Puhdistatteko uunin takaa ikinä et vedätte uunin irti ja siivoatte lattian?
Tein edellisessä kodissa niin, mutta enää en tässä asunnossa viitsi.
Kommentit (41)
Silloin tällöin kyllä. Kerran vuodessa tai kahdessa, ei kuitenkaan useammin jaksa.
Pari kertaa vuodessa. Uunin ja kaapiston väliin tippuu meillä niin paljon leivänmuruja ja muuta roskaa ruuanvalmistuksen lomassa. Aina sieltä löytyy kuivia makaroneja vähintään muutama :D
Löysin sieltä kerran kissan raadon. Niin selvisi sekin arvoitus.
Kyllä. Se on aika kevyt ja helppo siirtää, joten ei oo iso homma ja vauva. Ikävämpää on isoa sohvaa siirrellä, tai sen alta koittaa saada imuroitua.
Tottakai. Sinne kertyy suht nopeasti sotkua.
Yleensä vasta ennen muuttoa, sitten siellä onkin paljon kaikkea kivaa.
Siis liikkuuko uuni? Mä oon aina luullut, että se on seinässä kiinni. Pitää kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis liikkuuko uuni? Mä oon aina luullut, että se on seinässä kiinni. Pitää kokeilla.
No voi se olla kiinnikin jos on kiinni. Joissakin keittiöissä.
Meillä se on aikalailla kiinteästi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa vuodessa. Uunin ja kaapiston väliin tippuu meillä niin paljon leivänmuruja ja muuta roskaa ruuanvalmistuksen lomassa. Aina sieltä löytyy kuivia makaroneja vähintään muutama :D
Mä löysin viimeksi muutaman lusikan ja yhden veitsen. :D
Uuni on kalusteissa, joten en irrota sitä, ettei sähkömiehet tarvitse tulla uudelleen asentamaan. ;-D
Edellisessä asunnossa oli lattiamaallin uuni ja siirsin sen pari kertaa kuukaudessa ja siivosin.
Pari kertaa vuodessa. Meillä on sokkelittomat alakaapit, joten kyllä se lattialla pyörivän pölyn määrä kertoo, että nyt vois puhdistaa hellan takaakin.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaatteks te leipää uunin päällä ?
Sincc
Kumma ettei tätäkään ole saatu ratkaistua täällä matrixissa. Olis vaikka samanlainen poisettava taso siellä, kuin vaikka leivänpaahtimessa, että kaikki roskat saisi kerralla ulos vetämällä taso ulos.
Sincc
Mut kait mun pitää kaik´k näille apinoille opettaa .. ;)
Putsaisin kyllä takaa ja sivustakin, mutta emme saa edes miehen kanssa kahdestaan uunia vedettyä seinästä irti.
Sinne tulee muutamassa vuodessa aika mielenkiintoinen kuorrutus.