Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No miten sitä sitten pitäisi käyttää ?

Vierailija
04.08.2006 |

täälläkin on ollut useammassa ketjussa tuo vanha virsi, " ei se koko vaan miten sitä käyttää" ...

No kertokaapa naiset, miten sitä kalua pitäisi käyttää että tuntuisi !

Jokaisella tietysti on omat mieltymykset mutta juuri siksi kiinnostaa !

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun löydät, niin kaikki hyvin... ainakin minun tapauksessa.

Vierailija
2/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sillä ns jyskyttämisellä pelkkää itseisarvoa ole.

Muuten tosi usein itse ainakin pidän PITKÄSTÄ esileikistä (niin, että nainen saa orgasmin) ja sen jälkeen lyhyehköstä, rajusta yhdynnästä.

Pienehkön munan kanssa anaaliseksikin voi olla tosi nautittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kunnon panosta, tarvittavan pitkään niin että saan yhdynnästä orkut ja rajusti, kiitos

Vierailija
4/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko miten lyhyellä tehdään pitkiä vetoja? Vedetään 10 senttiä pihalle tuulensuojasta?

Vierailija:

pitkät hitaat vedot. jotkut kuulemma tykkää pyörittelystä, mutta mä en ainakaan ison kalun kanssa.

Vierailija
5/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

illa

Vierailija
6/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinkin olisi naisilla tilaisuus antaa ohjeita ja käytännössä tuntuu olevan ihan sama mitä tekee , kunhan tuntuu hyvälle...

ajatustenlukutaito olisi kova väline

Vierailija
7/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiltava hänen kanssaan, mikä tuntuu hyvältä. Kaikki naiset eivät ole samasta puusta veistettyjä. Kaikilla ei kaikki tunnu hyvältä eikä ole varmaankaan mitään yhtä juttua, joka sopisi jokaiselle.

Luulisin, että kaikki naiset kuitenkin nauttivat siitä, että juuri heidän toiveensa otetaan huomioon?!

Sitten voi ihan kysyä vaikka, että " miten sä haluat?" " Mistä pidät?" " Tuntuuko näin hyvältä?"

Vierailija
8/28 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kerrotko miten lyhyellä tehdään pitkiä vetoja? Vedetään 10 senttiä pihalle tuulensuojasta?

Vierailija
9/28 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mulle aikoja sitten tokaisi " ei se koko vaan se nopeus"

-tykkääkö joku oikeesti sellaisesta niin-nopeesti-kun-vaan-pystyy panemisesta ? Sisään-ulos 3 kertaa sekunnissa ?

Vierailija
10/28 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-tykkääkö joku oikeesti sellaisesta niin-nopeesti-kun-vaan-pystyy panemisesta ? Sisään-ulos 3 kertaa sekunnissa ?

Vierailija
11/28 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joku mulle aikoja sitten tokaisi " ei se koko vaan se nopeus"

Vierailija
12/28 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmi on myös tärkeä juttu. Jos rytmi sekaantuu juuri orkun tullessa voi o mennä tavallaan ohi ja sit on kaikki pilalla. Ei tunnelmaan enää pääse.

Vierailija
13/28 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on tuo duracelin tahti, niin hyvältähän sekin tuntuu, mutta pakkaa samalla tunto häviämään :/

Orgasmitta en tosin ole koskaan jäänyt :)

Vierailija
14/28 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjeistä miten toimia. Jokainen nainen haluaa vähän erilailla ja ehkä jopa samakin nainen joka kerralla vähän erilailla. Eli ei voi sanoa, että kun käytät kaluas näin niin nainen on ekstaasissa vaan käytä korvien väliäs naisen viestien tulkintaan

Vierailija
15/28 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä on eniten merkitystä, millaista kapasiteettia niissä on ja miten niitä käyttää.

Ihan älytöntä kysellä jotain yleispäteviä ohjeita kalun käyttöön. Kun ei edes samalla naisella tunnu samat asiat aina hyvältä, niin miten sitten naisilla yleensä???

