Juna meni jo?
Jos vain odottelee elämänsä Suurta Rakkautta, niin saa varautua pitkään odotusaikaan ja minun kohdallani Suuri Rakkaus meni ohi jo nuoruudessani ilman että sain kokea sitä lainkaan.
Minulle oli naisia - sellaisia molemminpuoleisia ihastuksia- useaan otteeseen tarjolla ikävuosina 18-25, mutta torjuin heidät vältellen pois, johtuen ujoudestani ja alemmuudentunteesta. Nyt olen 40.
Minulla ei ole minkäänlaista kokemusta naisista, olen savuton, absolutisti, en ole entinen holisti, enkä ns. jumalan siunaama, en omaa montaakaan kaveria.
Nyt joutuisin tyytymään siihen mitä sattuisin saamaan ( Yhärit, eronneet ym.) ja vaikka nainen tulisikin tavalla taikka toisella elämääni, niin tuskinpa osaisin enää luoda naiseen kontaktia, koska minulta puuttuu " naisella ajon ajokortti" ja Ilman sitä tuskin saa mitään aikaiseksi.
Täytynee hankkia nai kokemusta rahalla ja vasta tämän jälkeen minulla saattaa on edellytykset johonkin vakavampaa suhteeseen - tai sitten ei?!
Kommentit (28)
41v ja kokematon on kyllä aika paha...pitää valehdella kokemuksen määrästä,
Niin voi olla ettei enää ketään löydä. Itse 46 v nainen samassa tilanteessa, enkä enää edes haaveile puolison löytämisestä. Kun en kellekään kelvannut edes nuorena ja nätimpänä, niin tuskin nytkään.
Olen päihteetön, savuton, neitsyt, naimaton ja liikunnallinen nainen. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan, koska halveksit yhäreitä ja eronneita.
Vierailija kirjoitti:
Joutuisit tyytymään siihen mitä sattuisit saamaan? Anteeksi, mutta et kuulosta minkäänlaiselta saaliilta edes yhdellekään halveksimallesi eronneelle tai yksinhuoltajalle.
Elämää voi olla ilman naistakin. Suosittelen kehittämään itseäsi ja ajatteluasi.
No ei totisesti. Puhuu naisella ajon ajokortista ja seksin ostamisesta. Ja on täysin kokematon nelikymppinen. Tuon huonompaa ehdokasta on vaikea keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin voi olla ettei enää ketään löydä. Itse 46 v nainen samassa tilanteessa, enkä enää edes haaveile puolison löytämisestä. Kun en kellekään kelvannut edes nuorena ja nätimpänä, niin tuskin nytkään.
No eivät ne ikäisesi miehetkään enää ole nuoruutensa kukoistuksessa, joten se ei ainakaan ole ongelma.
On kyllä todella outo tuo ajatus että sinun iässäsi eronneeseen tai yh:hon sitoutuminen on tyytymistä. Itse olet jättänyt kokemukset kokematta, mutta kuuluu ihan yleiseen elämänkaaren että nelikymppisellä sinkulla on lapsia ja avioliitto ja ero taustalla. Mikä sitten olisi arvoisesi, joku kokematon? Harvassa taitavat olla eivätkä välttämättä ole sitä laadukkainta ainesta, jos eivät ole kenellekään kelvanneet
taitaa olla kumihanska ja pullo rypsiöljyä tasolle sopivaa seuraa
Joudut tyytymään b laatuun, jos kokemusta ei ole.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella outo tuo ajatus että sinun iässäsi eronneeseen tai yh:hon sitoutuminen on tyytymistä. Itse olet jättänyt kokemukset kokematta, mutta kuuluu ihan yleiseen elämänkaaren että nelikymppisellä sinkulla on lapsia ja avioliitto ja ero taustalla. Mikä sitten olisi arvoisesi, joku kokematon? Harvassa taitavat olla eivätkä välttämättä ole sitä laadukkainta ainesta, jos eivät ole kenellekään kelvanneet
Kuka tahansa lapseton nainen voittaa lapsellisen. Mies ja vela näkökulmasta katsottuna.
Jotkut naiset ei vaan hiffaa ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Mitä a-laatua on kokematon nelikymppinen? Eikös ne vähän vähemmän laadukkaat yleensä tipu tuohon kategoriaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa lapseton nainen voittaa lapsellisen. Mies ja vela näkökulmasta katsottuna.
Sincc
No vela-näkökulman ymmärrän yh-äiteihin, mutta että eronneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Mitä a-laatua on kokematon nelikymppinen? Eikös ne vähän vähemmän laadukkaat yleensä tipu tuohon kategoriaan
En oo väittänytkään. B laatu on siis ap:lle sopivaa .. Mut voihan se seurustella ja kohottaa tasoaan. Ehkä sitten vähän paremmatkin naiset sopii sille.
Sincc
Jos sulla on rahaa riittävästi, niin suosittelen kyllä vahvasti sukeltamista maksullisten naisten maailmaan. Eipä sulla ole nimittäin kauheasti hävittävää tässä kohtaa enää.
Tarvitset kokemusta, ja sieltä sitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
No vela-näkökulman ymmärrän yh-äiteihin, mutta että eronneet?
Se varmaan johtuu ap:n alemmuskompleksista.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
En oo väittänytkään. B laatu on siis ap:lle sopivaa .. Mut voihan se seurustella ja kohottaa tasoaan. Ehkä sitten vähän paremmatkin naiset sopii sille.
Sincc
Mikä paremmuuden merkki tuossa iässä kokemattomuus on? Lähinnä viestii siitä ettei ole elänyt
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on rahaa riittävästi, niin suosittelen kyllä vahvasti sukeltamista maksullisten naisten maailmaan. Eipä sulla ole nimittäin kauheasti hävittävää tässä kohtaa enää.
Tarvitset kokemusta, ja sieltä sitä saat.
Ei se sieltä mitään oikeata kokemusta saa.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Sincc
Mikä paremmuuden merkki tuossa iässä kokemattomuus on? Lähinnä viestii siitä ettei ole elänyt
Luetkohan sä näitä mun viestejä kuin nainen ? Eli et sitä mitä siinä lukee, vaan mitä sinä TUNNET.
Jos sanon, että ap:n kannattaisi tyytyä b-laatuun, niin mikä etu se on ?
Sincc
Onko siitä kokemuksesta oikeasti mitään muuta hyötyä kuin todistella jollain tapaa ”normaali”?
Mua kiinnostaa tuo ym. Yhärit, eronneet ym. Mitä nämä ynnämuut on? Minkälainen nainen olisi sinulle tyytymistä siihen, mitä satut saamaan? Jätetään nyt siis eronneet ja lapsia hankkineet pois laskuista. Heitä halveksit, sen ymmärsimme, mutta ketä muita halveksit myös?
Minkälainen nainen olisi siis sellainen, josta et ajattelisi että olet tyytynyt siihen mitä satuit saamaan? Odotan mielenkiinnolla.
Joutuisit tyytymään siihen mitä sattuisit saamaan? Anteeksi, mutta et kuulosta minkäänlaiselta saaliilta edes yhdellekään halveksimallesi eronneelle tai yksinhuoltajalle.
Elämää voi olla ilman naistakin. Suosittelen kehittämään itseäsi ja ajatteluasi.