Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko moklobemidi/aurorix?

Vierailija
24.01.2021 |

Te jotka olette syöneet moklobemidia/aurorixia niin auttoiko se teitä masennukseen ja/tai sos. tilanteiden pelkoon? Oliko jotain sivuvaikutuksia tai vieroitusoireita lopettaessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut, eli lopetin toimimattomana. Aluksi tuli muistaakseni huonovointisuutta kun lääkkeen aloitti mutta lopettaessa ei tullut mitään vieroitusoireita.

Vierailija
2/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun huimasi, jos nousin nopeasti pystyyn. Nukahtaminen oli vaikeaa, jos otin aurorixin vasta iltapäivällä. Auttoi sosiaaliseen jännittämiseen. Ei vaikuta seksielämää haittaavasti, eikä nosta painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kauan on käyttänyt ja millaisella määrällä lopettamisen vieroitusoireet.

minulla meni kauan ilman oireita.

Vierailija
4/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuinka kauan on käyttänyt ja millaisella määrällä lopettamisen vieroitusoireet.

No tämä ei pidä paikkaansa ainakin mun kohdalla kun ssri-lääkkeistä tuli alle vuoden käytöllä kauheita viekkareita.

Vierailija
5/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla siis kesti kauan että pääsin pikkuhiljaa vähentämällä eroon vieroitusoireista.

unettomuutta varmaankin myös aiheuttaa.

Vierailija
6/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli fyysinen sairaus taustalla hoitamattomana.

10v vakava depressio aiheutui jota yritin hoitaa  auroriksilla.

tykyvytön olin.

Vierailija
8/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei pidä paikkaansa ainakin mun kohdalla kun ssri-lääkkeistä tuli alle vuoden käytöllä kauheita viekkareita.

Moklobemidi (Aurorix) ei ole SSRI-lääke.

Vierailija
10/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini söi Aurorixiä. Hän istui ikkunan ääressä huokailemassa: pääsispä, olispa, voispa.

Kuuntelin häntä herkällä korvalla: no lähdetään sinne, vuokraan auton, tehdään niitä reissuja. Tehdään niitä asioita mitä sinä toivot.

Niin arvatkaa mitä? Raivostui EI EI EI.

Minä mihinkään lähde.

Vei uskottavuuden "sosiaalisilta peloilta". Mukavuudenhaluinen kermaperse, ei muuta.

Vierailija
11/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini söi Aurorixiä. Hän istui ikkunan ääressä huokailemassa: pääsispä, olispa, voispa.

Kuuntelin häntä herkällä korvalla: no lähdetään sinne, vuokraan auton, tehdään niitä reissuja. Tehdään niitä asioita mitä sinä toivot.

Niin arvatkaa mitä? Raivostui EI EI EI.

Minä mihinkään lähde.

Vei uskottavuuden "sosiaalisilta peloilta". Mukavuudenhaluinen kermaperse, ei muuta.

Sulta tässä uskottavuus mene. "Söi Aurorixia".

Vierailija
12/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sitä on/offina ehkä 10 vuotta ja kai se auttoi kun siihen aina palasin. Muistan, että teki ehkä hieman impulsiiviseksi. Lopetin verensokerin nousun vuoksi, eikä viekkareita tullut. Jouduin kyllä syömään tarvittaessa myös Diapamia, joten sillä tavalla ei auttanut, että olisi ollut aina vaan rennosti ilman huolen häivää.

Suosittelen kokeilemaan kuitenkin.

Vierailija
13/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kerran perusteli pippelinäytöstään sillä, että syö moklobemidiä... Ei auttanut masennukseen eikä sos. fobiaan ainakaan hänellä, mutta on hyvin yksilöllistä miten lääkkeet toimivat kenellekin.

Vierailija
14/14 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurorix teki minutkin levottomaksi ja impulsiiviseksi, vaikka olen normaalisti hyvin rauhallinen ihminen. En huomannut mitään positiivisia vaikutuksia.