Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut netistä VEKELTÄ mitään?

Sohvaa vailla
25.01.2021 |

Onko tilattu / tilatut tuotteet tulleet ajallaan perille? Onko asiakaspalvelusta mitään sanottavaa?
Löysin yhden kivan sohvan, mutta mietin uskaltaako tilata vai ei. Kokemuksia kaivataan!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reklamoin sohvasta. Kuulemma minun olisi pitänyt lähettää sohva heille tarkastettavaksi ja olisin joutunut olemaan noin kuukauden täysin ilman sohvaa??! Kuvat eivät riittäneet, vaikka siitä näki vian selvästi. Luvattiin loppujen lopuksi 50€ korvaus 1400€ sohvasta. Korvausta ei koskaan tullut tilille. Älä osta mitään tuosta puljusta.

Tarkoitat, että sait 50€ alennuksen sohvan virheestä? Mutta summaa ei lopulta hyvitetty tilille?

Nyt kyllä ihmetyttää tämä. Olisitko tyytynyt 50€ alennukseen? Uskon, että tuossa on joku tiedonsiirto-ongelma, jos et ole saanut luvattua palautusta.

Väärä tilinumero? Maksettu luottokortille (jos tavara ostettu kortilla)?

Kannattaa aina reklamoida kirjallisesti (sähköposti) ja pyytää heitäkin pitämään yhteyttä niin, että siitä jää dokumentti mahdollisten väärinymmrrystdn välttämiseksi.

Myös kuluttajavirasto suosittaa aina kirjallista yhteydenpitoa. Muuten on vaikea todistaa, mitä on luvattu. Moni firma kyllä nykyään nauhoittaa puhelut.

Kuukausi ilman sohvaa ei ole kohtuutonta. Olen itsekin odottanut uutta sohvaa Maskusta 10 viikkoa! Tosin tiesin sen jo ostotilanteessa. Käytimme sitten vain nojatuoleja. :)

Vierailija
22/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohvaa vailla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lipposen Kariko siellä taas on asialla?

Ei vaan sohvaa vailla oleva nainen Lappeenranansta.

En ole ikinä tilannut verkosta mitään huonekaluja. Olen kiertänyt maskun, sotkan, iskun ja stemman, mutta en ole löytänyt mieleistä sohvaa. Vanhasta sohvasta kangas kulunut istuinten kohdalta puhki ja runko narahtelee, kun istuu / vaihtaa asentoa todella häiritsevästi! Vanha sohva jo yli 20-vuotta vanha. Halpa jo ostessa ollut.

Sohva kyllä kannattaisi ostaa perstuntumalla eli oma istumiskokemus olisi hyvä saada ennen ostopäätöstä. Sohva voi olla hyvin laadukas ja suosittu mallikin, mutta ei sovi omalle ruumiinrakenteelle tai paljastuu muuten epämieluiseksi.

Esim. minä vanhempana ihmisenä en tykkää matalista, syvistä ja pehmeistä sohvista, joista on vaikea nousta ylös. Mieluummin korkea ja napakka, olematta silti kova ja epämukava. Samoin verhoilumateriaali olisi hyvä todeta edes kangastilkusta; onko pehmeä, karhea, tiivis, sähköistyvä jne. Värikin voi luonnossa näyttää toiselta mitä verkkosivulla.

Tämmöistä tietoa ei saa kuin käymällä itse myymälässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme kotimaisen sohvan ja jotain pienempää kodintavaraa viime keväänä. Hyvin sujui kaikki. Ja sohva on ollut laadukas. Puuvillaista nukkamattoa ei kannata ostaa, kerää kaiken lian silmänräpäyksessä.

Vierailija
24/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Veken liikkeessä tilaamassa ruokapöydäntuolit, meni 3 päivää ja sai käydä paketin hakemassa noutopisteeltä. Iso suositus, helppoa ja nopeaa toimintaa.

Vierailija
25/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin syksyllä netistä "itämaisen" maton heiltä, oli tarjouksessa ja tuli nopeasti eikä ollut valittamista. Ostin heiltä, koska oli halvimpia kivoja mattoja mitä löysin netistä, nyt vähän hirvittää kommentteja lukiessa, jos olisikin ollut jotain reklamoinnin aihetta... En ehkä enää uskaltaisi ostaa isompaa huonekalua ainakaan nettikaupasta, jos joutuisikin palauttamaan, mutta tuollaisten pienempien esineiden kanssa riski reklamaatioiden suhteen varmaan pienempi kun palautus on helpompi hoitaa.

Vierailija
26/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi jättää hiukan pidempi aika vastausten välille kuin tässä ketjussa :) Nyt on aika läpinäkyvää.

Veke on markkinoinut samalla tapaa ennenkin. Liekö sama pikkupomo asialla kuin silloin.

Olkoon tai ei, mutta olen tilannut sieltä pari mattoa ja kerrossängyn, kaikki eri tilauksia, ja joka kerta toiminut ilman ongelmia.

Vierailija
27/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin valaisimia ja noudin liikkeestä. Veke on ihan asiallinen liike. Niillä on myymälä Vantaalla.

Vekellä on myymälöitä muuallakin kuin Vantaalla.

Varmasti. En minä mikään yleinen tietotoimisto ole tai Veken markkinoinnista.

Vierailija
28/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussahan kysytään mielipiteitä ja kokemuksia! Eihän tässä edes yritetä metsästää vain hyviä kokemuksia vaan kokemuksia yleensä! Kuka tätä ei ymmärrä?

Vierailija
29/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin syksyllä netistä "itämaisen" maton heiltä, oli tarjouksessa ja tuli nopeasti eikä ollut valittamista. Ostin heiltä, koska oli halvimpia kivoja mattoja mitä löysin netistä, nyt vähän hirvittää kommentteja lukiessa, jos olisikin ollut jotain reklamoinnin aihetta... En ehkä enää uskaltaisi ostaa isompaa huonekalua ainakaan nettikaupasta, jos joutuisikin palauttamaan, mutta tuollaisten pienempien esineiden kanssa riski reklamaatioiden suhteen varmaan pienempi kun palautus on helpompi hoitaa.

Minä myös tilasin ”itämaisen” pienikokoisen helppohoitoisen maton ja olin hyvin tyytyväinen. Ei täällä kaikki tosiaan ole mitään markkinointikoneistoa, itsekin vastasin ekojen joukossa.

Vierailija
30/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eteisen maton, jonka toimitus kesti pitkään. Tästä kyllä tuli sähköpostia, että viivettä on. Silti kyselin jo useamman viikon jälkeen tuotteen perään, kun viipyi ja viipyi. Tuli kuitenkin lopulta ja ok matto oli.

Vierailija
31/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin valaisimia ja noudin liikkeestä. Veke on ihan asiallinen liike. Niillä on myymälä Vantaalla.

Vekellä on myymälöitä muuallakin kuin Vantaalla.

Varmasti. En minä mikään yleinen tietotoimisto ole tai Veken markkinoinnista.

Taidat olla...

Vierailija
32/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin eteisen maton, jonka toimitus kesti pitkään. Tästä kyllä tuli sähköpostia, että viivettä on. Silti kyselin jo useamman viikon jälkeen tuotteen perään, kun viipyi ja viipyi. Tuli kuitenkin lopulta ja ok matto oli.

Samanlaista se on muualla. Joskus toimitus nopeampaa ja joskus hitaampaa..

Vierailija
33/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta sitten Veke toi lampun, ja edelleen tuossa nurkassa se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan