No nyt tuli EU:lta paljon odotettu ja vankka kannanotto koronarokote sekoiluun ja rokoteannosten vähäiseen toimitusmäärään
Pahoittelemme.
Kyllä mä nyt niin tyytyväinen tuohon kannanottoon olen ja tämä riittää minulle Suomen ja EU:n kansalaisena täysin.
Todellista suoraselkäisyyttä ja vastuunkantoa.
Kommentit (18)
Tässä linkki, kun pyydettiin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/65c62dab-55b6-4bb8-ac95-40c4f8cd287e
Eikse ookaan reilua antaa rokotteet koronasta pahiten kärsiville maille?
EU:n virkamiehet ovat pohjattoman koomisia. Onneksi, koska olisihan tämä muuten ankeaa. Nyt ne ilmeisesti kuvittelevat, että kun oikein polkee jalkaa, lääketehdas pystyy muuttumaan rokotteiksi. Ihan varmasti AstraZeneca myy EU:lle niin paljon rokotteita kuin pystyvät valmistamaan, sen jälkeen kun ovat tehneet toimitukset aiemmin ostoksensa maksaneille asiakkaille.
Riittääkö tuo EU:n pahoittelu teille?
Jostain syystä suomalaiset halutaan jättää rokottamatta. Olemmeko tarpeeksi lampaita ilman rokotettakin? Tai tarvitaanko meitä maksamaan vetelän etelän velat?
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tuo EU:n pahoittelu teille?
Mulle riittää, kun mulla ei oo takataskussa ylimääräistä miljardia.
Pitäis varmaan itsekin alkaa myymään olematonta tavaraa ja pyytää etumaksuja. Toimitushetkellä voin sitten vain pahoitella.
EU teki sadoista miljoonista rokotteista sopparin jossa ei ole sanktioita toimitusaikataulusta lipemiselle?
Mitä aktuaalista_vittua?
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä suomalaiset halutaan jättää rokottamatta. Olemmeko tarpeeksi lampaita ilman rokotettakin? Tai tarvitaanko meitä maksamaan vetelän etelän velat?
Suomalaisia on ihan helppo seurata kännykälläkin, ei tartte sirua. Missä muussa maassa kännykkä otetaan mukaan vessaan ja vielä käytetäänkin siellä? Tai kaikilla on kaikki mahdolliset bonukset ja äppit?
Vierailija kirjoitti:
EU teki sadoista miljoonista rokotteista sopparin jossa ei ole sanktioita toimitusaikataulusta lipemiselle?
Mitä aktuaalista_vittua?
Hyvä huomio. Sanktioilla olis pelastettu eu:n budjetti. Ehkä vastapuoli ei suostunut neuvotteluissa niihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia on ihan helppo seurata kännykälläkin, ei tartte sirua. Missä muussa maassa kännykkä otetaan mukaan vessaan ja vielä käytetäänkin siellä? Tai kaikilla on kaikki mahdolliset bonukset ja äppit?
Vedä nyt foliohattua vielä syvemmälle. Toi nyt on ihan huuhaata, mitä te pellet yritätte levittää harhoissanne.
Vierailija kirjoitti:
Eu kantaa vastuun
Näkis vaan ja kuulis kolinan.
Jo yksistään tämä EU.sta johtuva viivöstys rokottaa alueen talouskehitystä niin paljon, että hintalappu on ihan eri tasolla kuin joku vuoden nettojäsenmaksu. Ja tällaisia kustannuksia ei tietenkään lasketa EUn talousvaikutuksia arvioitaessa virallisissa rapsoissa. Koronabudjettikin lasketaan suoraan pelkäksi hyödyksi EU:lta. Jäsenmaiden maksamat lyhennykset ja varmsti sitten vaan laitetaan jäsenmaakohtaiseksi ustannukseksi. Ja sitten taas hymyssä suin kerrotaan kuinka hiton hyödylinen EU on taloudelle.
Nyt britit rokotavat jo kovaa vauhtia myös astrazenecn rokotteilla ja brittien yhteiskunta aukeaa kun meillä vasta aloitellaan massarokotuksia. EU tasolla satojen miljardien eurojen moka tämäkin.
Kyllä mun puolesta saavat nuo EU viskaalit työntää pahoittelunsa sinne itseensä syvälle ja poikittain.
Älä ihmeessä mitään linkkiä laita.