Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirien kysyntä räjähtänyt käsiin korona-aikana, mitä mieltä olette?

Vierailija
25.01.2021 |

Itse pidän suuntausta äärimmäisen huolestuttavana.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harmillista. Oli pakko ottaa yhteistiedot pois kennelin kotisivuilta kun puhelin pirisi tauotta ja sähköpostiin tuli kymmenittäin viestejä joka päivä. Paljon ihmisiltä jotka eivät selvästikään ole miettineet asiaa tarpeeksi tai yhtään. Kysymyksiä tyyliin "kuinka pitkä palautusoikeus on jos koira ei opi sisäsiistiksi tai tekee tuhoja?" (suora lainaus btw)

Jep. Tuttua. Mulle tuli puheluita tyyliin: "hei sullako oli pentuja myynnissä? Ottaisin yhden urospennun. Paljonko maksaa ja koska voidaan tulla hakemaan?"

Viime vuonna syntyneestä ainoasta pentueesta kaikki meni lopulta sellaisiin koteihin, joilla oli jo ennestään ollut minulta pentu, tai sellaisille jotka tunsin muuten koirapiireistä järkeviksi ja aktiivisiksi ihmisiksi.

Vierailija
22/25 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin muutenkin etsitty sopivaa koiraa jo ennen koronaa. Meille muutti 1v kodinvaihtaja elokuussa. Enhän minä sille mitään voi jos jotkut ajattelee että se on "korona koira". Siinähän kuluttaa aivojansa turhilla tuumailuilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te voitte tietää ketkä ovat ottaneet pennun lyhyillä varoitusajoilla? Se uusi pennun omistajahan on voinut etsiä pentua jo parin vuoden ajan ja nyt se vain sattui korona aikaan syntymään.

Joillakin suosittujen rotujen kasvattajilla on muutenkin parin vuoden jonot.

Vierailija
24/25 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6v koira joten luonnollisesti se ei ole korona aikaan otettu. Ihmettelen vain tätä syyllistämistä.. siskoni otti ns. korona lohtu pennun ja todella hyvin on mennyt! Älkää nyt kaikkia lytätkö kuitenkaan.

Vierailija
25/25 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on koiran hankinta ollut suunnitelmissa jo 10 vuotta. Sitten tulee tämä tilanne ja kaikenmaailman  i d i o o t i t  ryntää ohi oikealta ja vasemmalta haalimaan koiraa, vaikka eivät ole ottaneet asioista ollenkaan selvää kuten esimerkiksi minä olen.

Todella paha tilanne tulee vielä olemaan.