Miten pitkä matka sinulla on lähimpään koronatestiin?
Meiltä on 70 km, hämmästyin. Luulin että näitä olisi järjestetty edes omalle kummalle mutta ei, lähimpään kaupunkiin pitää mennä. Eli pari tuntia menee jo ajomatkoihin.
Kommentit (25)
Täällä kauimpaa tulevilla n 40 km. Mutta itsellä 3,19 km.
2.5km mutta sinne en mene. En käy testeissä
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Olisko joku pari kilometriä kotoa, samoin kuin työpaikalta (eri testauspaikat).
15 km. Miten sinnekin menee, jos ei olisi omaa autoa? Julkisethan on kielletty.
8km mutta pitää mennä kahdella bussilla :/
Arkisin 4 km, viikonloppuisin 75 km.
50 km. Mietityttää, että jos olisi oikeasti kunnolla sairas, niin miten tuon matkan jaksaisi ajaa itse.
Ei autollisilla oo mitään ongelmaa, muiden on sit pakko mennä julkisilla kun ei kävelläkkään jaksa.
Vajaa 3 km. Ihmettelen vaan millä menen sinne koska meillä ei ole autoa, jos olen kovin kipeä pitäisi kävellä tai pyöräillä tuo matka koska julkisella ei voi mennä eikä taksilla. Aika hurjaa lähteä esim. kuumeisena kävelemään tuollaista matkaa näillä keleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 3 km. Ihmettelen vaan millä menen sinne koska meillä ei ole autoa, jos olen kovin kipeä pitäisi kävellä tai pyöräillä tuo matka koska julkisella ei voi mennä eikä taksilla. Aika hurjaa lähteä esim. kuumeisena kävelemään tuollaista matkaa näillä keleillä.
Tämäkin voi vaikuttaa testausinnokkuuteen. Ennen matka oli puolet lyhempi. Luulen ettei autottomia kiinnosta esim. kävellä tuonne saakka kun monella tulisi useampi kilometri. Eli jättävät testin tämänkin vuoksi väliin.
En edes tiedä, en ole ollut. Lapsi testattiin keväällä ja silloin ajoin reilun 20km päähän.
N. 15 km. Ei autoa. Julkisilla mentävä. Ihan pienestä oireesta en ole jaksanut testeissä käydä. Olen vakavasti masentunut ja sen takia vastustuskyky alhainen --> on pieni nuha tms. päällä ollut koko ajan jo useamman kuukauden. Ja en tässä kunnossa jaksa siellä jatkuvasti hypätä. Kaksi kertaa olen käynyt, kun on tullut vähän ärhäkämpi kurkkukipu.
20 km yksityiselle, 40 km julkiselle. Varsinais-Suomi. Julkisella kävin ja voin sanoa että tuo matka flunssassa ja kipeänä oli aikamoisen raskas...
Liian pitkä. Ei pääse.