Koirien kysyntä räjähtänyt käsiin korona-aikana, mitä mieltä olette?
Itse pidän suuntausta äärimmäisen huolestuttavana.
Kommentit (25)
Oltiin muutenkin etsitty sopivaa koiraa jo ennen koronaa. Meille muutti 1v kodinvaihtaja elokuussa. Enhän minä sille mitään voi jos jotkut ajattelee että se on "korona koira". Siinähän kuluttaa aivojansa turhilla tuumailuilla :)
Mistä te voitte tietää ketkä ovat ottaneet pennun lyhyillä varoitusajoilla? Se uusi pennun omistajahan on voinut etsiä pentua jo parin vuoden ajan ja nyt se vain sattui korona aikaan syntymään.
Joillakin suosittujen rotujen kasvattajilla on muutenkin parin vuoden jonot.
Meillä on 6v koira joten luonnollisesti se ei ole korona aikaan otettu. Ihmettelen vain tätä syyllistämistä.. siskoni otti ns. korona lohtu pennun ja todella hyvin on mennyt! Älkää nyt kaikkia lytätkö kuitenkaan.
Itsellä on koiran hankinta ollut suunnitelmissa jo 10 vuotta. Sitten tulee tämä tilanne ja kaikenmaailman i d i o o t i t ryntää ohi oikealta ja vasemmalta haalimaan koiraa, vaikka eivät ole ottaneet asioista ollenkaan selvää kuten esimerkiksi minä olen.
Todella paha tilanne tulee vielä olemaan.
Jep. Tuttua. Mulle tuli puheluita tyyliin: "hei sullako oli pentuja myynnissä? Ottaisin yhden urospennun. Paljonko maksaa ja koska voidaan tulla hakemaan?"
Viime vuonna syntyneestä ainoasta pentueesta kaikki meni lopulta sellaisiin koteihin, joilla oli jo ennestään ollut minulta pentu, tai sellaisille jotka tunsin muuten koirapiireistä järkeviksi ja aktiivisiksi ihmisiksi.