Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukapa olisi uskonut että olen alkanut tuntea todellista kateutta? :(

Vierailija
24.01.2021 |

Kun joka päivä oikein hierotaan naamalle näiden somettajien, rikkaiden ja julkkisten hulpeat elämät, niin oma elämä on viimeiset vuodet tuntunut todella nololta ja ankealta.

Jotkut elelee ihanissa ympäristössä ja mä vaa kuuraan kaakeleita tässä vanhassa vuokra- asunnossa ja katson mieheni naama.

Olen vielä alle 30, ja elämä on jo kuluttanut minua täysin. Elämä on pelkkää hakua ja töitä seuraavaan ankeaan työpaikkaan tai koulutukseen, uupumus on saanut mut lihomaan 15 kilo ja aiheuttaa terveysongelmia, kuitenkin ei jaksa itselleen tehdä mitään.

Oma elämä on tylsää, koruton ja ankea :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä lohduttautua sillä, että et voi tietää mitä kulissien takana tapahtuu. Niillä rikkaimmillakin saattaa olla perheväkivaltaakin, sairastelua tai vaikka lapsettomuutta, josta ei somessa huudella. Ja rikkaista kulisseista huolimatta elämä voi tuntua todella tyhjältä. Itse luovuin kiiltokuvaelämästä, mutta olen nyt vaatimattomammissa puitteissa paljon onnellisempi.

Eiköhän heillä suurimmalla osalla kuitenkin ole just niin ihanaa kun näyttää vaikka toki tollanen ajattelu lohduttaa köyhän mieltä.

Bill Gates sanoi hyvin että ihminen joka väittää ettei raha tuo onnea on itse köyhä.

Oprah puolestaan totesi että niin ihanaksi kun kuvittelettekin elämän kaiken luxuksen ja yltäkylläisyyden keskellä on se oikeasti vielä ihanampaa.

Kiva että jotkut ovat rehellisiä.

Tästäkin on tehty tutkimuksia. Niiden mukaan raha lisää onnellisuutta, jos se auttaa poistamaan stressiä. Kun huolettomuuden piste on saavutettu, lisäraha siihen päälle ei tuo enää lisää onnellisuutta. Eli superluksustasolle ei tarvitse päästä ja lopulta se juttu ei ole niinkään raha, vaan stressittömyys. Sen vuoksi onnellisia löytyy myös muista kuin rikkaista, mutta yleensä muissa kuin teollistuneissa maissa.

Vierailija
42/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varmasti paljonkin syytä olla kateellinen muille (pitkäaikainen sairaus joka vaikuttaa paljon elämääni), mutta jostain syystä en kärsi kateudesta. Voisiko olla jotain tekemistä sen kanssa että olen ison sisaruskatraan keskimmäinen joka joutui lapsena toteamaan että elämä kohtelee meitä ihmisiä eri tavoin. Ja että jos kadehtisin koko ajan muita, minulla olisi aina paha olla. Elämäni ei ole tällä hetkellä kovin kummoinen, mutta en siltikään haluaisi olla kukaan muu. Ehkä me ihmiset olemme erilaisia senkin suhteen kuinka paljon kadehdimme toisiamme ja kuinka kiihkeästi haluamme resursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ei kannata se on synti ja lamaannuttaa . Ei enää näe sitä mitä itsellä on . On paljon jos on asunto puoliso lapset ja joka päivä ruokaa ,siitä pitää kiittää kiitollisin mielin . Se on perus asia ja turva . Sitten se ettei tuhlaa vaan laittaa lapsilisät lapsen tilille säästöön häntä varten . Ajokortti ja auto rahaa varten. Lukion kirjoja varten . Asuntosäästötilille että voi ostaa asunnon kun täyttää 18 vuotta. Lasten kesätyöpalkat laitetaan lapsen asuntosäästötilille tai ajokorttiin jos vanhemmat ei ole säästänyt. Vanhempien ei kuulu käyttää lasten rahoja . Mikäli asuu yhdessä puolison kanssa kuuluu maksaa vuokra ja sähkö puoliksi. Kyllä silloin jää säästöön . Yksin asuvat maksaa yksin kovan hinnan.

Vierailija
44/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli elämä tuntuu tylsältä on aloitettava yhteinen harrastus . Ja käytävä lenkillä ,uimassa . Retket ja luontomatkat piristää myös eikä maksa paljon. Naisille ja miehille on erilaisia kuntosaleja , jumppa tunteja. Älytöntä miettiä mitä muut tekee tai mitä muilla tai ei ole . Yksi elämä kaikilla ,vain sinä voit elää sinun elämää. Oma elämä jää elämättä muita tuijotellessa .

Vierailija
45/45 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus auttaa kirjoitti:

Mikäli elämä tuntuu tylsältä on aloitettava yhteinen harrastus . Ja käytävä lenkillä ,uimassa . Retket ja luontomatkat piristää myös eikä maksa paljon. Naisille ja miehille on erilaisia kuntosaleja , jumppa tunteja. Älytöntä miettiä mitä muut tekee tai mitä muilla tai ei ole . Yksi elämä kaikilla ,vain sinä voit elää sinun elämää. Oma elämä jää elämättä muita tuijotellessa .

Komppaan. Rupea ensin kävelemään 30 min joka ilta. Viikonloppuina tunti. Sitten muuta viikollakin tunniksi. Sitten kerran viikossa muutat kevyeksi hölkäksi jne. Varaa aika pankkiin ja kysy miten rahastosäästetään tai ostetaan osakkeita. Alat laittamaan joka kk 20-50 € rahastoon/osakkeisiin. Osta orkideoja ja lue niiden hoidosta. Valitse jokin itsellesi mielenkiintoinen juttu ja lainaa kirjastosta siihen liittyviä kirjoja ja lue ne, aihe olkoon vaikka Kiinan historia tai mitä vaan.

Sitten vuoden sisään pääset leijumaan instaan hölkkä- ja orkideakuvilla ja päivittelemään kuinka Kiinan-matkarahat olisi jo rahastossa, mutku hitsin korona!