Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan viihtyisit ihan yksin esim. mökillä?

Vierailija
27.01.2021 |

Oonko jotenkin outo, kun minun olisi todella vaikea kuvitella olevani edes viikonloppua yksin jollain mökillä? En edes koirieni kanssa. Tuli vaan mieleen, kun ystäväni viettää usein viikonkin yksin mökillään, joka on kaukana muusta asutuksesta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voisin viikon olla.

En omista mökkiä.

Vierailija
2/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menisi viikko. Jos mies olisi kotona niin tulisi ikävä, mutta jos hän olisi vaikka ulkomaan komennuksella, niin mulle on melko lailla sama, olisinko mökillä vai kotona yksin esim. pari kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin maalla. Eli loppuuni asti kai.

Vierailija
4/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 2,5kk viime keväänä. Ilman autoa.

Vierailija
5/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menisi viikko yksin, olisi oikein unelma juttu. Vaikka lemmikit kyllä haluaisin ottaa mukaan.

Vierailija
6/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti menisi viikko. Jos mies olisi kotona niin tulisi ikävä, mutta jos hän olisi vaikka ulkomaan komennuksella, niin mulle on melko lailla sama, olisinko mökillä vai kotona yksin esim. pari kk.

Mutta siis ilman minkäänlaista ihmiskontaktia? Käythän varmaan töissä kun miehesi on ulkomailla. Mökillä olisit ihan yksin. 

Vierailija
7/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta. 

Vierailija
8/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä, että voisin joskus viettää mökillä kuukauden yksin. Tai talviajan. Pilkkoisin ja kantaisin puita, lämmittäisin tupaa, tekisin lumitöitä, hiihtelisin, keittäisin tuntikausia puuroja ja keittoja ja tietenkin lukisin. Ehkä opiskelisin tai kirjoittaisin.

Vierailija
9/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka kesäkausi mökillä yksin useita viikkoja. Kesäkausi = toukokuun alusta lokakuun loppuun.

Vierailija
10/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka loputtomiin. Asun vakituisesti mökissä 15 km päässä pienestä kaupungista, tien päässä niin että lähin naapuri (maatila) on kilometrin päässä. Mun ympärillä on yhdellä puolella naapurin peltoa, sitten metsää ja suota. Aivan ihana asua täällä, etätyötä it-alalle tehden. Olen asunut jo 8 vuotta. Olen 46 v nainen.

Vierailija
11/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis ilman minkäänlaista ihmiskontaktia? Käythän varmaan töissä kun miehesi on ulkomailla. Mökillä olisit ihan yksin. 

Voihan ihmisille kai soitella ja viesteillä, vaikka siellä mökillä olisikin? 

Vierailija
12/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesän yksin mökillä, tietysti kävin välillä kaupassa jne. Viihtyisin ympäri vuoden jos olisi talviasuttava mökki.

Vierailija
13/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän siellä viihtyisi. Et ole maailman napa. Jos et itse tykkää jostain, se ei tarkoita ettei muut voisi tykätä siitä. On se kumma kun aikuiset ihmiset ei tätä tajua.

Vierailija
14/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menisi hyvin parikin viikkoa. Vaikka tuossakin ajassa tulisi lapsia ikävä. Silti ois aika auvoista hermolomaa. Toki pitäisi olla vanhempien mökillä, jossa joka kesä tulee oltuakin ja johon liittyy paljon hyviä muistoja lapsuudesta asti. Mikä tahansa mökki ei kävisi.

Vierailija
15/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka loputtomiin. Asun vakituisesti mökissä 15 km päässä pienestä kaupungista, tien päässä niin että lähin naapuri (maatila) on kilometrin päässä. Mun ympärillä on yhdellä puolella naapurin peltoa, sitten metsää ja suota. Aivan ihana asua täällä, etätyötä it-alalle tehden. Olen asunut jo 8 vuotta. Olen 46 v nainen.

Mun haave! Sinä onnekas!

Vierailija
16/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin eli ilman koiria en viihtyisi yhtään. Mut koirien kanssa ja kaapit täynnä ruokaa ja herkkuja ja sähköt ois niin mikäpä jottei ollessa.

Vierailija
17/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei menisi? Onhan näitä nyt harjoiteltu koronan takia, yksin olemista siis. Puhelimet on keksitty.

eri

Vierailija
18/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi.

Tai jos yöt otetaan pois. Hitokseen pelkään pimeää.

Vierailija
19/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuukauden.

Vierailija
20/51 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viikon, todennäköisesti menisi pitempäänkin. Etenkin, jos on kissat seurana. Mutta menisi ilman niitäkin, vaikka olisi ehkä vähän tylsempää, kun ei olisi viihdytysjoukkoja paikalla. Olen useamman kerran ollutkin talvilomilla viikon itsekseni mökillä ja nauttinut siitä, että on hiljaista, saa tehdä asiat ihan omaan tahtiin ketään muuta huomioimatta tai olla tekemättä mitään, jos siltä tuntuu. Sen jälkeen jaksaa sitten taas sitä muiden ihmisten aiheuttamaa mekkalaa ja esittämiä vaateita paljon paremmin :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi