Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvitsen ajatustenvaihtoa, hyvät ihmiset. Minulla on vihan kanssa todella pahoja ongelmia.

Vierailija
25.01.2021 |

Tämä alkoi muutama vuotta sitten, ekaks olin kyyninen ja apaattinen. Sen jälkeen alkoi olematon stressinsietokyky ja nyt tunnen 24/7 puhdasta vihaa joka on pään sisällä. Tunnen pelkkää vihaa ja päässä on vuosia pyörinyt kehää siitä että kuinka tämä nykymaailma on aivan vinksallaan

Mulla tulee jatkuvia hermoromahduksia enkä enää onnistu sopeutuu tässä maailmassa. Olen kokoajan äärimmäisen negatiivinen ja pelkästään se että esim. bussikuski jarruttaa äkillisesti tai koneyhteys ei toimi saa mut lopettamaan kaiken.
Sietokyky on minulla romahtanut täysin enkä kykene enää sopeutuu tähän maailmaan. Koen että kaikki vaatii paljon töitä. Tietokonemaailma ei sovi minulle.
Tämä alkoi sen jälkeen kun lopetin terapian, kävin siellä 3 vuotta uupumuksen takia enkä koe että minua ymmärrettiin.
Jotenkin tuntuu että elän ihan väärässä vuosikymmenessä, vaikka olen nuori ihminen niin haluaisin elää 50 luvulla kun ihmiset ottivat vielä asiat vakavasti, elämä oli yksinkertaisempi.

Mua ahdistaa myös sen ettei ihmiset nykyään ota mitään vakavasti. Esim. kurssin opettaja ei millään ymmärrä ettei me kuulla mitään kun etänä ollaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun vaihtaa alaa johonkin käytännönläheisempään ammattiin? Ja aloittaa tasaava lääkitys. Joillakin nyt vaan on heikompi hermorakenne kuin muilla.

Vierailija
42/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti myös saatat kärsiä jonkinasteisesta B-vitamiinien vajauksesta, kannattaa kokeilla jotain vahvoja ja laadukkaita(esim. Solgar ja Skip) vitamiineja. B-vitamiinithan ovat juurikin niitä "hermo"vitamiineja ja stressaaville ihmisille todella tärkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meditoidaan? En ole koskaan oppinut.

Vierailija
44/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti/ youtube on pullollaan meditointiäänityksiä. Hakusanaksi meditointi, mindfulness, rentoutus tms. Kuulokkeet päähän ja pötkölleen.

Vierailija
45/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käsittelemään niitä asioita, jotka kuormittavat sinua. Suosittelen itsehoito-oppaita, koska niissä annetaan asiakasesimerkkejä. Sieltä varmaan löytyy sanoja sellaisille tuntemuksille, joita sinulla on ja esimerkkejä mitä tekemällä ko.solmu on auennut. Esimerkkien kautta pystyy myös löytämään ja tunnistamaan tiettyjä tilanteita omasta elämästä, jotka ovat johtaneet tähän pisteeseen. Ovat paljon hyödydyllisempiä kuin terapia, koska voit olla täysin rehellinen. Kirja ei sinua tuomitse, arvostele tai sinun ei tarvitse valehdella sille. Sitten lähdet kokeilemaan erilaisia juttuja, jotka auttavat.

Ihmisaivot tarvitsevat kymmeniä, ellei satoja toistoja oppiakseen uusia ajattelutapoja. Alussa itseään pitää muistuttaa vaikka ääneen, että uuden kaavan tai mallin omaksuu. Parin vuoden kuluttua olet jo omaksut´nut sen ja se on uusi rutiinisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi