Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka odottaa jo maaliskuuta ja kevättä? Minä ainakin.

Vierailija
24.01.2021 |

Ihan kyllästynyt tähän talveen. Voi kun lumi vaan sulais pois.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, heti kun tammikuu alkaa, niin alan ajatella, että ensi kuun jälkeen alkaa kevät. Jaksaa paremmin, kun yrittää ajatella positiivisesti, ettei enää ole niin pitkä aika.

Samoin keskiviikkona voi ajatella, että ylihuomisen jälkeen on viikonloppu.

2/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olis jo kevät 🎢🎡🎠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on alkanut nyt pelottaa ihan tosissaan. Rokotukset ei toimi. Viime keväänä otin rennosti. Mutta valoa ja kevättä odotan.

Vierailija
4/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tieysti. Mutta oikeasti lumet sulaa ja ilmat lämpenee vasta toukkokuussa. Sitä odotellessa ....

Vierailija
5/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on jo yli puolessavälissä. 5 viikkoa ja on jo kevät. Pian on jo pääsiäinen!

Vierailija
6/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin lähtee keväällä johonki trooppiseen paikkaan viikoksi tai pariksi. 

Vierailija
7/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Mökki!

Vierailija
8/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tipitiii kirjoitti:

Minä tieysti. Mutta oikeasti lumet sulaa ja ilmat lämpenee vasta toukkokuussa. Sitä odotellessa ....

Kyllä kevät tulee aikaisemmin! Juuri selasin valokuvia, ja viime keväänä olen huhtikuun lopussa istunut terassilla (villasukat jalassa tosin, mutta silti). Ja olen näköjään jo silloin löytänyt myös korvasieniä!

Vierailija
9/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan toivon talven jatkuvan ja niinhän se onneksi tekee. Kevät kyllä tulee kun on sen vuoro.

Vierailija
10/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on opettanut ,että ei kannata odottaa mitään vaan elää tässä ja nyt. Tämä on sitä parasta aikaa.:)

Vierailija
11/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisempana maaliskuussa on vielä täysi talvi. Viime vuosina ei puhettakaan kesästä vielä toukokuussa, jopa kesäkuun alussa ollut lumikasoja.

Vierailija
12/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan uutisoitiin, että kevättä ei tänä vuonna tule. Eli repikää siitä! 😂

(Itse kyllä uskon, että tulee kuten aina ennenkin...)

Vierailija
13/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on ihana, mutta koska talvikin on ihana, niin nautin nyt talvesta ja keväästä sitten kun se tulee. Ihanaa kun on päässyt hiihtämään ja luistelemaan, eilen kävin ekaa kertaa lumikenkäilemässä. Suosikkivuodenaikani on kuitenkin syksy. Kesäkin on ok, jos ei ole kovin paljon yli 20 astetta lämmintä.

Vierailija
14/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on useinkin maaliskuussa vielä 30 asteen pakkasia öisin. Mutta kyllä sellainen pieni toiveikkuus tässä herää, että kohta on kuitenkin jo helmikuu, ja äkkiähän sekin menee. Ja jos vaikka tulisi aikainen kevät...