Pysyykö lapsiperheessä koti siistinä?
Kommentit (28)
Minä en pidä itsestäni sellaisena ihmisenä, joka minun täytyisi olla jotta meillä olisi aina siistiä.
Eiköhän tuossa asiassa toisinaan vaikuta sekin, ollaanko kotona koko päivä vai vain aamuisin ja iltaisin.
Työpäivän jälkeen ei välttämättä enää ole enegiaa siivota ja jonkinasteinen kaaos ehtii tulla. 
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa asiassa toisinaan vaikuta sekin, ollaanko kotona koko päivä vai vain aamuisin ja iltaisin.
Työpäivän jälkeen ei välttämättä enää ole enegiaa siivota ja jonkinasteinen kaaos ehtii tulla.
Olen kotirouva ja täällä on siistiä kun lapset ovat koulussa, ulkona tai nukkuvat. Muu aika on enemmän tai vähemmän kaaosta vaikka kuinka koko ajan kuljen perässä. Voin vain kuvitella millainen kaaos täällä olisi jos minulla ei oikeasti olisi aikaa tai jaksamista siivota. Varmaan jo paloriski.
Tuo kahden adhd:n äiti.
Mulla ei pysy vaikka asun yksin.
No nyt kyllä hävettää.
Perussiistu, leluja on lattialla, pyykkiä korissa, tiskikonetta käytetään päivittäin, roskat viedään päivittäin eikä niitä heitetä lattialle, ulkovaatteet menee paikoilleen käytön jälkeen, pedit pedataan aamulla, imuroimaan useamman kerran viikossa ja pyykätään.
Vierailija kirjoitti:
Perussiistu, leluja on lattialla, pyykkiä korissa, tiskikonetta käytetään päivittäin, roskat viedään päivittäin eikä niitä heitetä lattialle, ulkovaatteet menee paikoilleen käytön jälkeen, pedit pedataan aamulla, imuroimaan useamman kerran viikossa ja pyykätään.
Kuinka monta lasta?
Up