Haluaisin 90-luvun Helsinkiin. Muita?
Vanha Stocka, vanhat ravintolat ja niin edelleen.
Kommentit (11)
Itse haluaisin 90-lukulaisen espoolaisen nukkumälähiöni takaisin. Nyt on maailma tullut kylään (jäädäkseen) eikä ko. lähiötä enää Espooksi tunnista.
Onneksi voin palata ysäriin tyylin, musiikin ja elokuvien parissa.
Skinit tinttas outomaalaisia turpiin, ei ollu ongelmaa. Kaikki teki pimetä duunii. Oli strippimestoja ja enempi räkälöitä, virolaiset myi pilua halvalla, ihanaa aikaa
Keskusta oli vielä elävä kivijalkaputiikkeineen, ennen nettiostelua. Muutenkin kakki oli jotenkin arkkitehtuurisesti selkeämpää ilman sokkeloisia riepukama-ostareita jotka näyttävät metroasemilta.
Helsingistä on tullut vähän omituinen. En oikein tiedä missä vika ihan tarkkaan. Keskusta on jotenkin "kateissa". Ehkä koska Stocka on kulahtanut?
Mä olen elänyt ysärin Helsingissä, enkä nyt ymmärrä tuota kaipuuta.. Klubbailtiin ja käytiin Ruohonjuuressa Makasiineilla. Oli talonvaltausbileitä. Parhaita oli ite järkätä puistotanssit, yleensä reggaepainotteisia yms.
Olis niitä nytkin, jos ei olis koronaa.
Ihan mielelläni, jos vielä voisin olla saman ikäinen kuin silloin, eli nuori aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Makasiinin kirpputori!
Tuon olinkin unohtanut. Minä muuten tulin junalla helsinkiin juuri, kun makasiinit paloivat. Menin sitten katsomaan sitä.
en halua nykyaika on täällä vanhus.