Kenellä muka on aikaa ulkoilla koiran kanssa 2 tuntia joka päivä? Linkki
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a309ea34-9b09-4c5e-8ffc-03ee34175f9a
Tuo on täysin utopiaa. Erittäin harva ulkoilee koiransa kanssa 2 tuntia. Syynä ihan ajan puute.
Viikonloppuna ehkä, muttei joka päivä.
Amerikassa on koirille vaippoja ja juoksumattoja. Miksei Suomessa? Jos tuollainen määrä liikunta pitäisi saada.
Idealistit antavat tälle alanuolia paljon. Olen realisti. Harva ulkoilee koiransa kanssa joka päivä 2 tuntia.
Kommentit (67)
Ei voi kyllä yleistää,että kaikki koirat tarvitsee tietyn määrän lenkkeilyä. Luulis chihu ja huskyn tarpeissa olevan "vähän"eroa!
Meillä on aina ollut pikku koiria ja lenkkeihin menee päivässä melkeinpä aina se tunti päivässä 2x 15 minuuttia ja 1x puolen tunnin. Saisin kantaa nuo jos yrittäisin 2 tuntia saada lenkkeilyä päivässä täyteen.
Muistakaa hyvät ihmiset, että koiran kanssa voi harrastaa muutakin kuin hihnalenkkejä!
Arkisin tulee helposti joka päivä täyteen 2h ihan vaan hihnalenkeistä. Viikonloppuisin käydään lisäksi metsälenkeillä ja touhutaan pihassa. Koira esim. tykkää kantaa polttopuita sisälle liiteristä.
Ei varmaan ihan kahta tuntia tule joka päivä lenkitettyä noita pikkukoiria, mutta toisaalta ne ulkoilee myös keskenään aidatulla takapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla. Aamulla 45 min, päivällä toiset 45 min ja illalla vielä tunti. Välillä usein leikitään hulluna takapihalla.
Käytkö töissä?
Vierailija kirjoitti:
MITÄ MÄ JUST LUIN?!
Sä luit harkitun provon tunteita nostattavasta aiheesta.