Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavauvat, miten vanhemmilla riittää uskallus?

Vierailija
27.01.2021 |

Vai meneekö taas minäminäminäminä ja minun halut jopa lapsen edelle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu. Ei se pysähdy yhden influenssan takia.

Vierailija
2/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tehtiin keskiajallakin. Mikä siinä on niin tavatonta? Ei tämä korona ikuisesti kestä tai jos kestää, niin ei se lapsille ole vaarallinen vaan vanhuksille ja ylensyöjille. Mikäli koronaan ei muutaman vuoden kuluttua löydy toimivaa rokotetta, yhteiskunnan on pakko palata normaaliin elämään ja määrittää lääketieteellinen etiikka ja hoidon priorisointi uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallus mihin?

Vierailija
4/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko koronavauvoihin. Eiköhän vauvaa haluava pari olisi halunnut sen ilman koronaakin. Jos asia on todella tärkeä, ei sitä koronan vuoksi halua lykätä.

Vierailija
5/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiko olis pitäny tehdä vaan siks että nyt on korona aika? Tulin raskaaksi läpi ehkäisyn..

Vierailija
6/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko koronavauvoihin. Eiköhän vauvaa haluava pari olisi halunnut sen ilman koronaakin. Jos asia on todella tärkeä, ei sitä koronan vuoksi halua lykätä.

Etenkin, kun nykyään vauvan yrittäminen aloitetaan jo miin myöhään. Jos vielä lykkää koronan takia muutamalla vuodella, niin on jo liian vanha lisääntymään.

Vierailija
7/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tehtiin keskiajallakin. Mikä siinä on niin tavatonta? Ei tämä korona ikuisesti kestä tai jos kestää, niin ei se lapsille ole vaarallinen vaan vanhuksille ja ylensyöjille. Mikäli koronaan ei muutaman vuoden kuluttua löydy toimivaa rokotetta, yhteiskunnan on pakko palata normaaliin elämään ja määrittää lääketieteellinen etiikka ja hoidon priorisointi uusiksi.

Ai oikein tehtiin? Äly hoi. Eiköhän niitä vain tullut seksin sivutuotteena. Ei ole millään tasolla verrattavissa nykyaikaan, jolloin on olemassa perhesuunnittelu.

Vierailija
8/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aborttiko olis pitäny tehdä vaan siks että nyt on korona aika? Tulin raskaaksi läpi ehkäisyn..

Sama mulla. En halua aborttia, koska olimme aikeissa tehdä lapsia joka tapauksessa parin vuoden kuluttua. Katuisin sitä loppuelämäni. Vaikka tämä lapsi tuli yllättäen, se on haluttu ja tervetullut.

Vierailija
9/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää on miehellä 43v ja naisella 39, ja ensimmäinen on tulossa, niin ei sitä tässä vaiheessa siirretä myöhemmäksi.

Vierailija
10/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tarkoitus yrittää toista lasta jo viime vuonna (ennen koronaa). Lykättiin, mutta mulla alkaa ikä tulla vastaan. Raskaana olevana pitäisi lopettaa nykyinen työni (iso vaara altistua koronalle, mutta rokottamiseen ei riitä Suomen piikit tällä hetkellä, enkä tiedä, milloin riittävät) tai sitten minulle pitäisi rokote sallia. Jätänkö toisen lapsen kokonaan tekemättä?

Vierailija
11/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauteja on aina ollut ja tulee aina olemaan, jos niiden poistumista jää odottelemaan, on turha edes haaveilla lapsesta. Korona ei edes ole mitenkään kohtalokas pienille lapsille.

Eiköhän terveydenhuollon ammattilaiset osaa alottajaa paremmin arvioida koronan vaarat, esim. lapsettomuushoidot jatkuvat edelleen julkisella puolella.

Vierailija
12/12 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa ei tarvitse viedä kauppoihin tai sukulaisiin, pysytään kotona ja ollaan terveitä. Ei sen vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan