Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntopyörä, juoksumatto vai crosstrainer?

Vierailija
24.01.2021 |

Mikä näistä kannattaa ostaa ja miksi?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer jos on tilaa tarpeeksi. Aktivoi parhaiten koko kroppaa.

Vierailija
2/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crostrainer. Päinvastoin kuin nuo kaksi muuta vaihtoehtoa harjoittaa koko kehoa. Vastusta on myös helppo lisätä saadakseen raskaamman ja voimapainotteisemman treenin. On myös nivelille hellempi ja parempi kuin juoksumatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuntopyörä ja crosstrainer ja meinaan ostaa vielä juoksumatonkin jos vaan saisi sille raivattua tilaa...

Vierailija
4/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokset juoksumatolla kantaen kuntopyörää toisessa kainalossa ja crosstraineria toisessa?

5/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Concept 2 -soutulaite. Mielestäni paras hinta-laatusuhde. Lenkkeilyt ja pyöräilyt kannattaa mielestäni tehdä au naturel!

Vierailija
6/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen harkitsemaan kuntopyörän asemasta spinningpyörää. 

Vierailija
7/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvin tilaa, niin juoksumatto. Sillähän voi myös kävellä, ei ole pakko aina vain juosta.

Vierailija
8/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer jos hinta ei ole este muutoin kuntopyörä.

Vierailija
9/69 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen harkitsemaan kuntopyörän asemasta spinningpyörää. 

Tämä alkoi kiinnostaa, mitä eroa näiss on? AP

Vierailija
10/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä tai matto, crosstrainer on huono laite.

Vierailija
11/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kerrostalossa, juoksumatto kannattaa jättää heti pois mietinnästä. Et pystyisi sitä kuitenkaan käyttämään. Rivitalossakin voi seinänaapurilta tulla sanomista jumputuksesta.

Vierailija
12/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään! Ulkona voi pyöräillä, juosta, sauvakävellä, hiihtää, ja hoitaa samalla mielenterveyttä. Ja sisällä voi jumpata ilman kaikenmaailman hökötyksiä...

Mulla ollut noista kuntopyörä (kallis) ja crosstrainer ( rämisevä räpsy, ei ollut edes kovin halpa) ja vihasin molempia! Juoksumatto, jos haluaa kunnollisen, maksaa maltaita ja vie tilaa.

Vierailija
13/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään! Ulkona voi pyöräillä, juosta, sauvakävellä, hiihtää, ja hoitaa samalla mielenterveyttä. Ja sisällä voi jumpata ilman kaikenmaailman hökötyksiä...

Mulla ollut noista kuntopyörä (kallis) ja crosstrainer ( rämisevä räpsy, ei ollut edes kovin halpa) ja vihasin molempia! Juoksumatto, jos haluaa kunnollisen, maksaa maltaita ja vie tilaa.

Suomessa sataa joka toinen päivä. Ei ulos voi mennä. Ehkä Espanjassa on asiat noin.

Vierailija
14/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi! Kesästä asti olen yrittänyt pyöräillä ja lenkkeillä. Syksystä asti juosta ja talven alusta asti on odotettu hiihtokelejä. Meillä päin on ollut hengenvaarallisia lenkkeilykelejä, yksi hiihtolenkki tehtiin -24c pakkasessa. Nyt odotettu päiviä, että pääsisi taas ulos. Kävellä voi enintään ja sekin sukat märkänä. Kotona voi toki tehdä jotain kehonpainotreeniä, siihen vaan ei ole niin paljon motivaatiota.

Vierailija
15/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi! Kesästä asti olen yrittänyt pyöräillä ja lenkkeillä. Syksystä asti juosta ja talven alusta asti on odotettu hiihtokelejä. Meillä päin on ollut hengenvaarallisia lenkkeilykelejä, yksi hiihtolenkki tehtiin -24c pakkasessa. Nyt odotettu päiviä, että pääsisi taas ulos. Kävellä voi enintään ja sekin sukat märkänä. Kotona voi toki tehdä jotain kehonpainotreeniä, siihen vaan ei ole niin paljon motivaatiota.

Nastakengät ja sateenpitävät vaatteet.

Pakkaselle untuvatakki ja villaa alle. Pukeutumiskysymys.

Sisällä hyppynaru, kahvakuulia, käsipainoja ja kehonpainotreeniä.

Toki saat ostaa minkä hököyksen haluat, itse tiedän, vaikka ajatus on houkutteleva, innostus loppuu lyhyeen. Kuntosalilla on hyvät vehkeet, mutta harvalla resursseja niihin.

Vierailija
16/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki saat ostaa minkä hököyksen haluat, itse tiedän, vaikka ajatus on houkutteleva, innostus loppuu lyhyeen. Kuntosalilla on hyvät vehkeet, mutta harvalla resursseja niihin.

Nastat löytyy. Täällä oli tiet aivan luistelukenttänä pitkään. Se on nastojenkin kanssa riskipeliä. Juostessa sateella lasit kastuu, jota tuli silti tehtyä. Hämärässä kuoppaisella hiekkatiellä märät lasit aiheutti ongelmia. Pakkaselle osaan pukeutua, ehdittiin hiihtää kahdella viikolla, nyt ei pääse hiihtämään ja tiet on niin puurossa, ettei auta kuin saappaat, joissa ei pysty juoksemaan. Vaatteet on se helpoin osuus.

Vierailija
17/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutulaite pitää koko kropan kunnossa. Minulla on First Degree Fitness Viking Pro V, sillä soutaessa tunnelma on melkein aito veden loiskeessa. Ja hiljainen verrattuna esim. Concept 2-laitteeseen.

Vierailija
18/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä ihan ok, mutta tärkeimmät hankinnat on tietysti levytanko, kasa levypainoja ja kyykkyteline.

Vierailija
19/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit, polkupyörä ja sukset. Ne kannattaisi ostaa. Kaikki. Saat monipuolisuutta ja vaihtelua tekemiseen. Jos et sadepäivänä halua ulos, niin osta kotiin pari kahvakuulaa ja säädettävät käsipainot, niin saat myös lihaskuntotreeniä aerobisen harjoittelun oheen. Jos nyt väen väkisin haluat raittiin ilman sijaan tehdä aerobisenkin kuntoilun sisätiloissa, niin mikä tahansa noista kolmesta ajaa asemansa, eli valitse se, jolla uskot jaksavasi säännöllisimmin liikkua ilman pelkoa kyllästymisestä.

Vierailija
20/69 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nastat löytyy. Täällä oli tiet aivan luistelukenttänä pitkään. Se on nastojenkin kanssa riskipeliä. Juostessa sateella lasit kastuu, jota tuli silti tehtyä. Hämärässä kuoppaisella hiekkatiellä märät lasit aiheutti ongelmia. Pakkaselle osaan pukeutua, ehdittiin hiihtää kahdella viikolla, nyt ei pääse hiihtämään ja tiet on niin puurossa, ettei auta kuin saappaat, joissa ei pysty juoksemaan. Vaatteet on se helpoin osuus.

Missä ei tällä hetkellä pääse hiihtämään? Helsingissä ainakin ladut vielä oikein hyvässä kunnossa tänäänkin. Ja parin päivän päästä todennäköisesti taas ihan priimaa. Jos olet noin hyvä keksimään tekosyitä sille, mikset liikkkuisi ulkona, tulet keksimään ihan yhtä lailla tekosyitä, vaikkakin toisia, sille, miksei sitä juoksumattoa/kuntopyörää/crosstraineria just tänään millään kyllä voi käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän