Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentopelko- Mitä sille voi tehdä?

Vierailija
04.08.2006 |

Antakaahan hyvät siskot hyviä vinkkejä huomiselle lennolle. Pelkään lentämistä, mutta lasten takia olisi hyvä pystyä olemaan suht coolina.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietoa siitä, mitä lentäessä oikeasti tapahtuu jne.

Lentoyhtiöt järjestävät myös lentopelko-kursseja jotka toimivat omia konsteja ja itseopiskelua paremmin, mutta huomiseksise ei ehdi auttamaan.

Vierailija
2/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mukavat ja miellyttävät vaatteet päälle, älä syö itseäsi ähkyyn ennen lentomatkaa, ota koneeseen mukavaa tekemistä (jos lento pitkä). Ajattele sitä kun pääsette matkakohteeseen, pidä myös mielessä se, että on huomattavasti suurempi todennäköisyys voittaa lotossa kuin joutua lento-onnettomuuteen! Lähes joka viikko joku suomalainen voittaa lotossa, mutta taitaa olla jo 5 vuotta kun viimeksi on joku suomalainen kuollut matkustajalentokoneonnettomuudessa (syksyllä 2001 SAS:n koneessa oli joitakin suomalaisia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mä alan ajatella, että eikö jo olis suomalaisenkin vuoro...

apua!

-ap-

Vierailija
4/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema voi tulla silloin kun astut ovesta ulos ja jäät auton alle. Kuitenkaan kukaan ei tällaisia pelkää.

Vierailija
5/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..juo itsesi hiprakkaan ennen koneeseen nousua. Mä lennän paljon, vaikka pelkään lentämistä. Yleensä lomalle lähtiessäni juon pari siideriä kentällä, että relaan. En kyllä juo joka kerta kun lennän, mutta silloin kyllä kieltämättä olen ku säikähtynyt aropupu -jokainen piippaus ja pomppu jne. on merkki lähestyvästä onnettomuudesta....

Vierailija
6/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla edessä lentomatka ja olen yrittänyt kaikkeni jotta laistaisin sen. Ahdistavaa ja pelottavaa. Viimeksi vielä jännitin niin et sain mikreenikohtauksen ja perillä oksensin vaan ja pää jyskytti. Kamalaa ja lisää mun tuskaa seuraavalle kerralle. Vaan se on sit kohtalo jos käy huonosti. Minkäs teet...

Vierailija
8/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään. Mä myös ajttelen, että nytkö sitten Finnairin koneellekin sattuu se onnettomuus, kun ei ennen ole sattunut. Mä yritä auttaa lapsia ruokailussa ja availla purkkeja, vaikka mä olen ihan hermona.

Vierailija
9/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakuopat ovat myös aika kauhean tuntuisia ja tuntuu kuin kone jysähtäisi maahan just :(

Vierailija
10/10 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota voimakas annos rauhoittavaa lääkettä. Niin ystäväni tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän