Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikälainen anoppi sinulla on?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?

Kommentit (1243)

Vierailija
21/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HT ja jotain narsistisia piirteitäkin hänellä on. Ei siinä mitään, mutta hänelle on kova pala se, että miniät ovat älyykkäämpiä kuin hän. Hän yrittää joskus päteä, mutta en viitsi sanoa hänelle, että hän on väärässä. Ei siitä mitään hyötyä olisi. Pitää vaan muistaa "kytkeä pois päältä tietyt osat aivoista" kun hänen kanssaan keskustelee, niin ihan hyvin se menee.

Onneksi puolisoni on perinyt älykkyytensä isältään.

Vierailija
22/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäkiskoinen, teräväkielinen ja selkään puukottava. Piilovi ttuilun mestari. Pitää minua huonona äitinä. Ei auttanut lasten kanssa kun olivat pieniä ja olisi apua tarvittu, käski soittaa sosiaalitoimistoon. Nyt on pahoillaan kun lapset teini-iässä, eikä heitä tarvitse hoitaa, voi lähinnä nauttia seurasta ja tekevät paljon kotitöitä. Haluaisi lapsia sinne viikoiksikin apuvoimaksi ja suree, kun ei tuoda. Olisi auttanut silloin kun olisi tarvinnut. Eikä teinit edes halua, omat kaverit ja menot tärkeämmät. Jotenkin naurettavaa, miten anoppi pyytää 16-vuotiaita "mummon mussuja yökylään mummilaan". Tuon aika olisi ollut 10 v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttainen ihminen, jollakin tavalla samanlainen kuin minä. Välittää aikuisista lapsistaan paljon, mutta pitää huolen, ettei puutu heidän elämäänsä liikaa. Välittää myös minusta ja on alusta asti ottanut minut osaksi perhettä. Ollaan käyty kahdestaan syömässä jne.

Hän on hyvin positiivinen, rasittavuuteen asti. Jollain tavalla hän on hyvin naiivi ja tätimäinen, kauhistelee joitakin juttuja vähän liikaa. Ei ymmärrä esimerkiksi masennusta ollenkaan. Kyselee paljon ja selittää polveilevia juttuja, se on toisinaan rasittavaa.

Iän lisääntymisen huomaa, kuten omista vanhemmistakin. Muisti ja kroppa alkaa pikkuhiljaa prakailemaan. Uskon, että anoppi tulee kuitenkin elämään vielä vuosikymmeniä. Olen siitä iloinen.

Vierailija
24/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkiskoinen, teräväkielinen ja selkään puukottava. Piilovi ttuilun mestari. Pitää minua huonona äitinä. Ei auttanut lasten kanssa kun olivat pieniä ja olisi apua tarvittu, käski soittaa sosiaalitoimistoon. Nyt on pahoillaan kun lapset teini-iässä, eikä heitä tarvitse hoitaa, voi lähinnä nauttia seurasta ja tekevät paljon kotitöitä. Haluaisi lapsia sinne viikoiksikin apuvoimaksi ja suree, kun ei tuoda. Olisi auttanut silloin kun olisi tarvinnut. Eikä teinit edes halua, omat kaverit ja menot tärkeämmät. Jotenkin naurettavaa, miten anoppi pyytää 16-vuotiaita "mummon mussuja yökylään mummilaan". Tuon aika olisi ollut 10 v sitten.

Tässä pätee se, että sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
25/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei sanonut pahasti sanoi hyvästi.Mene sinä länteen minä lähden itään.

Enää ei ole puolisoa joten eipä ole anoppiakaan enää.

Vierailija
26/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementoitunut ja nyt unohtanut, että mulle pitää vi...tt..uilla.

50 v sitä kestikin.

Vierailija
27/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja mukava. Ei sekaannu pyytämättä asioihimme.

Vierailija
28/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini kuoli pari vuotta sitten. Minulla on kova ikävä. Hän oli maailman ihanin ihminen, jonka ansiosta minulla on maailman paras aviomies.

Kauniisti sanottu.

Vierailija
29/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri!

Vierailija
30/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli pieniä niin ajatusmaailma oli ”jos tekee niin hoitaa”.... nyt lapset isoja, eivät käy vierailulla: ”ei hoitanut, ei yhteyttä, ei kiinnosta”. Nyt ihmetellään kun kukaan ei käy, miksiköhän? Me olemme omat lapset kasvattaneet, emme ”hoida” vanhuksia - sorry

Vierailija
31/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi mukava, tullaan hyvin toimeen. Välillä ehkä vähän ajattelematon, mutta tiedän, ettei ilkeyttään. Hän pitää hyvin tarkasti huolta, ettei liikaa sotkeudu elämäämme, mutta haluaa kumminkin olla osa sitä ja on kiinnostunut myös minun asioistani, ystävällisellä tavalla. Ei meistä mitään sydänystäviä tule koskaan, mutta minulle on tärkeää tulla hänen kanssaan toimeen ja uskon sen olevan molemminpuolista. Aina on tervetullut olo sinne mennessä.

Vierailija
32/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri!

Puolisosi saa hyvän perinnön?

Vierailija
33/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava ja kiltti oli. Viimeksi nähtiin reilu vuosi sitten ja halattiin sekä juteltiin pitkään, vaikka erosta nyt jo 21 vuotta. Hyväntuulinen ja rakastava mummo lapsillenikin.

Vierailija
34/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri!

Puolisosi saa hyvän perinnön?

Kyllä. Ei meidän rikkaaseen sukuun olisi edes päästy ilman tuntuvaa varallisuutta.

35/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kertakaikkiaan loistava ihminen! Ollut jo 40-vuotta ja välit ovat oikeinkin hyvät!

No props!

Vierailija
36/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä31877 kirjoitti:

Aivan kertakaikkiaan loistava ihminen! Ollut jo 40-vuotta ja välit ovat oikeinkin hyvät!

No props!

Kiitoksia ei silti liikene?

propsit = kiitokset, hatunnosto, kunnianosoitukset

Vierailija
37/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli ihan mukava, mutta joku siinä perheessä oli vikana, kun minulle selvisi että kaikki perheen lapset olivat tavalla tai toisella hyvin rikki.

Vierailija
38/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava. Ystävällinen, huomaavainen, fiksu ja aktiivinen. Tunnen alemmuutta ollessani tämmöinen tyhmä mörkö.

Vierailija
39/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut. Oli kuulemma tiukka täti.

Vierailija
40/1243 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää sanoa, että pidän enemmän anopistani kuin omasta äidistäni. Kun tapasin anoppini ensimmäisen kerran, hän sulki minut syliinsä ja toivotti tervetulleeksi sukuun. Oma äitini ei ole koskaan edes minua halannut, saatika kehuja antanut. Tunnen itseni onnekkaaksi, kun saan tällaista rakkautta tuntea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän