Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysyykö lapsiperheessä koti siistinä?

Vierailija
25.01.2021 |

Kerääntyykö astioita, leluja, vaatteita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä itsestäni sellaisena ihmisenä, joka minun täytyisi olla jotta meillä olisi aina siistiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa asiassa toisinaan vaikuta sekin, ollaanko kotona koko päivä vai vain aamuisin ja iltaisin.

Työpäivän jälkeen ei välttämättä enää ole enegiaa siivota ja jonkinasteinen kaaos ehtii tulla.

Vierailija
24/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa asiassa toisinaan vaikuta sekin, ollaanko kotona koko päivä vai vain aamuisin ja iltaisin.

Työpäivän jälkeen ei välttämättä enää ole enegiaa siivota ja jonkinasteinen kaaos ehtii tulla.

Olen kotirouva ja täällä on siistiä kun lapset ovat koulussa, ulkona tai nukkuvat. Muu aika on enemmän tai vähemmän kaaosta vaikka kuinka koko ajan kuljen perässä. Voin vain kuvitella millainen kaaos täällä olisi jos minulla ei oikeasti olisi aikaa tai jaksamista siivota. Varmaan jo paloriski.

Tuo kahden adhd:n äiti.

Vierailija
25/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy jos siivoaa 24/7

Vierailija
26/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pysy vaikka asun yksin.

No nyt kyllä hävettää.

Vierailija
27/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussiistu, leluja on lattialla, pyykkiä korissa, tiskikonetta käytetään päivittäin, roskat viedään päivittäin eikä niitä heitetä lattialle, ulkovaatteet menee paikoilleen käytön jälkeen, pedit pedataan aamulla, imuroimaan useamman kerran viikossa ja pyykätään.

Vierailija
28/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussiistu, leluja on lattialla, pyykkiä korissa, tiskikonetta käytetään päivittäin, roskat viedään päivittäin eikä niitä heitetä lattialle, ulkovaatteet menee paikoilleen käytön jälkeen, pedit pedataan aamulla, imuroimaan useamman kerran viikossa ja pyykätään.

Kuinka monta lasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä