Miksi naiset pilaavat kasvonsa botox-huulilla?
En millään pysty käsittämään miksi naiset pilaavat ulkonäkönsä botox-huulilla. Pidättekö kauniina sellaisia huulia ihan oikeasti? Sitten valokuvissa pitää poseerata huulet törröllään, aivan kauhean näköisiä, miehenä en koskaan voisi seurustella sellaisen naisen kanssa ja hävettäisi liikkua yhdessä. Naiset ovat vielä valmiita maksamaan sellaisista törkyhuulista kalliita hintoja. Mitä naisten päässä oikeasti liikkuu?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Herra perunapäältä näyttävät nämä leikellyt naiset. Sen myös tosiaankin näkee kilometrien päähän, jos on muokkailtu.
Onko esim. herttuatar Catherine ja Meghan Fox perunapäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itseluippihuuli kirjoitti:
Mulla on muutama afrikkalainen nainen kaverina ja voin sanoa että heidän "rodussaan" lähes kaikilla on paksut ja upean näköiset huulet. Upeat siksi kun näkee että ovat luojan luomat ilman mitään täytettä. Eikös se ole kulttuurista omimista kun tuloksetta yritetään jäljitellä heitä? :D
Kulttuurista omimista? :DD Voi luoja teidän joidenkin kanssa :D
Niin juuri. Viestistä ei näy sarkasmi. Minustakin on naurettavaa että kulttuurillinen omiminen tukitaan joka paikkaan. Kyse oli huumorista.
Joo joo, mutta toisaalta alun perinhän siinä usein jäljitellään näitä eksoottisia kaunottaria joilla on paksu tukka, paksut huulet jne. Me ollaan aika karvaton kansa ja suurimmalla osalla on kapeat huulet. Kulttuuri on asia erikseen kuin ulkonäkö.
Meillä on kauniit hiukset ja onneksi ei tuuheampi karvoitus, niin ei tarvitse viiksikarvoja tai yhteen kasvaneita kulmakarvoja ajella. Monilla täällä myös luonnostaan pulleat huulet.
Hyvä pointti tuo karvoitus. Mulla on itsellä takapuoleen asti paksu tukka, mutta oon harvinaisuus ja siitä aina mainitaan. Suurimmalla osalla yli kolmikymppisistä on ohut lyhyt tätitukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra perunapäältä näyttävät nämä leikellyt naiset. Sen myös tosiaankin näkee kilometrien päähän, jos on muokkailtu.
Onko esim. herttuatar Catherine ja Meghan Fox perunapäitä?
Ja Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Jennifer Aniston, Jessica Simpson, Gal Gadot, Sofia Richie (mainitakseni muutamia)?
Esim. Kaunareitten Jacqueline Mac Innes Wood oli nätimpi ennen liian isoja huulia.
Mua vähän nolottaa tuo ilmiö. Myös se miksi naiset niin usein muikistavat huulet törölleen kuvissa :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevänsä vaikutuksen miehiin. Saadakseen heiltä seksiä. Että tulisivat raskaaksi.
Jokainen ihminen näkee että nainen muuttuu rumemmaksi sen käsittelyn jälkeen. Moni kaunis nainen myös sortuu siihen, ei voi ymmärtää.
Kuka haluaa lapsia hömppäeukon kaa
Taas naiset täällä haukkumassa naisia ja sitten väittämässä että ne on ne miehet jotka aiheuttavat naisten ulkonäköpaineet, hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset täällä haukkumassa naisia ja sitten väittämässä että ne on ne miehet jotka aiheuttavat naisten ulkonäköpaineet, hohhoijaa.
Täällä on miehiä ja naisia haukkumassa naisia. Mä olen täällä korostanut että luonnollinen on kaunista. Kaikki ovat erilaisia joten ei tarvitse mahtua johonkin trendikaavaan. En halua pilkata kuitenkaan heitäkään jotka leikkauksia tekevät (vaikka sitä en suosittele) .. ajattelen että he juuri ovat kokeneet elämässä kiusaamista ja haluavat hyväksyntää kun muokkaavat ulkonäköään. Ja mitä siitä seuraa: lisää pilkkaamista ja kiusaamista. Tämä on oikeastaan aika surullista. :( :( :(
Vierailija kirjoitti:
Pia lamberg on kaunis, mutta varmaan hänellekin on muokkauksia tehty?
Kumitissit ainakin on.
kyllähän se nyt ammatinharjoittajia risoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamat ankanhuulet nähnyt livenä ja täytyy sanoa, että sivustakatsottuna kasvojen profiili näyttää tosi hassulta. Eivät todellakaan kaunista ketään.
Martina Aitolehti, Sofia Belorf ja Mailis Penttilä ovat nyt hyviä esimerkkejä huulitäytteistä.
Mailis Penttilällä ei ole huulissa enää täytettä kun kävi poistamassa ne lääkärin vastaanotolla.
Ne haluaa olla seksikkäitä (= kumihuulet näyttää kalun ympärillä turvonneilta häppäreiltä)
Tosin ne näyttävät myös 60 v homomiehen ulospullahtaneelta rektumilta. Miten sen nyt itsekukin näkee.
Toimenpide ei pilaa kasvojasi lainkaan, jos se tehdään hyvin! Ongelmana naisten kanssa on se, että he käyvät usein huonoissa klinikoissa, mikä voi johtaa kauheisiin tuloksiin. Käyn Lux-Medicus klinikalla Helsingissä, eikä kukaan ole koskaan sanonut minulle, että huuleni näyttävät luonnottomilta, vaikka olen käynyt tässä toimenpiteessä yli neljä vuotta.
näyttää olevan joka stadilaisella 30+ naisella nykyään hermomyrkyt mintissä. mahtaa olla kamalan näköisiä kuuskymppisiä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
MInun pitää kyllä naisena myöntää, että en kyllä kaikista huomaa, onko huulia täytetty vai ei. Kaikilla ei kuitenkaan ole sellaiset överiankkahuulet. Minä olen muutenkin ihan pihalla tällaisista jutuista.
Jep. Vain yksi miljoonasta voisi arvata oikein että mäkin olen ottanut huuliin täytettä, ja kahteen otteeseen. Tarkoitus ei ollut saada isoja huulia, vaan vain hitusen isommat kuin mitä aiemmin oli. Mun huulia voisi edelleen kutsua ohuiksi, mutta itse huomaan eron entiseen, se onkin ainoa millä on väliä, mun omalla näkemyksellä. Otin myös silmien alle hiukan täytettä koska on ollut lapsesta asti tummat ja kuoppamaiset silmänaluset, siihen ei mitkään peitevoiteet auttaneet. Nyt näytän paljon pirteämmältä.
MInun pitää kyllä naisena myöntää, että en kyllä kaikista huomaa, onko huulia täytetty vai ei. Kaikilla ei kuitenkaan ole sellaiset överiankkahuulet. Minä olen muutenkin ihan pihalla tällaisista jutuista.