Kuinka monta perunaa yleensä syöt aterialla
Normaalikokoisia perunoita, ettei kenenkään tarvi alkaa viisastelemaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vuosi 2020, ei ole enää pakko syödä perunaa.
Pakkohan ei ole kuin kuolla, mutta en minä karjalanpaistia tai uunilohta ilman perunamuusia syö.
Hyvältä maistuu myös kukkakaali-porkkanamuusin kera.
Maistuu varmasti, en minä sitä sano. Minä nyt vain syön karjalanpaistini ja uuniloheni perunamuusin kanssa, tuskin sen pitää sinun persereikääsi kutittaa.
Olen vähentänyt kun ensaa selkoa sopiiko se sokeritautisella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan ei ole kuin kuolla, mutta en minä karjalanpaistia tai uunilohta ilman perunamuusia syö.
Hyvältä maistuu myös kukkakaali-porkkanamuusin kera.
Maistuu varmasti, en minä sitä sano. Minä nyt vain syön karjalanpaistini ja uuniloheni perunamuusin kanssa, tuskin sen pitää sinun persereikääsi kutittaa.
Mistäs moinen ärhäkkyys?
Jos on pieniä perunoita, niin 4-6 kpl. Isoja perunoita syön kerralla 1-2. Tykkään perunasta :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä myöskään vuonna 2021.
Pottu on parasta! Mulla oli pitkä perunatauko lapsuudesta johtuen (aina perunaa!). Nykyään syön mielelläni. Lemppari on peruna-kukkakaalimuusi, keitetyt perunat munakastikkeella sekä paistetut perunat sipulilla ja intialaisilla mausteilla
Syön enemmän pastaa ja riisiä kuin perunaa. Viimeksi söin 2 tai 3 perunaa sienimuhennoksen kanssa. Mieheni söi tuolla aterialla 4-5 perunaa.
Aika monta, sillä peruna on hyvää. Varmaan 3-5 aterialla ja siis myös keitoissa ja padoissa. Kaikki perunat tosin ei ele hyviä. Esim k-ryhmän Pirkka perunat keltaisessa pussissa on hirveitä. S-ryhmän perunat on huippupottuja. Keltainen pussi, jossa lukee Tyrnävän ruoka perunaa.