Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, mitä tää on!

Vierailija
04.08.2006 |

Käteen tuli yhtäkkiä sellainen sininen pullottava " suoni" tai joku ihme ilmiö oik. ranteeseen! Se on n. 1.5 leveä ja 4cm pitkä, iha ku ois jotenki verisuoni " pullistunu" !!! Ihoa vähä kihelmöi ja kuumottaa ja se o punervata siitä ympäriltä. Mikä ihme tää ilmiö on, en mielestän o oikee lyönny sitä minnekkään. Tuossa lasten kanssa vaan leikkiny olen....

Apua, oon iha paniikissa, että mikä mun käteen tuli!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ois jokin tukos...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samanlaiselta kun kaverilla oli.

Vierailija
4/4 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nopeasti ajan onneksi. Lääkäri sanoi, että se on mitä todennäköisimmin vain tullut siitä, että on " nostanut" ja ranne kääntynyt jonka johdosta suoni on katkennut..Kuulemma naisilla hormoonit vaikuttaa myös siihen, että herkästi verisuoni katkeaa. Mulla on synnytyksestä aikaa vuosi ja parit kuukautiset vasta olleet, nyt ois kolmansien aika ihan näinä päivinä. Lääkäri sanoi, että hänen arvelunsa tukevat vahvasti tuota teoriiaa, että hormoonit heikentäneet suonta ja kun nostelen tuota vauvaa pitkin päivää ja muutenkin ranne joutuu koville on se sitten vain jostain syystä " katkennut" .

Jos kyseessä olis joku verisairaus, tulis noita mustelmia pintaan enempi ja tämä kun näyttää enempiki syvältä. Muutenkaan ei ole mulla mustelmia ollut viime aikoina, varsinaan sellaisia " selittämättömiä" .

Eli nyt tässä kylmäkäärettä vähän annan sille ranteelle ja toivon tämän olleen harmiton juttu. Sain kyllä varmuuden vuoksi lähetteen jos haluan käydä verikokeissa, mutta lääkäri sanoi, että hän on 99% varma asian tilanteesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi