Miehet vinkki treffipalvelukuviin
Älkää laittako kuvaa, missä päässä on laskettelu- tai moottoripyöräkypärä. Se ei saa sinua näyttämään maskuliiniselta, vaan hamsterilta.
Hymyile kuvassa!
Kommentit (21)
Kunnon kamera tuntuu myös monelta puuttuvan. Sellaista pikselimössöä mitä miesten kuvat on ei ole vuosiin nähnyt missään muualla. Millä valvontakameroilla ne niitä kuvia ottaa?
Älä hymyile kuvassa, neutraali ilme on parempi. Mutta tosiaan, ei mitään kypärää, laskettelu- tai aurinkolaseja eikä lippistä väärinpäin.
Vessa selfiet ja kannattavan kameralla alaviistosta otetut kuvat on kanssa kamalia.
Jos jää siitä kiinni, että jossain kuvassa ei näytä "maskuliiniselta", niin ei varmaan olla toisilleen tarkoitettuja kuitenkaan.
Parisuhteen haku ei ainakaan itselleni ole koskaan ollut samanlaista kuin työn, että jotain on vaan pakko saada vaikka ei oikein kiinnostaisikaan.
Mä sain 33 treffit vuodessa hymykuvalla joten voin miehenä varmistaa että kannattaa hymyillä. Kerran nainen jopa sanoi kasvokkain treffeillä että "en yleensä pahemmin käy treffeillä mutta sun profiili oli niin kiva että halusin tavata"
Pidä sä akka huoli omista kuvistas
Hymyily on plussaa. Se naama norsunveellä ei ole. Eikä hupikuvat jokin hassu karvahattu/ naisten palmikkopipo päässä.
Voisin kyllä ajankulukseni antaa neuvoja ja käydä kuvia läpi, jos itse ei tosiaankaan osaa.
Paras kuva on sellainen alaviistosta otettu missä katsot kameraan.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain 33 treffit vuodessa hymykuvalla joten voin miehenä varmistaa että kannattaa hymyillä. Kerran nainen jopa sanoi kasvokkain treffeillä että "en yleensä pahemmin käy treffeillä mutta sun profiili oli niin kiva että halusin tavata"
Ehkä hymyily sopii sulle. Itse näytän lähinnä Jokerilta.
Vierailija kirjoitti:
Älä hymyile kuvassa, neutraali ilme on parempi. Mutta tosiaan, ei mitään kypärää, laskettelu- tai aurinkolaseja eikä lippistä väärinpäin.
Tämä. Vankilassa hymyily on heikkouden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Pidä sä akka huoli omista kuvistas
Miksi ei pääse treffeille, ihmettelee hän.
En ole treffeille menossa, mutta viimeinen paikka mistä ottaisin neuvoja vastaan olisi AV. Täällähän suunnilleen kaikilla on parisuhde suoraan helvetistä.
En myöskään tajua tuota "ei sellaisia ja tällaisia kuvia". Eikö niihin Tindereihin ja muihin yleensä laiteta monta kuvaa? Mitä se haittaa, jos siellä seassa on yksi kuva kypärä päässä?
Vierailija kirjoitti:
En ole treffeille menossa, mutta viimeinen paikka mistä ottaisin neuvoja vastaan olisi AV. Täällähän suunnilleen kaikilla on parisuhde suoraan helvetistä.
En myöskään tajua tuota "ei sellaisia ja tällaisia kuvia". Eikö niihin Tindereihin ja muihin yleensä laiteta monta kuvaa? Mitä se haittaa, jos siellä seassa on yksi kuva kypärä päässä?
Minä en ole ollut tinderissä, mutta suomi24:ssä olen. Ei siellä välttämättä ole montaa kuvaa. Ihan hirveitä on miehillä ikäluokassa ~50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut tinderissä, mutta suomi24:ssä olen. Ei siellä välttämättä ole montaa kuvaa. Ihan hirveitä on miehillä ikäluokassa ~50.
Oikeasti jollain on deittiprofiilin ainoassa kuvassa moottoripyöräkypärä päässä? Eihän siitä saa mitään selvää, miltä kaveri näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hymyily on plussaa. Se naama norsunveellä ei ole. Eikä hupikuvat jokin hassu karvahattu/ naisten palmikkopipo päässä.
Voisin kyllä ajankulukseni antaa neuvoja ja käydä kuvia läpi, jos itse ei tosiaankaan osaa.
Tekohymyä huuleen pojat!
Ai kaikkien miestenkö pitää miellyttää aloittajaa? Eikö se yksi riitäkään?
Ja sitten kun se kuva onkin ok, niin sen jälkeen tulee ne tuhatkuusisataa muuta vaatimusta.
Viimeistään treffeillä miehellä on vääränväriset kengät.
Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi