Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastateko seksiä ilman ehkäisyä vaikka

Vierailija
04.08.2006 |

ette halua lasta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monta kertaa niin on tullut tehtyäkin... ikinä ei ole pamahtanut paksuksi, vaikkei ole keskeyttänytkään ( ja kaikki irtosuhteita...) huh huh

Vierailija
2/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti kokeilla, mahtavaa puuhaa

t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut kaksi kertaa helposti raskaaksi enkä tosiaan pelleilisi asian kanssa jos lapsi ei olisi tervetullut.

Vierailija
4/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole paksuksi pamahtanut touhutipoista, vaikka muuten kyllä on tärpännyt liiankin herkästi.

Vierailija
5/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytetty yhdyntä silti tunnu että jäisi hieman vajaaksi... minusta ainakin... siitä puuttuu se loppu" huipennus" ja sitten vaan jäädään sisäkkäin makaamaan... onhan se höhlää vetäistä pois kesken

Vierailija
6/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisy käytössä. Vauva ei olisi katastrofer.

Vierailija
7/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisinaan myös keskeytettyä, jos ei kortsuja ole. parhaaltahan se tuntuu ilmn kumia, minulla hormoniehkäisy vie halut täysin. meillekään vauva ei olisi mikään kamala katastrofi.

Vierailija
8/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen tullut 2 lasta, kun jatkoimme samalla tavalla... Että vaikka olisi toiminut pitkään, voi joku kerta silti tärpätä.

Vierailija
9/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ei olisi maailmanloppu vaikka vahinko kävisikin.)

Vierailija
10/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan seksi aika kalliiks kun maksaa niin paljon :(

Vierailija
11/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seuraavalla kerralla tuloksena olisi vauva

Vierailija
12/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se musta tuunnu yhtään kesken jääneeltä yhdynnältä. mä saan orgasmin ja sitten vasta mies omansa. mies on aina halunnu heittää ulos, eikä koe sitä kesken jääneex (kun joskus kysyi). ilmeisesti sitä kiihottaa nähdä kun laukeaa mun päälle...

en kyl haluu toista lasta. keskeytys on toiminut. sillon kun päätettiin yrittää lasta ni mies siitti sisään. vauva ei siis ollut vahinko. jos tulisin raskaax, pitäisin lapsen. ehkä syvällä jossain mul onkin vauvakuume, vaikka kiellän myöntämästä.

en haluu käyttää hormoneja, kuparikierukka lisää vuotoa ja joka veritippa on mulle tärkee kun on alhanen hb. kortsu tuntuu paskalta. patentex- ehkäsysuppoja mulla on. mutta sanovat ettei se ole kovin luotettava ehkäsy...

Vierailija
13/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän olisi varsin typerää eikö vain? Varsinkin irtosuhteissa, saa vielä kamalan taudin. Nyt harrastellaan miehen kanssa seksiä ilman ehkäisyä koska toiveena saada toinen lapsi :)

Vierailija
14/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulos (nyt 3 v) nukkua tuhisee nyt tuossa vieressä

Vierailija
15/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallimude:

joo, spermat heittää mies ulos. ei se musta tuunnu yhtään kesken jääneeltä yhdynnältä. mä saan orgasmin ja sitten vasta mies omansa. mies on aina halunnu heittää ulos, eikä koe sitä kesken jääneex (kun joskus kysyi). ilmeisesti sitä kiihottaa nähdä kun laukeaa mun päälle..

Vierailija
17/17 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallimude:

ei se musta tuunnu yhtään kesken jääneeltä yhdynnältä. mä saan orgasmin ja sitten vasta mies omansa. mies on aina halunnu heittää ulos, eikä koe sitä kesken jääneex (kun joskus kysyi). ilmeisesti sitä kiihottaa nähdä kun laukeaa mun päälle...

(...)

jos tulisin raskaax, pitäisin lapsen. ehkä syvällä jossain mul onkin vauvakuume, vaikka kiellän myöntämästä.

Noin mulla oli exän kanssa, eikä vauvaa tullut seitsemään vuoteen. Tulin raskaaksi vasta kun yhdyntä oli viety loppuun saakka vuoden ajan.