Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu harrastuksesta löysi tosi ihanan miehen seurusteluun Tinderistä ja tapaili sitä ennenkin tosi "tasokkaita" miehiä. Pyysin näyttämään millaisia Tinder-kuvia käytti. Järkytyin!!

Vierailija
28.01.2021 |

Siellä oli tosi pikkuista biksukuvaa, salikuvaa peba pystyssä, tiukkaa pikkumustaa bilekuvaa jne juuri sellaisia kun aina luulin ettei kannata laittaa. En tiedä uskallanko kokeilla, kroppa on kunnossa mutta pelkään että saan vaan vääränlaisia miehiä. N26

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä haluat, niin laita ihmeessä persvittua peliin!

Vierailija
2/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh! Miehet tykkää seksikkäistä naisista ja näitä vielä videään vihillekin mieluiten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun toimisi. Nainen viestii että on itsevarma ja pitää huolta itsestään. 👍🏻

Vierailija
4/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saa miehiä, just sellasia limasia kieli pitkällä nylkyttämään tahtovia. Ihanaa! Toki niitä voi sittennitse pyörittää, pistää ostamaan vaikka mitä ja dumpata lennosta.

Vierailija
5/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kauan ne on seurustellut (ilman että tapailevat muita)?

Vierailija
6/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sinäkin jonkun valioyksilön etsimiseen, niin ei tarvi työntää nokkaa muiden ihmisten asioihin. Älä ylläty jos sisäinen kauneutesi ei häikäisekään prinssejäsi.

Vierailija
7/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu. Insta-fitnessmuijillakin jotka esittelee itseään on aina niitä vähiten halutuimpia luuserimiehiä - eikun ei olekaan, miksiköhän :)

Vierailija
8/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana selittää. Tavutan sen, niin kaikki ymmärtävät. Put-ki-ai-vo.

Vierailija
9/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhaa esinneellistämistä ja niin edelleen.

Nyt tähän hästäkkiä ja miituuta peliin kiiruusti!

ByääH!

Vierailija
10/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä etsii ja itse tarjoaa. Olen korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa, ihan nätit kasvot ja huumorintajuinen bio. Minua lähestyy samantyyppiset miehet. Jos taas etsii sellaista miestä joka huolehtii täysillä ulkonäöstään ja treenaa paljon, eikä niinkään kiinnosta koulutustaso tai älykkyys, on nuo kuvat varmasti hyviä. Poikkeuksena toki sellaiset miehet jotka salaa pitää naisia huonompinaan ja hakevat vaan seksikästä bimboa vaikka menestyvätkin.

Vierailija
11/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse skippaan tuollaisia kuvia käyttävät naiset. En koe, että meillä olisi mitään yhteistä.

Ehkä en myöskään ole tuollainen tasokas mies, joten varmaan kaikille ihan hyvä, että jätän väliin.

Vierailija
12/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh! Miehet tykkää seksikkäistä naisista ja näitä vielä videään vihillekin mieluiten :)

No ei tosimielessä. Hetken tai hieman pitempiaikaiseen hupiin.

Vierailija
13/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kuvilla saa kaikkien mielenkiinnon ainakin hetkeksi. Mitä suuremman "lauman" saat itsestäsi kiinnostumaan sitä enemmän sinulla on valinnanvaraa. 

On sitten eri asia etsiikö jotain eteeristä kirkkoslaavitohtoria.

Vierailija
14/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, mutta ottaako AP myös peppuun?

Vierailija
15/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PeLLe PoSiTiiVi kirjoitti:

Päivän tinderhoro taas vauhdissa. Helvetin hevosennaama H***A. Saastainen luuska! ime parsakaalia geneeripelle löysäv**** 

Saa syöpä geneerisine spermageelitukka miehinesi typerä henkisesti 15v nilkatpaljaanavinkuh***a!!!!!

En haluaisi olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka kirjoittelee tuollaista.

En voisi arvostaa.

Vierailija
16/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä nyt jollekin siis yllätyksenä, että mies kiinnostuu naisessa ulkonäöstä?

Vierailija
17/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä etsii ja itse tarjoaa. Olen korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa, ihan nätit kasvot ja huumorintajuinen bio. Minua lähestyy samantyyppiset miehet. Jos taas etsii sellaista miestä joka huolehtii täysillä ulkonäöstään ja treenaa paljon, eikä niinkään kiinnosta koulutustaso tai älykkyys, on nuo kuvat varmasti hyviä. Poikkeuksena toki sellaiset miehet jotka salaa pitää naisia huonompinaan ja hakevat vaan seksikästä bimboa vaikka menestyvätkin.

Menestynyt mies ei etsi koulutettua vaan kaunista naista

Vierailija
18/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestynyt mies ei etsi koulutettua vaan kaunista naista

Sinä varmaan kuulut siis tuohon viimeisen lauseen kastiin. Hyvin olen menestyville yrittäjille kelvannut, samoin kuin muut koulutetut, mukavat, tavalliset ystäväni :)

Vierailija
19/19 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista ymmärtää miten mies kiinnostuu, toiset ei ennenkuin ei enää ole mitään mitä esitellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän