Luotatteko Hanna Nohynekiin?
Minusta hän on asiallinen ja realisti. Uskaltaa sanoa miten asiat on, ei kaunitele, mutta on silti jotenkin myönteinen. Ja niin vaatimaton ulkonäkö. Harmaantuneet hiukset löysällä nutturalla, fatkut ja neule. Kaunis nainen.
Kommentit (32)
erfer kirjoitti:
kaunis milfture on kyllä mutta en luota ja oikeestaan ihan sama mitä hän sanoo, ei harmita vaikken voi tietää millo puhuu totuutta ja millon ei
Mitä ihmettä tarkoittaa milfture? Entä mature?
Saorasti koronan viime keväänä ja siihen vedoten ei aio ottaa rokotusta.
Hmm...
En luota.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen, miksi luottaisin?[/quote
No eikä ole!! Tapiolasta Espoosta kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sanakaan mitä sanoo. Ja toi ulkonäkö on sellaista pirkkojalovaara-efektiä eli vaatimattoman oloinen saarnaaja saa helpommin kupattua seurakuntaisten rahat kun kukaan ei voi uskoa pahaa nöyrästä harmaavarpusesta.
Erittäin hyvin tuikattu.
No kiitos.
Uskon hänen puheisiinsa. Ei isottele ja on vaatimaton mutta älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole toistaiseksi itse ottamassa rokotetta, koska on sairastanut koronan. Saako muutkin kansalaiset vedota tähän?
Mun mielestä ihan järkevää. Mullakin oli korona ja kesti niin pitkään että taatusti on vasta-aineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole toistaiseksi itse ottamassa rokotetta, koska on sairastanut koronan. Saako muutkin kansalaiset vedota tähän?
Mun mielestä ihan järkevää. Mullakin oli korona ja kesti niin pitkään että taatusti on vasta-aineita.
Immuniteettia on sanottu lyhytaikaiseksi, tosin mistään ei ole varmuutta.
Yleisiä rokotuksia ajavan ylilääkirin pitäisi ehdottomasti ottaa rokotus, nyt on uskottavuus huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen, miksi luottaisin?[/quote
No eikä ole!! Tapiolasta Espoosta kotoisin.
Njiin olen minäkin!
Ural Dimitrinovich
Nohynekin pitäisi suositella kaikille koronan sairastaneille, etteivät ota rokotusta, TAI ottaa itse se rokotus.
Nyt tekee erilailla kuin puhuu.
Aika moni joka on sairastanut pitkän koronan ei mielellään haluaisi enää yhtään enempää virusta.
Uskottavuus meni jo silloin sikainfluenssan aikoihin ja sen jälkipyykin hoidon kanssa.
Venäläinen, miksi luottaisin?