Sweet Magnolias, Netflix
Kommentit (50)
Mun mielestä tää oli yllättävän hyvä. Ja mä tuijotan kaikkee laidasta laitaan marvelista hömppään. Ja tapahtu yllättävän paöjon. Vähän samantyylinen kun good witch hyvä kattoo kun lapset on paikalla
Ihan ok, harmiton hyvän mielen sarja. Virgin Riveriin verrattiin, minusta siinä oli kyllä paljon enemmän sisältöä ja VR myös visuaalisesti viehättävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa ryyppäävät mun makuun. "Margarita-illat ja -aamut" alkaa vähän ärsyttää....
Tää on kyllä jännä ilmiö. Olen monissa muissakin sarjoissa ihmetellyt, et aina on lasi kädessä. Silti ollaan selvin päin, mikään määrä ei tunnu missään... Enkä sylje lasiin itsekään, siitä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. Sitä kirkko, koti, lässynlää amerikkalaista unelmaa.
Ettet vain nyt olisi ahdasmielinen? Voitaisko me kyyniset suomalaiset oppia aina positiivisilta jenkeiltä jotain?
Toka kausi on musta parempi kuin eka :)
Vierailija kirjoitti:
Toka kausi on musta parempi kuin eka :)
Samaa mieltä. Syvällisiäkin asioita käsitellään.
Ihan viihdyttävä mutta mä en kestä jenkkisarjojen ja -leffojen jeesustelua!
Bless you, I'm so blessed, I pray for you, käydään kirkossa, pappi hössöttää mukana kaikessa. Huoh.
Oletteko katsoneet "Oranssi on uusi musta"-sarjan?
Itse aloitin sen eilen ja aika monta jaksoa kahlannut jo läpi, koska sairaana ja sohva+villapeitto parhaat ystäväni.
Vaikuttaa hyvältä ja sopivasti rosoisuutta+törkyäkin🙂.
Tulisi pitkä lista katsomistani sarjoista ihan jo viime.3-4kk ajalta, leffojakin tullut katsottua aika monta.
Vierailija kirjoitti:
Bless you, I'm so blessed, I pray for you, käydään kirkossa, pappi hössöttää mukana kaikessa. Huoh.
"I love you" , "Love you" blaaaaaah joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin. Mukava hömppä sarja. Uutta kautta odotellessa..
Katsoin ekaa kautta,ja sitten se loppui. Uutta odotellessa. Meni vissiin vuosi kaks-nyt ei enää kiinnosta. Jenkkihuttua parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä harvinaisen kristillinen, mieleeni ei tule muuta nykyaikaista sarjaa jossa olis näin paljon siunausten toivottelua :O Uskovaisena tykkään että lainataan Raamattua ym, mutta kieltämättä outoa kun ei täällä Suomessa olla totuttu siihen, et olis ihan ok tuoda uskoaan esiin. Että ymmärrän, jos ei-uskovaisia ärsyttää.
Katsoin just jakson, jossa Noreenilla on viikon vanha vauva ja äiti pesi vauvan ruokalappua, hupsista :D
Miksi noi laittaa lasinsa täyteen jäitä? Itse juomaa ei mahdu kuin ehkä sentti... Oikeasti tapa tuollapäin Amerikkaa?
Olipas jännä tokavikan jakson loppu! Kivasti vedätettiin ennen totuutta...
Rakastin Virgin Riveriä ja tykkäsin paljon myös Sweet Magnoliasista.
Ehkä tämä ei toimi minulle samanlaisena päiväunisarjana, kun coach Cal ei ole kuuma, kuten Jack.
Miten Dana Suella on kaksi komeaa miestä kilpailemassa tämän rakkaudesta? (Anteeksi, mutta olenko ainoa, joka pitää tätä epäuskottavana)
Miten Miss Helen, joka näyttää lähemmäs 50-vuotiaalta, on luokkakaveri Maddielle?
Tykkään sarjan nuorista näyttelijöistä. Etenkin Ty, CeCe, Maddie, Kyle on onnistuneita castauksia. Myös Britneyn pikkusisko Jamie on mielenkiintoinen näyttelijä.
Bless your heart! Katson kyllä kolmannenkin kauden.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin Virgin Riveriä ja tykkäsin paljon myös Sweet Magnoliasista.
Ehkä tämä ei toimi minulle samanlaisena päiväunisarjana, kun coach Cal ei ole kuuma, kuten Jack.
Miten Dana Suella on kaksi komeaa miestä kilpailemassa tämän rakkaudesta? (Anteeksi, mutta olenko ainoa, joka pitää tätä epäuskottavana)
Miten Miss Helen, joka näyttää lähemmäs 50-vuotiaalta, on luokkakaveri Maddielle?Tykkään sarjan nuorista näyttelijöistä. Etenkin Ty, CeCe, Maddie, Kyle on onnistuneita castauksia. Myös Britneyn pikkusisko Jamie on mielenkiintoinen näyttelijä.
Bless your heart! Katson kyllä kolmannenkin kauden.
Vähän sama, itsekin tykkään enempi Jackista kuin Calista :)
Kieltämättä itsekin mietin, et miten sattui kaksi komeaa, aika samannäköistäkin testosteroni-urosta Dana Suelle... Mutta onhan hänellä hyvä itsetunto ja kivat piirteetkin.
Tsekkasin et sekä Helenin et Dana Suen näyttelijät ovat oikeasti 47v, Maddien 42v. No, kai tuossa iässä voi rupsahtaa aiemmin tai säilyä paremmin.
Sain juuri tokan kauden päätökseen, kolmatta odotellen! Etenkin just nuorten suhteiden kehitys kiinnostaa.
Vähän liikaa ryyppäävät mun makuun. "Margarita-illat ja -aamut" alkaa vähän ärsyttää....