Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synttareista kysyttavaa. kun lapsenne on pyydetty (3-5 v.) saman ikaisen kaverin synttareille, menetteko myos itse sinne synttarin ajaksi?

Vierailija
04.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kuullutkaan moisesta tavasta.

Vierailija
2/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kutsujasta onko vanhemmat toivotettu tervetulleeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin on halunnut, että on mukana, varsinkin kun on ollut oudompaa porukkaa paikalla.

Vierailija
4/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika arka lapsi jos ei voi jäädä tutun kaverin luokse sen ikäisenä.

Vierailija
5/5 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin keväällä oli tapaus 4v synttärit, jonne ei juuri 3v täyttänyt saanut ottaa äitiä mukaan ja oli lapseni eka kutsu synttäreille. Oli melko hurja tilanne, mutta sisarus " jo" 4v oli kutsuttu myös mukaan. Jos se nyt mitään auttoi... Ja kummallakin laajat ruoka-aine allergiat ja synttärisankarin äidillä ei kokemusta allergioista. No menivät yhdessä eväiden kanssa ja tiukasti sanoin, ettei saa muuta syödä ja vahdittava! Meni kaikki hyvin ja 3v oli innoissaan ollut!!!