Jyväskylä eristettävä muusta Suomesta koska vaihto-oppilaanne rikkovat sääntöjä!!!
Jos ette saa näitä vaihtareitanne kuriin, eristäkää koko kaupunki. Älkää pistäkö muuta Suomea kärsimään tyhmyydestänne.
Kommentit (39)
Odottelin tätä aloitusta jo eilen. Mutta meni yllättävän pitkään ennen kuin joku sen teki.
Aloittaja mene perunakellariin ja tule ulos sieltä vuonna 2030.
Saako nämä mitään rangaistusta vai pelkän päänsilityksen?
Syytä olisi pikimmiten.
Opiskelijat levittävät äkkiä muualle koska suurin osa heistä muualta kotoisin. Sukuloivat, lähtevät etäkoulua pitämään muualle jne.
Ja tänään taas torstai ja juhlat jatkuvat.
Outoa ettei vaihtoja peruta näinä aikoina.
Tampereella on sama ongelma.
https://yle.fi/uutiset/3-11750875
Mistä tiedätte, että juuri vaihto-opiskelijat olisivat taudin leviämisen syy?
Eiköhän siellä enimmäkseen ole kotimaisia opiskelijoita. Tuskin hekään kovin nuhteettomasti suosituksia noudattavat.
Nyt taas lietsotaan ulkomaalaisvastaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä enimmäkseen ole kotimaisia opiskelijoita. Tuskin hekään kovin nuhteettomasti suosituksia noudattavat.
Nyt taas lietsotaan ulkomaalaisvastaisuutta.
Eikö nämä olleet vaihtareiden bileet. Näin ainakin itse olen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taas lietsotaan ulkomaalaisvastaisuutta.Eikö nämä olleet vaihtareiden bileet. Näin ainakin itse olen lukenut.
Kivasti lähtee leviämään, eikä tietenkää. ketään saa syyllistää.
Hieno idea. Jyväskylä eristyksiin, niin en näin ulkopaikakuntalaisena voi mennä enää töihin! Täytyykin laittaa Saksasta viinalasti tilaukseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taas lietsotaan ulkomaalaisvastaisuutta.Eikö nämä olleet vaihtareiden bileet. Näin ainakin itse olen lukenut.
Totta kai saa syyllistää. Se tässä korona-ajassa parasta onkin, että saa jatkuvasti etsiä syntipukkeja ja nimitellä muita!
Kyllä lehtitietojen mukaan kyse oli nimenomaan vaihtareiden kokoontumisesta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lehtitietojen mukaan kyse oli nimenomaan vaihtareiden kokoontumisesta
Vihreän on väkisin löydettävä se syy aina suomalaisista
Koronahullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa syyllistää. Se tässä korona-ajassa parasta onkin, että saa jatkuvasti etsiä syntipukkeja ja nimitellä muita!
Ei saa vaan pitää syyllistää jos ihmiset rikkovat tietoisesti annettuja sääntöjä ja määräyksiä! Luulevatko nämä vaihto-oppilaat olevan Suomessa annettujen sääntöjen ja määräysten ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi syyllistää?
Vierailija kirjoitti:
Koronahullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa vaan pitää syyllistää jos ihmiset rikkovat tietoisesti annettuja sääntöjä ja määräyksiä! Luulevatko nämä vaihto-oppilaat olevan Suomessa annettujen sääntöjen ja määräysten ulkopuolella?
Eihän noi ole tainneet rikkoa kun ne baarit on auki, jos siellä tarttunut. Ongelma on siinä että ne baarit on auki eikä siinä että joku niissä käy olettaen niitten olevan turvallisia paikkoja.
Olisivatko tulleet tänne etäopetukseen jolleivat olisi tienneet baarien olevan auki on toinen juttu.
Miksi sitä vaihtoon lähtisi jonnekin missä etänä kaikki kun saman voisi tehdä kotona.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007774236.html
Suora lähetys kello 16: Jyväskylän kaupunki kertoo käsiin räjähtäneestä koronatilanteesta
Jyväskylän kaupunginjohto kertoo, minkälaisia rajoituksia on tulossa koronan taltuttamiseksi.
No niin on. Ei mitään hemmetin vaihto-opiskelijoita tänne !!!!