Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatekaapin klassikot? Uskotteko näihin?

Vierailija
25.01.2021 |

Musta ja ruskea Villakangastakki, valkoinen paitapusero, farkut, kashmirneule, nahka saappaat jne...klassinen laukku.

Ostatte jo tuon listan mukaan vaatteita, asusteita itsellenne?

Esim. Pinterest ja YouTube täynnä tuollaisia videoita.

Oon itse viime vuosina pukeutunut aika värikkäästi mutta haluaisin ehkä alkaa koostamaan klassista vaatekaappia. Onko vinkkejä?

Rahaa ei ole paljoa käytettävissä joten joudun turvautumaan h&m ja muihin halpaliikkeisiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijatyössä mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä tärkeämpää mulle on pukeutua töissä ja vapaalla ihan siihen mikä miellyttää itseäni eniten. Tuo klassinen lista kuulostaa aika tylsältä. Jos menen hautajaisiin tai jonkun häihin pukeudun hyvin yksinkertaisesti ja hillitysti. Muulloin päälläni täytyy olla yksi ns. mielenkiintoinen osa. Esim. itse kuvioitu farkkutakki, outotekstinen t-paita, intiaani vaikutteinen neule tai maalatut housut, jos siis vastaparina on valkoinen paita tai erikoisten yläosien kanssa hillityt farkut. Vaatteeni ovat laadukkaita. Monet niistä ovat käsityötä ja lähes ikuisia. Pukeutuminen kertoo minun kohdallani luovuudesta ja elinvoimasta. Joitakin voi ärsyttää itsevarma, vanhempi nainen. Suon sen ärsytyksen heille. Rakastan vaatteita mutta en liikaa. Muutama hyvä vaate riittää.

Vierailija
22/25 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asiantuntijatyössä mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä tärkeämpää mulle on pukeutua töissä ja vapaalla ihan siihen mikä miellyttää itseäni eniten. Tuo klassinen lista kuulostaa aika tylsältä. Jos menen hautajaisiin tai jonkun häihin pukeudun hyvin yksinkertaisesti ja hillitysti. Muulloin päälläni täytyy olla yksi ns. mielenkiintoinen osa. Esim. itse kuvioitu farkkutakki, outotekstinen t-paita, intiaani vaikutteinen neule tai maalatut housut, jos siis vastaparina on valkoinen paita tai erikoisten yläosien kanssa hillityt farkut. Vaatteeni ovat laadukkaita. Monet niistä ovat käsityötä ja lähes ikuisia. Pukeutuminen kertoo minun kohdallani luovuudesta ja elinvoimasta. Joitakin voi ärsyttää itsevarma, vanhempi nainen. Suon sen ärsytyksen heille. Rakastan vaatteita mutta en liikaa. Muutama hyvä vaate riittää.

Itse koen tosi helpottavana pukeutua klassiseen ja tylsään tyyliin, koska keskitän luovuuteni ja itseilmaisun mielummin taiteeseen. Olen siis kolmekymppinen ammattitaiteilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
24/25 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen tosi helpottavana pukeutua klassiseen ja tylsää

Myös pukeutuminen voi olla taidetta, kun siitä sellaista tekee. Taide ei tunne rajoja. Ei ole erikseen mitään "taidetta", joka käsittäisi pelkästään maalaustaiteen.

Vierailija
25/25 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta henkasta ja maukasta.