Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua arsyttaa tuotteet, jotka on selkeasti suunnattu tytoille tai pojille. Monia vaatteita myytaisiin varmasti kaksinverroin, jos niissa

Vierailija
04.08.2006 |

ei olisi jotain cutiepie- tai monsterboy-tekstejä, vaan ne olisivat yksivärisiä, raidallisia ja muutenkin selkeitä, raikkaita kuosiltaan. kengät, reput ja polkupyörät ovat myös hyvin sukupuolijaoteltuja. Kenen on syy? Suunnittelijoiden ja sisäänostajien kai, sillä vanhempien on ostettava sitä, mitä tarjolla on. Toivottavasti seuraava sukupolvi on viisaampi, eikä pakota jokaista pikkupoikaa moottorihirviöksi ja jokaista pikkutyttöä barbienösselöksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten minulla ei ole mitään ongelmaa siitä, että puen lapseni oman sukupuolensa edustajan näköiseksi. En oikein tajua niitä vanhempia, jotka pukevat lapsensa täysin sukupuolineutraaliksi. Mikähän idea siinäkin on?

Vierailija
2/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raitapaitaan tai yksiväriseen paitaan! Kuva pitää olla ja mieluummin motskarin tai auton kuva. Tai spidermanin...Ja itsekin pidän kuvallisista vaatteista, yksiväriset on jotenkin pula-ajan vaatteita.

Vierailija
4/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni ei pidä vaaleanpunaisesta eikä poikani sinisestä. He haluaisivat keltaisia, vihreitä ja kirkkaanpunaisia asioita. Vähissä on silloin valikoima.

Vierailija
5/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 4-vuotiaani paidoista on kirkkaan punaisia kun poika niistä pitää, mutta kaikissa paidoissa on siis jokin kuva.

Vierailija
6/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun poikani on jo 140 cm pitkä. Oranssi on lähes ainut kiva kirkas väri sen kokoisille.