Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyteinit pitää raskampaa musiikkia keski-ikäisten musiikkina

Vierailija
25.01.2021 |

Autoradiossa soi Black Sabbath, Led Zeppelin ja Metallica: "ei jaksa tuollaista setämusiikkia".

Kasarinuoret ajatteli samalla tavalla humpasta ja tangosta.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabbath ja Metallica, Sabbath etenkin ovat minusta vanhentuneita, ja niissä ei ole enää voimaa.  

Mutta jossain muussa on ihan edelleen. Tontuu siltä, kun kirjoitan Espanjasta. Eikä Metalli ole koskaan ollut eniten myyvä musiikkilaji, ehkä Maidenin megasuosiota lukuunottamatta, tarkoitan, että onhan se ollut merkittävä, ja vaikutus menee kymmenien vuosien läpi tähänkin päivään. Sen sitten yleensäkin näkee, mikä jää missä muodossa pysyväksi.

Vierailija
22/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä32673 kirjoitti:

Black Sabbath, Led Zeppelin ja Metallica ehdottomasti ovat setämusiikkia, eikä missään nimessä raskasta sellaista.

Meinasin tulla sanomaan ihan samaa. Eihän tuo genrestä kiinni ole vaan kyseisistä yhtyeistä.

Olen itse nelikymppinen ja pidän noita mainittuja bändejä setämusiikkina. Metalli kelpaa silti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee youtubesta oikean musiikin kommentteja, niin moni nuori sanoo, että olisinpa elänyt jo 90 luvulla ;D

Sincc

Bum Bum Bum pam pam pam

PLÄÄ PLÄÄH PLÄLLÄTI LÄÄPLÄÄH PLÄÄH .. TUOMMOINEN ON TUO PERRINKIN 10 WUOTTA WANHA WIDEO ..

Vierailija
24/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan basso pohjalle. Kone rytmittämään.

Joku joku ähkimään päälle ..

Hihi ;)

Sincc

Ei siinä mitään, jos ei ymmärrä musiikista mitään ja tykkää ..

Vierailija
25/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näillä hieman eroa... "Hieman"...

Aina huvittanut tuo Katy Perryn "and you're gonna hear me roar..."

Vierailija
26/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo nyt vanhaa musiikkia. Mutta entä Amorphis, Battle Beast, Sabaton tai Ghost?

No ei niillä suosiota teiniporukoissa saa. Pitää kuunnella jotain k-poppia tms.

Keski-ikäisten musiikkia kaikki metalli on.

Vierailija
27/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi jo pelkään päivää jolloin lapseni sulkevat minut hoitokotiin ja nostalgia radiosta soi Nylon Beat.

Mä löysin yksi päivä nipun 80-90-luvun julisteita. Mietin jo kuinka sitten kun me ollaan vanhuksia, hoitokodin kahvihuoneen seinä on teipattu täyteen Twisted Sistersin, Simon Le Bonin ja Samanthan julisteita. Tai siis ei teipattu, vaan kiinnitetty sinitarralla tietty.

Vierailija
28/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teini, mutta olen taipuvainen olemaan samaa mieltä.

M32

Vierailija
29/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallimusiikki merkkaa nykyteineille nimenomaan samaa kuin tanssi-iskelmä meille 70-80-luvuilla syntyneille. Vanhempien sukupolven juttuja.

30/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta teinit saa pysyä poissa Tuskasta. Ihan hyvä, että saadaan keski-ikäiset olla keskenämme.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
31/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän ajattelee. Miksi sen pitäisi minua kiinnostaa?

Vierailija
32/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallifanit ovat kyllä maailman ahdasmielisimpiä elitistejä ja kiusaajia. Näin oli ylä-asteella, ja tässä keskustelussakin sen näkeen. 

Vierailija
33/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän melko lailla kaikista musiikkityyleistä. Joskus haluan kuunnella klassista ja toisinaan räppiä. Proge on kuitenkin lempimusiikkiani, koska siinä leikitellään estottomasti. Sitten myös metalli menee ja osa popista. Ennemmin jotkut tietyt artistit eivät iske yhtään. Useimmiten en kyllä jaksa mitään kuunnella vaan istun hiljaisuudessa. Ikää on päälle 30 vuotta ja olen nainen.

Vierailija
34/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Huvittavaa. Kuuntelen bläkkiä ja deathia, vaikka olen viisikymppinen jakkupukulady. En ole koskaan yrittänyt olla ”nuorekas” vaan aidosti vaan rakastan sitä nuoruuteni musiikkia.

Tämä järjestely sopii minulle.

No viiskymppisten musiikkia tuo onkin! Ei teinit kuuntele.

Vierailija
35/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, pitää paikkansa. Teinit pyörittelevät silmiään, kun kuuntelen heviä tai raskasta rokkia.

Vierailija
36/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän melko lailla kaikista musiikkityyleistä. Joskus haluan kuunnella klassista ja toisinaan räppiä. Proge on kuitenkin lempimusiikkiani, koska siinä leikitellään estottomasti. Sitten myös metalli menee ja osa popista. Ennemmin jotkut tietyt artistit eivät iske yhtään. Useimmiten en kyllä jaksa mitään kuunnella vaan istun hiljaisuudessa. Ikää on päälle 30 vuotta ja olen nainen.

Sama täällä, olen mieletön musadiggari ja mielialan mukaan menee oikeasti ihan mikä vaan genre! Ihan popista raskaaseen, rap ja kaikki siltä väliltä. En ymmärrä miksi pitäisi olla ahdasmielisesti vaan joku yksi tietty musiikkityyli mitä kuuntelee... N35

Vierailija
37/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurille ikäluokille se tanssi-iskelmä oli nuorekasta. Isäni vanhemmat kuuntelivat vain virsimusiikkia.

Vierailija
38/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katsoo ketkä käy vaikka Raskasta Joulua -konserteissa niin kyllä se pääporukka on keski-ikäistä tätikansaa.

Vierailija
39/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mun puolesta teinit saa pysyä poissa Tuskasta. Ihan hyvä, että saadaan keski-ikäiset olla keskenämme.

Eli jos joku teini kiinnostuu metallista niin pitää unohtaa koko juttu kun se on korvamerkitty vanhoille tosifaneille :D

Vierailija
40/48 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee. Kuuntepas vaikka jotain Kipparikvartettia niin ymmärrät kyllä.

Naulankantaan.

Nuoriso ja nuoret aikuiset, niinsanottu "räppipopkansa" ei vain kuuntele heviä ja pitää sitä keski-ikäisten musiikkina. Vaatetuksena tytöillä sitä, mitä ihmeellisempää saibaa kirpputorilta löytyy, shokkivärejä, lävistyksiä. Pojilla useiden mielestä neitimäistä pukeutumista, myös lävistyksiä, tatuointeja, jne. Pyöreä/  lihakseton nuoriso.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nuoret ja keski-ikäiset pitävät noita humppa- ja tango-orkestereita vanhusten tyylilajina, sekä räppiä paskana, kun vastaavasti itse kuuntelevät heviä, dancea ja technoa. Nuoruuden vaatetuksena nahkatakkia, niittiä, punkkarilettiä, hip-hop housua, 501:stä, jne. Harvoilla tatuointeja. Hoikahko nuoriso.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanhusten mielestä kaikki mustavalkokauden jälkeinen tuotanto on paskaa. Poikkeuksena Elvikset ja muut supertähdet. Nuoruuden vaatetuskin oli heidän aikakaudellaan pääosin korrekti. Hoikka ja jäntevä nuoristo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi