Mitkä asiat kieltäisit jos olisit yksinvaltias?
Minä kieltäisin häkkilinnut, pienet huonosti hoidetut akvaario/ terraarioeläimet, ravit, härkätaistelut, eläinten tappelu-näytökset jne. tilanteet, joissa eläimet ns. viihdyttävät ihmisiä hyvinvointinsa kustannuksella.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltäisin (siis aivan todella) Vihreät, Vasemmistoliiton sekä näiden kannattajien kaikki poliittiset oikeudet.
Lisäksi kieltäisin iz-lamin, tupakkatuotteet, roskaamisen, kaivostoiminnan ilman maanomistajan lupaa, tietyissä tapauksissa jokamiehenoikeudet yksityismetsissä, sosiaalituet niiltä jotka oikeasti vain eivät halua mennä töihin, kaupunkien oikeuden rajoittaa autoliikennettä, yksityiset parkkifirmat, venäläisten turistien majoittumisen kylpylöihin, kiinalaisten turistien tulon maahan kokonaan, ananaksen pizzassa sekä huonon arkkitehtuurin (ne karseat asuntojen pohjat!). Niin ja ulkomaalaisten pääsyn kaupunkien vuora-asuntoihin.
Hahha! Muutama sama asia oli mulla mielessä, mut ananas pizzassa?! :D Ja ulkomaalaiset vuokra-asunnossa?
Niin, KAUPUNKIEN vuokra-asunnoissa. Sosiaalisin perustein subventoitu asuntokanta kuuluu suomalaisille. Ja kyllä, ananas on pyhäinhäväistys pizzassa.
Tupakan, rahan jakamisen ulkomaille, metsästyksen, huumeet, väkivaltaan syyllistyneet loppuiäksi tiilien taa.
- Koulukiusaamisesta seuraisi aina rangaistus, rangaistuksen kovuus riippuisi kiusaamistavasta ja -kerroista
- Kun kaksi ihmistä alkaa seurustelemaan, heillä olisi mahdollisuus allekirjoittaa virallinen sopimus siitä, että ovat parisuhteessa. Tässä sopimuksessa kiellettäisiin pettäminen, ja pettämisestä seuraisi rangaistus (jopa vankeutta, mutta vähintäänkin rahallista korvausta petetylle)
- Kaikki lyttynaamaiset ja lyhytraajaiset kissat ja koirat kiellettäisiin. Samoin eksoottiset lemmikit, linnut. Esimerkiksi kaneille lajinomaiset olosuhteet tarjottava, ei häkkielämää. Sama pätee muihinkin eläimiin.
- Metsästys harrastuksena. Suomeen palkattaisiin työntekijät huolehtimaan eläinkannoista, jotka samalla toimivat myös riistanvartijoina
- Palkat alkaen 2 000 e nettona. Sen alle ei saa jäädä palkka, oli työ mikä hyvänsä
- Vuokrat alas. Yksiöt max 300e, kaksiot max 400e, kolmiot max 500e jne.
- Vanhuksien ja lastenhoito kodinomaisiksi. Ei laitosmeininkiä enää.
- Enemmän vapaa-aikaa ihmisille. Työpäivät kestoltaan 6 - 8h, saa itse valita. Kuuden tunnin päivissäkin se palkka on oltava vähintään 2 000e / kk (netto)
- Kun nainen on raskaana, laki suojelee myös sikiötä. Tupakoiva tai muita päihteitä käyttävä odottaja joutuu lukkojen taakse. Lapsi otetaan huostaan synnyttyään, jos arvioinnissa selviää että äiti saattaa kostaa kohtelunsa lapselle.
Tässä muutama. Olisin melko Hitleli.
Ha ha 😅 eikö ne huumeet ja väkivaltarikokset ole jo nyt kiellettyjä.
Mielenkiintoista olisi nähdä miten armeija ja poliisi alkaisivat diktatuurin alla toimimaan. Epäilen vahvasti että ottaisivat käskyjä vastaan.
121212 kirjoitti:
Crocsit
Naiskiintiöt
Omien raha-asioiden hoitamisen typeriltä ihmisiltä
Sokeriherkut
Yli 10v ikäiset autot
121212 presidentiksi!
Minun perässä kyyläävät vartijat.
Lehtijutut joissa lässytetään t.u.r.v.i.xien pelottavasta matkasta läpi merien ja euroopan suomeen.
Pianojen ja muiden vastaavien naapureiden kidutusvälineiden pidon kerrostaloasunnoissa.
Ihmisen etuoikeus muun elämän kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Turkistarhat.
Kuitenkin niin, että uusia ei saa perustaa. Tästä hetkestä lähtien. Kun wanhat pitäjät kupsahtelee veke, niin ongelma katoaa.
Sincc
Kerrankin järkevä ja asiallainen kommentti sulta.
Jokainen niistä ihmisistä jotka ennen coronaa AINA tunkivat kassajonossa minuun kiinni ja lappoivat ostoksiaan hihnalle ennen kuin minä olin siihen omiani saanut! Teille sakkoja ja vankilaa.
Lopettaisin Twitterin toiminnan. Ihmiset eivät selvästikään pysty käsittelemään tuollaista sosiaalista alustaa.
Kieltäisin?
Ja pah, minä vapauttaisin teidät!
Kuka tarvitsee tätä kaikkea byrokratiaa ja sääntöSuomea?
Vain joku kusissinen byrokraatti!
Trans"hoidot".
Lapsettomuushoidot.
Turkistarhaus.
Kosmetiikkateollisuus.
Internet.
Lentoliikenne.
Aseteollisuus.
Eläinkaupat.
Sikalat.
Koirien rodunjalostus.
Vierailija kirjoitti:
Koronarajoitukset nyt alkuun. Sen jälkeen miettisin muita kohteita.
tyhmät ihmiset
Ääripäät kaikissa asiayhteyksissä ovat vaarallisia. Varsinkin jos keskusteluyhteyttä ei synny. Joten vastaan ääripäät.
Moottoriurheilun, kalastuskilpailut
Oletko ruma ja lihava kakara? Älä välitä, kyllä se elämä kantaa.