kuten uutisessa lukee - Jumbon Prisma.

Vierailija
132/142 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkyny koronaa tänään!

Vierailija
133/142 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä virusmuunnosta vai ei? Kiinnostais sikäli et kohta pitäisi käydä Jumbossa.

Vierailija
134/142 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä virusmuunnosta vai ei? Kiinnostais sikäli et kohta pitäisi käydä Jumbossa.

Ei ole tietoa täällä eikä muuallakaan. Kiva kun ensin kerrotaan että on epäilys asiasta mutta sitten ei kerrotakaan mitään. Jätetään vaan asia ilmaan.

Vierailija
135/142 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tietoa täällä eikä muuallakaan. Kiva kun ensin kerrotaan että on epäilys asiasta mutta sitten ei kerrotakaan mitään. Jätetään vaan asia ilmaan.

Muunnoksen selvittämisessä menee pidempi aika kuin koronatestituloksen varmistamisessa. Nopeus olisi valttia kaikkien muidenkin massatartuntojen yhteydessä.

Vierailija
136/142 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muunnoksen selvittämisessä menee pidempi aika kuin koronatestituloksen varmistamisessa. Nopeus olisi valttia kaikkien muidenkin massatartuntojen yhteydessä.

Toivottavasti löysivät kaikki tartuttajat. Itse kävimme Jumbon Prismassa nyt eilen puolenyön maissa eikä kassalla ollut silloin maskia.

Vierailija
137/142 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää nyt muunnosvirusta, vai eikö ollut? Tietääkö kukaan?

Vierailija
138/142 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä tullut lisätietoa? Kauanko ne tommosta virusta oikein tutkii?

Vierailija
139/142 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä jumbon prismassa ja kaikki ollaan käyty testeissä. Ei ole tullut meille tietoa onko muuntovirusta.

Vierailija
140/142 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Heidi's Bier Bar -koronalinko ajoittuu torstaille 21.1. ja eilen uutisoitiin tuloksesta, ettei Jyväskylässä ole ollut kyse muunnoksesta. Vantaan Prismassa alkoi uutisten mukaan ropista positiivisia testituloksia maanantaista 25.1. alkaen, joten muunnosselvityksissä menee varmaan vielä muutama päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi