Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti ei enää koskaan nähdä

Vierailija
27.01.2021 |

Tyyppejä joita et välittäisi enää tavata. Kenestä jäänyt kumma fiilis tai tunne että jotain outoa tässä on. En nyt hae mitään ex tarinoita vaan sellaisia joissa kohdattu kerran tai pari ja kohtaamisesta jäänyt ikävä/karmea/kylmäävä tunne

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin samalla luokalla. Olit vastenmielinen kiusaaja. Olen iloinen että olet vankilassa.

Vierailija
2/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa. Itselläni tarina nuoresta tytöstä. Oli muuttanut kanssani samalle paikkakunnalle. Kohdattiin pikaisesti jossain ja alkoi puhumaan ettei tuttuja täällä ja että olisi kiva vaikka lenkkiseuraa saada. Minulla kaksi koiraa joten sanoin että voi tulla kanssani kävelylle. Tyttö vaikutti tässä vaiheessa ihan mukavalta. Sovittiin tapaaminen jossain ja lähdettiin kävelylle. Aluksi ihan normaaleja juttuja, sitten alkoi kertomaan kuolleesta veljestä joka hänen mielestään mur*attu. Ruumiinavauksessa ei löytynyt mitään outoa eikä poliisit aio tutkia asiaa. En löytänyt punaista lankaa koko jutusta. Kuulema kaverit listineet mutta mitään motiivia eikä sitä miten tää ois tapahtunut tää tyttö ei osannut kertoa. Haukku vaan poliiseja ja veljen kavereita. Vähän outoo. Lenkin jälkeen kumma fiilis. Oltiin vaihdettu puhelinnumeroita ja vähän alkoi ahdistaa että olin niin hövelisti antanut numeroni hälle. Vaan eipä tuosta ihmisestä sen lenkin jälkeen koskaan mitään kuulunut eikä nähty enää ikinä. En kyllä haluaiskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mä olin töissä siivoamassa paikassa jossa oli ruokala. Tuolla siis kävivät muutkin kuin ne jotka siellä työskentelivät. Kerran olin syömässä niin joku nuori kundi tuli sisään. Outo tyyppi. Tummiin pukeutunut, pitkät mustat hiukset valkoinen naama. Istui viereiseen pöytään ja alkoi tuijottamaan minua. Ei kääntänyt katsetta pois ollenkaan. Söi ja tuijotti. Tuli niin ahdistunut olo että lähdin pois kesken ruuan ja suorastaan juoksin toiseen kerrokseen missä työkohteeni olivat. Sinne jäi tyyppi tuijottelemaan. Mikä hiippari lie ollut

Vierailija
4/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri joka valehteli muista kollegoista esimiehelle ja haukkui kaikki työkaverit esimiestä myöten.

Onneksi lähti meiltä pois, toivon etten ikinä enää näe kyseistä tyyppiä.

Vierailija
5/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa minä 10v. Joku irstas viisikymppinen äijä alkoi jutella ja kyseli että oonko koskaan ollu sillai. Paniikissa juoksin vanhempien luo ja olin koko illan heissä suurinpiirtein kiinni. Äiti ihmetteli mut valitin huonoa oloa enkä uskaltanut kertoa :(

Vierailija
6/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kesää sitten pienellä uimarannalla lapsia tiiraileva epäsiisti noin 50-60 v mies (ei tod mikään uimavalvoja). Seisoi laiturilla toljottamassa koko se aika kun hengattiin rannalla, silloin kun ei roikkunut pukukopeilla istuskelemassa. Uimassa ei käynyt koko aikana. Oltiin illan viimeiset ja vielä kehtasi lähteä meidän perässä yhtä matkaa autolleen.

Vierailija
7/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri joka valehteli muista kollegoista esimiehelle ja haukkui kaikki työkaverit esimiestä myöten.

Onneksi lähti meiltä pois, toivon etten ikinä enää näe kyseistä tyyppiä.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11698101/

Miksi tulikaan mieleen juuri tuo, sano sinä:-D

Vierailija
8/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex naapuri kiersi parkkipaikalla tarkistelemassa ihmisten autoja. Katseli myös ikkunoista jos arveli ettei ketään kotona. Teki aiheettomia laskuja ja eläinsuojeluilmoja. Hoitoon lopulta joutui.

Vierailija
9/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex naapuri kiersi parkkipaikalla tarkistelemassa ihmisten autoja. Katseli myös ikkunoista jos arveli ettei ketään kotona. Teki aiheettomia laskuja ja eläinsuojeluilmoja. Hoitoon lopulta joutui.

Lasuja siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi