Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorella aivokasvain

huolestunut
26.01.2021 |

Olen 14 vuotias tyttö. Mietiskelin tässä voisiko oireeni viitata aivokasvaimeen? En hae täältä diagnoosia mutta jos jollain olisi kokemusta niin voisi osata ehkä auttaa? Tosiaan oon nyt flunssassa mutta pää tuntuu välillä hieman raskaalta ja pientä puristusta/kipua tuntuu, väsymystä ja näkö välillä hieman sumea. Niskat ovat vähän kipeät ja jumissa. Lihaksia tehdessä treenattavat lihakset tärisee. Olen lähiaikoina ollut hyvin stressaantunut ja jännitän heti kaikenlaisia oireita ja luen netistä mikä minulla voisi tällä kertaa olla. Mulla on paniikkihäiriö, muita sairauksia ei ole ainakaan diagnosoitu.
Olkaa asiallisia jos joku tähän edes vastaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän siltä, että sulla on flunssa ja niskat jumissa.

Haudo niskoja lämpimällä ja tee kevyttä niskajumppaa, kunhan paranet flunssasta.

Pikaista paranemista! <3

Vierailija
2/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskoista se johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän siltä, että sulla on flunssa ja niskat jumissa.

Haudo niskoja lämpimällä ja tee kevyttä niskajumppaa, kunhan paranet flunssasta.

Pikaista paranemista! <3

Kiitos

Vierailija
4/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä päästä magneettikuvaukseen. Haitaton ja nykyään maksaa jonkun 200 €. Pääset kerralla irti huolista. 

Vierailija
5/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut psykiatrilta, että on todella yleistä nuorelta pelätä aivokasvainta. Itsekin pelkäsin koska kalloni oli mielestäni oudon muotoinen :D kuulostaa ap että sinulla ei ole aivokasvainta. Toivottavasti löydät stressiin apua, siitäkin ja peloistasi voi puhua terveydenhoitajalle tai lääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi