Juna meni jo?
Jos vain odottelee elämänsä Suurta Rakkautta, niin saa varautua pitkään odotusaikaan ja minun kohdallani Suuri Rakkaus meni ohi jo nuoruudessani ilman että sain kokea sitä lainkaan.
Minulle oli naisia - sellaisia molemminpuoleisia ihastuksia- useaan otteeseen tarjolla ikävuosina 18-25, mutta torjuin heidät vältellen pois, johtuen ujoudestani ja alemmuudentunteesta. Nyt olen 40.
Minulla ei ole minkäänlaista kokemusta naisista, olen savuton, absolutisti, en ole entinen holisti, enkä ns. jumalan siunaama, en omaa montaakaan kaveria.
Nyt joutuisin tyytymään siihen mitä sattuisin saamaan ( Yhärit, eronneet ym.) ja vaikka nainen tulisikin tavalla taikka toisella elämääni, niin tuskinpa osaisin enää luoda naiseen kontaktia, koska minulta puuttuu " naisella ajon ajokortti" ja Ilman sitä tuskin saa mitään aikaiseksi.
Täytynee hankkia nai kokemusta rahalla ja vasta tämän jälkeen minulla saattaa on edellytykset johonkin vakavampaa suhteeseen - tai sitten ei?!
Kommentit (28)
Eronneita on muuten ihan turha "panna halvalla". Tämä siviilisääty on nopeasti korjattu uudella liitolla. Tyhmyys harvemmin korjautuu yhtään millään. Samoin uuteen avo-/ avioliittoon päättyy mahdollinen yksinhuoltajuus.
Vierailija kirjoitti:
Olen päihteetön, savuton, neitsyt, naimaton ja liikunnallinen nainen. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, koska halveksit yhäreitä ja eronneita.
Ymmärrämme miksi sinulle kävi noin. Tuomitset siis kelvolliset miehet heti kättelyssä.
Sincc
Uskonnollisissa piireissä on heitä, jotka arvostaa sitä, että neitsyys ja poikuus on tallella avioliittoon saakka. Sitäpaitsi uskovissa näyttäisi olevan hieman enempi naisia kuin miehiä. Tsemppiä! Ei kannata vastentahtoisesti maksullisissa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päihteetön, savuton, neitsyt, naimaton ja liikunnallinen nainen. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, koska halveksit yhäreitä ja eronneita.
Ymmärrämme miksi sinulle kävi noin. Tuomitset siis kelvolliset miehet heti kättelyssä.
Sincc
Ketjun ap ei ole kelvollinen, mutta mieluummin yksin täydellisyydessä kuin miehen kanssa. Miehet pilaavat kaiken mihin koskevat. Mies laskee naisen onnellisuutta ja naisen elämänlaatua.
Vierailija kirjoitti:
Ap oli sanoissaan ajattelematon ja antaa itsestään ikävän kuvan mollaamalla ihmisryhmiä. Ymmärrän silti jotenkin tai ainakin tietystä näkökulmasta nuo ajatukset. Voidaan ajatella, että yksinhuoltajilla ja eronneila on enemmän kokemusta ihmiselämästä kuin perussinkuilla. Ja tähän pohjautuen he ehkä olisivat vähiten valmiita ottamaan kumppanikseen kokemattoman 40-vuotiaan. Jos muutenkin tällainen mies herättää epäilyksiä naisissa niin varmasti, jos lapsia on yhtälössä mukana punnitaan tutustumista ja suhteen aloittamista vieläkin tarkempaan. Näin olen ainakin itse kokemattomana miehenä ymmärtänyt. Silti melko turhaa rajoittaa seuranhakuaan noin ja tuomita ihmisryhmiä ennakkoluulojensa perusteella. Kyllä mulle ainakin seuranhaussa ihan muut asiat ovat tärkeitä kuin onko joku eronnut tai yksinhuoltaja. Jos löytää sopivan ja hyvän kumppanin niin sitten esimerkiksi yksinhuoltajuus on asia, joka hyväksytään ja siihen suhtaudutaan aikuismaisesti.
Taas tämmöinen mies, joka hakee kumppanikseen tyhjää taulua pakkausmuoveissaan. Kuule, ei me naiset olla esineitä. Ja jos satuttaisiin olemaankin autoja, oltaisiin sattumanvaraisista löytöosista koottuja mäkiautoja, yksilöitä. Ei me anonyymit edes voida sille mitään, jos joku toinen anonyymi ei uskalla elää eikä tutustua edes itseensä. Kyllähän tuossa varmaan on jotain yksilöllisiä syitä, että kumppania ei ole löytynyt, sillä nykyiset nelikymppiset eivät jättäneet massoittain pariutumatta. Mutta siellä voi olla myös löytämättömiä vahvuuksia, sitäkin voi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Ketjun ap ei ole kelvollinen, mutta mieluummin yksin täydellisyydessä kuin miehen kanssa. Miehet pilaavat kaiken mihin koskevat. Mies laskee naisen onnellisuutta ja naisen elämänlaatua.
Liiruti laaruti Ankeuta jossain muualla
Sincc
Kyllä, junasi meni jo. Ei teinin kokemuksia voi hankkia keski-ikäisenä.