Vierailija
16/28 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan älytöntä kysellä jotain yleispäteviä ohjeita kalun käyttöön. Kun ei edes samalla naisella tunnu samat asiat aina hyvältä, niin miten sitten naisilla yleensä???

Aloitus meni näin:

... Jokaisella tietysti on omat mieltymykset mutta juuri siksi kiinnostaa!

Ketjun aloitin kiinnostuksesta, en kyselläkseni ohjeita. -ap

Vierailija
17/28 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitten vastataan. Superhitain työnnöin ja nopeasti pamputtaen. Suoraan tikaten ja pyörittäen. Edestä, takaa ja sivulta. Hellästi rakastellen ja raa' asti nussien. Parissa minuutissa ja kahdessa tunnissa. Pimeässä peiton alla ja keittiön pöydällä.

Eikä tämä ole vittuilua, vaan todellisuutta omassa elämässäni. Yleensä en itsekään tiedä edes rakastelun alkaessa, mikä milloinkin miellyttää. Siihen niitä aivoja tarvitaan: että seksin aikana pelaa kommunikaatio molempiin suuntiin, ja voitaisiin tehdä sitä mikä tuntuu hyvältä juuri sillä hetkellä.

17

Vierailija
18/28 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19,

Kyllä nuo kaikki on kokeiltu, ja ymmärsin kyllä pointtisi jo aikaisemmasta.

Mutta jos aivoilla ja fiiliksellä kerran pärjää, mitä virkaa on koko tällä palstalla? Miksi täällä kysellään ohjeita oraaliin ja vihjeitä viikonloppuun?

Vierailija
19/28 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta jos aivoilla ja fiiliksellä kerran pärjää, mitä virkaa on koko tällä palstalla? Miksi täällä kysellään ohjeita oraaliin ja vihjeitä viikonloppuun?

ohjata miehen kanssa keskustelua, jos näytän jonkun tietyn ketjun. Käyttökelpoisia vinkkejä tai uutta tietoa en itse ole täältä saanut, lukuunottamatta geishapallokeskusteluita.

Vierailija
20/28 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumista nimittäin. Ei mustakaan ole ollut kovin helppoa kertoa sanoin tai teoin miehelleni mitä haluan, eikä mun mies meinannut millään alkaa kertoa mikä siitä tuntuu hyvältä. Mutta mä päätin, että koska edellisen suhteen seksi pohjautui valheelle ja teeskentelylle, halusin tehdä tällä kertaa jotain itsekin asian eteen.

Pyysin että mies opettaa mulle ihan kädestä pitäen, millä tavalla se haluaa itseään esimerkiksi runkattavan. Sanoin, etten ihan oikeasti tiedä, ja sen pitää opettaa mua. Sitten harjoittelin, pyysin kertomaan milloin osuu oikeaan, ja nyt se sujuu ja kaikilla on kivaa. Olin kuvitellut että se pitää tehdä ihan toisella tavalla, koska tän miehen mieltymykset poikkesivat niin paljon aiemmista.

Ihan sama pätee naisiin. Totta kai hyviä vinkkejä voi saada täältä ja toteuttaa niitä sitten kotona, mutta puhumatta ei voi tietää, toimiko se juuri oman naisen kanssa.

Omista mieltymyksistä mun on helpointa puhua vasta (onnistuneen) seksin jälkeen. On tosi mukavaa maata hikisenä sängyllä, kun molemmilla on hyvä olo, ja puhua siitä mikä oli tuntunut erityisen hyvältä.

Aktin aikana ohjailu on enemmänkin fyysistä kuin verbaalista, koska mun mielestä liika puhuminen vie kyllä fiilikset. Korkeintaan pyydän panemaan hitaammin tai nopeammin tai painamaan enemmän, mitä milloinkin.

Tiedän että tää on enemmän tällainen tekniikkapalsta, ja ihan hyvä niinkin. Mutta välillä ihmetyttää, että missä ihmisten parisuhdetaidot on.

17/19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän