Kun whatsappissa näet että viestisi on luettu, mutta et saa vastausta...
Miten reagoit? Laitatko uutta viestiä vai blokkaatko yhteystiedon?
Kommentit (35)
Ei ole sellaisia ystäviä jotka jättäävät vastaamatta, joten en tiedä miten reagoisin.
Tai pelkkä hymiö kun olet kertonut kysymykseen "Mitä kuuluu?" pidemmän vastauksen...
Blokkaan, jos ystävä on vaikkapa töissä eikä ehdi vastata minulle? Ihan niin itsekäs en sentään ole.
Blokkaan heti. Se on entinen kaveri sitten. Bye bit ch!
Vierailija kirjoitti:
Blokkaan heti. Se on entinen kaveri sitten. Bye bit ch!
Mulla sama. Jos minuutissa ei vastaa, poistan koko henkilön elämästäni. Minun kaveripiirissäni minä olen keskiössä. Piste.
Mitäs teette niille, joilla ei ole lukukuittaukset käytössä ja ette pääse stalkkaamaan? Tai jos jollain ei näy paikallaolotieto?
Blokkaaminen on muuten henkistä väkivaltaa, ja jotkut tekevät niin ihan sumeilematta. Vain veemäiset ihmiset blokkaavat!
En voi tietää, miksi ei ole vastattu. Tätä tapahtuu melko usein kavereiden kanssa. Jos asia ei ole tärkeä, annan vain olla. Ei ole minun asiani määrätä toista vastaamaan.
En ole sairas hullu kyttääjä ja tajuan, että ihmiset vastaavat sitten ku se heille sopii vaikka siihen menisi vuosi.
Noh, just tarkistin, että olin 6.2. 2020 laittanut kyselyä kaverille mahdollisesta kahvittelusta. Ei tullut mitään vastausta, vaikka luettu olikin. Oltiin siitä jo kuitenkin aikaisemmin viestitelty, että jotain semmoista voisi yrittää, kun oli ollut hiljaisempaa tapaamisten saralla.
Mutta ajattelin että enpä jaksa uudestaan kysellä, jos ei vaivaudu edes edelliseen mitään vastaamaan. Sitten tuli koronakin, joten enpä ole kahvitteluseuraa paljon kaipaillutkaan...
Joskus voi kiireessä lukea ja vastata paremmalla ajalla. Varsinkin jos ei ole mitään kiireistä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Blokkaaminen on muuten henkistä väkivaltaa, ja jotkut tekevät niin ihan sumeilematta. Vain veemäiset ihmiset blokkaavat!
Samaa mieltä.
Kun whatssapissa minulla ei ole ollenkaan lukukuittaukset päällä...
Vierailija kirjoitti:
Noh, just tarkistin, että olin 6.2. 2020 laittanut kyselyä kaverille mahdollisesta kahvittelusta. Ei tullut mitään vastausta, vaikka luettu olikin. Oltiin siitä jo kuitenkin aikaisemmin viestitelty, että jotain semmoista voisi yrittää, kun oli ollut hiljaisempaa tapaamisten saralla.
Mutta ajattelin että enpä jaksa uudestaan kysellä, jos ei vaivaudu edes edelliseen mitään vastaamaan. Sitten tuli koronakin, joten enpä ole kahvitteluseuraa paljon kaipaillutkaan...
Eli kyseessä oli "kaveri". Hyvä vaan että tuli selväksi, vai mitä.
Left on read teen vain silloin kun en ole kiinnostunut, mutta en kuitenkaan halua torjua suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teette niille, joilla ei ole lukukuittaukset käytössä ja ette pääse stalkkaamaan? Tai jos jollain ei näy paikallaolotieto?
Haukun takanapäin pettjäksi/huijariksi. Kukapa muukaan peittää nuo tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Tai pelkkä hymiö kun olet kertonut kysymykseen "Mitä kuuluu?" pidemmän vastauksen...
Toi hymiövastaus pitkään viestiin kertoo vaan siitä, että sulla on intressejä ja toisella ei.
Tällainen tunnetietojen osaaminen ja pelaaminen teknologian kautta tulee vain lisääntymään eli ei riitä se, että en tee mitään...
Kivaa ajaa autolla kun puhelin piippaa viestejä. Liikennevaloissa kerkeät ehkä lukea, mutta vastaamiseen pystyt vasta perillä.
Olen aikuinen, joten odotan rauhassa kunnes toinen vastaa. Ymmärrän, että ihmisillä on muutakin elämää kuin puhelimella roikkuminen.