Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä INFJ persoonia? Missä ammatissa olette?
24.01.2021 |
Minä olen INFJ ja täysin hukassa elämäni kanssa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko luovassa duunissa ja työkaverit on kaikki muutkin introvertteja. Herkkiä sellaisia. Ekaa kertaa elämässä feels like a home.
Oispa unelma tuollainen työpaikka missä melkee kaikki muutkin olisi introvertteja
Itse sosiaalialalla missä suurin osa äänekkäitä ekstrovertteja, kamalaa!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen siivooja,sijaistan sellasessa firmassa missä on aikaa siivota ja myös hyvä palkka tai ..hyvä palkka siivoojaksi! :)
Ollut päiväkodissa töissä ja sain vähemmän palkkaa sieltä.
Mulla ei ole mennyt elämä ihan suoraviivaisesti etten oo voinu ees opiskella,ymmärtää itseäni mitä haluan tehdä tai kuka olen.
Oon lähtenyt siivous puolelle kun ei ole varaa opiskella kun oppisopimuksella ja tähän elämäntilanteeseen se on kyllä liikaa.
Tykkään työn fyysisyydestä ja saan organisoida ja käyttää luovuutta ja olla omassa rauhassa. Onhan se raskasta välillä ja siivouskärryn kans viha rakkaus suhde mut palkkaa saa se on tärkeintä.
On paljon taitoja mitkä veis ammatinvalinnassa sosiaaliselle puolelle mut mä en sellasta vaan jaksa.
Oon aluksi muutenkin uusissa tilanteissa aina ihan kauheen arka.
Oon hoksannut että minun työn pitää sisältää just tuota ympäristön vaihdosta, omaa rauhaa mutta myös muita ihmisiä. Kuhan ei tarvi olla jollekkin jotain jatkuvasti eli ei asiakaspalvelutyötä. Tietokoneella en pysty istuun tuntia kauempaa. Päivän pitää myös kulua suht nopsaa.
Ehkä joskus hoksaan /saan toisenkin työn elämääni mikä soveltuisi mutta olisi hieman kevyempää.
Täydellisyyttä harvemmin löytää.