Antaako pomosi sinulle vain negatiivista palautetta?
Tyyliin jos kaikki tehty ok, ei sano mitään, jos joku ei ok, siitä sanoo? Eli kun hän avaa suunsa, tiedät, että tulee nuhteita? Muuten ei puhu sinulle?
Kommentit (7)
Ei. Onneksi esimieheni on hyvä roolissaan ja osaa kannustaa ja kehua tarvittaessa. Toki sanoo, jos on parannettavaa.
Edellinen pomo oli juuri tuollainen mikromanageeraaja. Se olikin syy, miksi vaihdoin työpaikkaa. Nykyiseltä tulee pelkkää positiivista sanottavaa. Ei sano mitään asiaa negatiivisesti, vaikka aihetta olisi. Kyllä työntekijät oppivat virheistään ilman että joku tulee siitä papattamaan ja osoittamaan sormella.
Entinen pomo antoi palautetta mm. nuppineulojen väreistä, kun kiinnitin yhden julisteen ilmoitustaululle. Ja omasta mielestään joutui jatkuvasti opastamaan minua yksinkertaisimmissakin asioissa. Kerran erehdyin kysymään, missä yhtä tiettyä laitetta säilytettiin ja hän napautti, että hänhän kertoi sen jo ensimmäisenä työpäivänä - kaikki laitteet, huoneet, ihmiset, työtavat, perinteet ja työtehtävät käytiin hyvänen aika ensimmäisenä työpäivänä kahden tunnin perehdytyskävelyllä, kun käveltiin talo läpi. Sen jälkeen ei olisi saanut kysyä enää toista kertaa mistään.
Itse saan vain egatiivista palautetta. Pomoni on aika erikoinen tyyppi. Puolisen vuotta sitten olin ihan loppu ja pyysin keskustelua, että missä mennään, missä olen epäonnistunut. Hän oli hämmästynyt. Sanoi olevansa tosi tyytyväinen työhöni. Lupasi antaa myös positiivista palautetta jatkossa. Ei ole antanut, sama negatiivinen huomauttelu / vaikeneminen jatkuu. Tosi raskasta. Ap
Ei anna minkäänlaista palautetta. Aiheuttaa epävarmuutta kun en tiedä teenkö työni hyvin vai en.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan vain egatiivista palautetta. Pomoni on aika erikoinen tyyppi. Puolisen vuotta sitten olin ihan loppu ja pyysin keskustelua, että missä mennään, missä olen epäonnistunut. Hän oli hämmästynyt. Sanoi olevansa tosi tyytyväinen työhöni. Lupasi antaa myös positiivista palautetta jatkossa. Ei ole antanut, sama negatiivinen huomauttelu / vaikeneminen jatkuu. Tosi raskasta. Ap
Minä (vastaaja 3) sain koko ajan pelkkää negatiivista palautetta. Niin sai kaikki muutkin. Moni lähti työpaikalta kotiin itkien. Sairaspoissaoloja oli paljon ja pomoa välteltiin koko ajan. Minä jaksoin reilun vuoden.
Kun lähdin, pomo ei puhunut minulle irtisanomisaikana sanaakaan. Ihan oikeasti sanaakaan. Viimeisenä päivänä viimeisellä tunnilla pomo toi minulle vanhentuneen suklaalevyn ja sanoi heippa.
Jälkikäteen kuulin, että oli kehunut vuolaasti minua kaikille muille ja että miten hirveän hankalaa nyt oli olla, kun ei ollut "Mirjaa" enää paikalla. Mikään ei toiminut ja kaikki oli levällään. "Mirja oli niin ihana, hyvä, tehokas ja asiantunteva" jne. Kumma, ei vaan välittynyt minulle tuo mitenkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä (vastaaja 3) sain koko ajan pelkkää negatiivista palautetta. Niin sai kaikki muutkin. Moni lähti työpaikalta kotiin itkien. Sairaspoissaoloja oli paljon ja pomoa välteltiin koko ajan. Minä jaksoin reilun vuoden.
Kun lähdin, pomo ei puhunut minulle irtisanomisaikana sanaakaan. Ihan oikeasti sanaakaan. Viimeisenä päivänä viimeisellä tunnilla pomo toi minulle vanhentuneen suklaalevyn ja sanoi heippa.
Jälkikäteen kuulin, että oli kehunut vuolaasti minua kaikille muille ja että miten hirveän hankalaa nyt oli olla, kun ei ollut "Mirjaa" enää paikalla. Mikään ei toiminut ja kaikki oli levällään. "Mirja oli niin ihana, hyvä, tehokas ja asiantunteva" jne. Kumma, ei vaan välittynyt minulle tuo mitenkään!
Hei, kuulostaa ihan pomoltani! Kiitos vastauksistasi. Kurjaa, että jouduit kokemaan tuollaista, mutta nyt olet sieltä onneksi pois. Hyvää jatkoa sulle. Ap
Yleensä ei anna minkäänlaista palautetta.
Kyselee vaan, että mitä kuuluu, miten menee jne.
On kai tyytyväinen alaistensa työhön.