Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimberly Gossille sataa tappouhkauksia

Vierailija
28.01.2021 |

https://www.is.fi/musiikki/art-2000007767270.html

Onko ihmiset tulleet kaiken somettamisen takia hulluiksi? Eihän se sivullisille kuulu vaikka ovat olleet naimisissa edelleen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, move on.

Vierailija
2/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tää nykymaailma on. Saat tappouhkauksia ihan mistä vaan. Vaikka siitä että sanot lempivärisi olevan oranssi. Kuka kohta välittää enää vittujakaan mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tää nykymaailma on. Saat tappouhkauksia ihan mistä vaan. Vaikka siitä että sanot lempivärisi olevan oranssi. Kuka kohta välittää enää vittujakaan mistään.

Tässä on vain se ongelma että kaikki teot lähtevät ajatuksista, kirjoituksista ja sanoista liikkeelle ja alkavat pikkuhiljaa muokkaamaan koko ajatusmaalimaa yleensä synkempään suuntaan. Koko tämä globaali kulttuuri alkaa levitä käsiin koska ihmisillä ei ole mitään fyysista todellisuutta, joka palkitsee työnsä tekijää. Kaikki roikkuu somessa ja laukoo mitä tahansa, koska voivat. Henkisesti ollaan taas keskiajalla. Milloin jengi naksahtaa niin pahasti että lähtee kadulle riehumaan, koska mikään ei enää tunnu miltään?

Vierailija
4/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Laiho oli täysin vapaa hakemaan eroa itsekin. Mistä näitä hulluja tulee, jotka kuvittelevat, että vaimo väkisin piti aviossa? Mitä merkitystä sillä edes on. Laiho ei olisi kuollut, jos ero olisi ollut lain mukainen??

Vierailija
5/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vain se ongelma että kaikki teot lähtevät ajatuksista, kirjoituksista ja sanoista liikkeelle ja alkavat pikkuhiljaa muokkaamaan koko ajatusmaalimaa yleensä synkempään suuntaan. Koko tämä globaali kulttuuri alkaa levitä käsiin koska ihmisillä ei ole mitään fyysista todellisuutta, joka palkitsee työnsä tekijää. Kaikki roikkuu somessa ja laukoo mitä tahansa, koska voivat. Henkisesti ollaan taas keskiajalla. Milloin jengi naksahtaa niin pahasti että lähtee kadulle riehumaan, koska mikään ei enää tunnu miltään?

Naulan kantaan.

Vierailija
6/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan.

Sitten alkaa globaali kaaos ja sekasorto kun kaupoista loppuu ruoka. Se loppuu sitten kun luonto tuhotaan tarpeeksi ja eneria ei enää riitä ajoneuvoihin ja laivoihin ja lentokoneisiin. Öljy resurssina ei ole ikuinen.

Vierailija
7/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat naimisissa.End of fuckin story.

Vierailija
8/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuvaavaa esimerkki nykyajan somekäytöksestä löytyy juuri tuosta Alexi Laihon kuolemaa käsittelevästä ketjusta, jossa osa keskustelijoista on sitä mieltä, että Kimberly Goss on oikeassa, osa sitä mieltä, että Kelli Wight-Laiho porukoineen on oikeassa. Siinä joku sanoi, että "Kimberlyn kannattajat" pitäisi viedä saunan taakse. Eli jos nyt puretaan osiin, niin hän on sitä mieltä, että ihmiset, jotka uskovat jotakuta tässä asiassa, joka ei liity mitenkään näiden kirjoittelijoiden omaan elämään, sietäisi t a p p a a. Suhteellisuudentaju on kadonnut.

Vierailija
9/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä. Tajuavatko ihmiset, että Alexi oli vapaa tekemään testamentin. Ja että Kim olisi myös voinut hakea eroa. Silloinkin olisi tehty ositus.

Vierailija
10/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun paskabändin, jonka itse tiedän vain mauttomasta nimivalinnasta, mikälie jäsen kupsahtaa ja jengi sekoaa näin pahoin?

Vierailija
11/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-vuotias ja en ole eläessäni saanut tappouhkausta, en edes pahoipitelyuhkausta. 

Että voisiko vika olla siinä, että nämä "uhrit" myös jotain itse tekevät väärin? 

En todellakaan puolustele uhkailijoita, mutta itsekin voi elää raivostuttamatta muita... ihan hyvin. 

Vierailija
12/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 57-vuotias ja en ole eläessäni saanut tappouhkausta, en edes pahoipitelyuhkausta. 

Että voisiko vika olla siinä, että nämä "uhrit" myös jotain itse tekevät väärin? 

En todellakaan puolustele uhkailijoita, mutta itsekin voi elää raivostuttamatta muita... ihan hyvin. 

Mietipä, mitä sanot. Siihen, että saa tappouhkauksia, riittää vaikkapa se, että on tietyssä ammatissa tai vaikkapa toimii kunnallispolitiikassa.

Vierailija
13/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun paskabändin, jonka itse tiedän vain mauttomasta nimivalinnasta, mikälie jäsen kupsahtaa ja jengi sekoaa näin pahoin?

Perustajajäsen, ja yksi maailman parhaista kitaristeista, arvostettu kaikkialla. 

Vierailija
14/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän juuri omalla kirjoittelullasi saat helposti juurikin sellaisen uhkauksen. Haluatko sellaisen uhkauksen?

Vierailija
15/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaisin täytyy ihmisen olla että kuolleen kitaristin ex-vaimo herättää noin suuria tunteita. Joo, jossain päin maailma fanit on aika fanaattisia mutta lähetellä nyt tappouhkauksia ex-vaimolle jolla ei edes ole osaa eikä arpaa Laihon kuolemaan.

Vierailija
16/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta, move on.

Mammaa rupes näköjään omat spämmit huolestuttamaan?

Yllättyneitä siitä ettei av-mammat osaa käyttäytyä olivat:

-

-

-

Vierailija
17/17 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän juuri omalla kirjoittelullasi saat helposti juurikin sellaisen uhkauksen. Haluatko sellaisen uhkauksen?

Harva jaksaa anonyymille uhota mutta jos pistää nimensä johonkin nettiin niin eiköhän todennäköisyys kasva että joku sekopää kiinnittää huomiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi