Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 36-vuotiaana naisena liian myöhäistä saada parisuhde jos ei ole seurustellut aiemmin?

Vierailija
28.01.2021 |

On muutama juttu ollut, mutta ei seurustelusuhdetta, ei edes teini-iän seurustelua saati aikuisiällä.

Olen työssäkäyvä, normaalipainoinen, viehättäväksikin kehuttu, en tupakoi. Olen tosin ollut yksinäinen, ei ole montaa ystävää. Ehkä siksi ei ole tullut tutustuttua miehiinkään (en ole kokeillut nettideittejä vielä).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan liian myöhäistä

Vierailija
2/7 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun tuttu pappi seurusteli ekan kerran elämässään ja meni naimisiin eläkkeelle jäätyään. Surullista tosin oli, että puoliso kuoli jotain 3 aviovuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan liian myöhäistä

Tämä.

Oleellista on se, miten suhtaudut itse parisuhdekokemattomuuteesi. Ei tarvitse eikä kannata valehdella mutta älä ole myöskään anteeksipyytelevä tai puolustuskannalla. Se riittää, että toteat, että aiempien tuttavuuksien kanssa ei ole synkannut niin mainiosti, että teistä olisi tullut pariskuntaa. Jos deitti ei tämän perusteella halua jatkaa tutustumista, niin anna mennä menojaan. Jos alkaa nälviä vanhaksipiiaksi tai muuten osoittaa ilkeää suhtautumista, niin mene sinä menojasi. Dealbreakereita on jokaisella eikä toisaalta kenelläkään ole velvollisuus tyytyä kehenkään. Ei myöskään sinulla. Lykkyä tykö!

Vierailija
4/7 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon nainen on aina kiinnostavampi kuin mikään jakorasia.

Vierailija
5/7 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itse pariskunnan jotka olivat toisilleen ensimmäiset vakavat seurustelukumppanit ja miehellä ikää oli 42 v ja naisella 38v. Ehtivät silti saada kaksi lasta. Joten ei ole liian myöhäistä.

Vierailija
6/7 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/7 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on positiivista ja kannustavaa. Voin vain kuvitella millainen inkvisitio olisi pystyssä jos kyseessä olisi mies.

Kysymys sinänsä on outo ja absurdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme