Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti postitatte jos myytte esim tori. fi:ssä jotain?

Vierailija
24.01.2021 |

Maksoin ostoksen 20.päivä mobilepaylla (jolloin sai rahan heti.) mutta vieläkään ei ole postittanut. Tai ainakaan ei näy omapostissa tai muutenkaan lähettänyt minulle seurantatunnusta. Aikoi siis sen lähetystunnuksen minulle ilmoittaa heti kun on postittanut. Viitsinkö vielä kysellä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä! Minulla tapana lähettää heti, kun raha näkyy. Samaa odotan myös vastapuolelta. Tosin operoin huutiksessa.

Vierailija
2/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana tai seuraavana päivänä. Ilmoitan aina milloin olen lähettänyt ja lähetän myös seurantakoodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no onhan tuosta jo hyvän aikaa että olet maksanut. Jos olisin siinä, niin saattaisin vielä odottaa pari päivää, mutta jos ei ala kuulua viestiä/lähetystunnusta/pakettia yms, niin kysyisin ystävällisesti missä paketti menee.

Vierailija
4/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetän yleensä samana päivänä, jos sama pankki tai maksettu pivolla tai mp:llä.

Tietysti jos kaupat tehty tosi illalla niin sitten postitan seuraavana päivänä.

Vierailija
5/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko varma ettei postittanut matkahuollon kautta tai ärräpakettina? Silloinhan seuranta ei tule omapostiin.

Vierailija
6/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän heti. Paketin perillemenoa tietysti viivästyttää se, että esim. viikonlopulla ei posti lähde eteenpäin postitoimipaikasta. Viimeksi tein kaupat perjantai-iltana, vein paketin postiin lauantai-aamupäivällä, lähti eteenpäin maanantaina klo 17, ja näytti olleen määränpäässä keskiviikkona.

Vierailija
7/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata maksaa mitään ennen kuin tuote on perillä. Itse ostan vain noutona.

Vierailija
8/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä äkkiä mulle nyt. Kerro ostaessasi, että kiire saada tavara. Kyllä viikko on sopiva aika odottaa. Ei kaikki asu kaupungissa postin vieressä. Tulee paketille hintaa lämmittää auto 50 km postikäynnille viemään yhtä vitosen pakettia.

9/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun rahat näkyy tilillä. Tai siis en nyt vaikka keskellä yötä, mutta heti kun mahdollista.

Vierailija
10/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raha näkyy tilillä, lähtee myös postia. Eli tsekkaan tilin aamulla ja vien samantien kirjeen laatikkoon tai paketin postiin (tai miten ostaja onkaan sen halunnut lähetettäväksi). Viikonloppuna en laita mitään laatikkoon! Jos maksu näkyy esim. perjantaina puoliltapäivin, vien paketin maanantaiaamuna postiin ja sen jälkeen ostajalle viestinä lähetystunnus.

Vierailija
11/11 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen joskus jopa niin, että pakkaan tavaran postitusta vaille valmiiksi jo hetkeä ennen myynnin päättymistä. Ei ole mielestäni kivaa, jos lähetystä (tai noutoa) aletaan venyttää ja asia jää kesken. Kun myyn, haluan saada rahat sekä myös päästä siitä tuotteesta eroon pikaisesti.

Ja varmaan siksi olen myös tähän asti saanut kaikki palautteet positiivisina, niin myynneistä, kuin ostoistani! T. Nr 1