Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen mies sopi somessa treffit 13-vuotiaan tytön kanssa

Vierailija
24.01.2021 |

https://yle.fi/uutiset/3-11743720

Oikeesti? Aika sairaaksi alkanut maailma menemään. Vai onko se aina ollut tällainen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina se on ollut tuollaista, itse aloin saamaan miehiltä jo todella paljon huomiota noin 12-vuotiaana. 

Joo. 90-luvun puolivälissä ei ollut nettiä, mutta aikuiset miehet lähentelevät kylillä, houkyteltiin veneelle, hotelliin jne. Myös avoimesti tarjottiin alkoholia vastikkeeksi seksistä. Olihan se pysäyttävää kerran kun tällainen mies tuppautui seuraan, silitteli ja puristeli ja yritti suudella ja houkutella asunnolleen, ja sitten seuraavana päivänä vanhempien kanssa Kouvolan Prismassa käydessä näin tämän saman miehen siellä kaupan käytävällä vaimonsa kanssa taaperoa rattaissa työntäen.

Vierailija
62/64 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, että. Mullekkin teininä jutteli ja ehdotteli jotkut vanhemmat miehet netissä, oli ahdistavaa.

Kaikista pahin kokemus oli kuitenkin kun olin noin 14-15 vuotias ja juttelin netissä jonkun ihan mukavan oloisen miehen kanssa (joo olin tyhmä, enkä tajunnut että miehellä oli jotain muuta kuin ystävyys mielessä). Niin tuo mies kysyi yhtäkkiä, että tunnenko ketään minua nuorempaa, vaikka 13 vuotiasta, jonka voisin pyytää kolmenkippaan 🤢 En vastannut mitään kun järkytyin niin paljon. Olisi tietenkin pitänyt ilmoittaa poliisille tuosta pedofiilista. Noh tuosta on nyt jo 10 vuotta aikaa, toivottavasti ei jatka samaa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se on ollut tuollaista, itse aloin saamaan miehiltä jo todella paljon huomiota noin 12-vuotiaana. 

Ja sempä takia sinä olet täysin riippuvainen miesten huomiosta ja kun se loppuu tuossa kolmenkympin jälkeen niin nainen kokee elämänsä ensimmäisen kuoleman

Voivoi.. :"DD

En ole riippuvainen miesten huomiosta, ei voisi vähempää kiinnostaa enää tosiaan kolmekymppisenä. Saan tosin edelleen miehiltä huomiota, se edelleen on joskus häiritsevää sillä olen introvertti ja viihdyn hyvin ikisinkkuna. Lähinnä kuvottaa ja ällöttää miesten "lihatiski katseet" Joskus teininä ne katseet oli ehkä huvittavia ja itsetuntoa nostattavia. Tosin ne aikuisten kännisten äijien jutut oli aika ahdistavia 12-14-vuotiaana. 

Vierailija
64/64 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. prof. muhammedi avioitui 9v kanssa.

Ja neitsyt Maria oli 11-12 vuotias Jeesuksen syntyessä. Tosi uskovana uskot tosin tietysti neitseelliseen sikiämiseen...