Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pilaavat kasvonsa botox-huulilla?

Vierailija
24.01.2021 |

En millään pysty käsittämään miksi naiset pilaavat ulkonäkönsä botox-huulilla. Pidättekö kauniina sellaisia huulia ihan oikeasti? Sitten valokuvissa pitää poseerata huulet törröllään, aivan kauhean näköisiä, miehenä en koskaan voisi seurustella sellaisen naisen kanssa ja hävettäisi liikkua yhdessä. Naiset ovat vielä valmiita maksamaan sellaisista törkyhuulista kalliita hintoja. Mitä naisten päässä oikeasti liikkuu?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihmettelen, että miksei miehet yleensä valita siitä et se on rumaa! Onko niin, et moni mies ei huomaa muutosta tai ei kehtaa siitä sanoa? Julkisuudessa en ole yhtään lehtijuttua nähnyt aiheesta.

Turbohuulet on niin törön näköiset, et eikö miehiä inhota pussata tai suudella sellaista kumipussia?

Kyllä miehet tästä valittaa, vaikka siitä ei lehtijuttuja kirjoitetakaan.

Vierailija
42/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai enää, kuin ihan joku hassu vain tee noin? 

Itse en ole nähnyt ankkahuuli-kuvia enää vuosiin. Tai no yhdet ironiset näin, täysin läpällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu se on että naisten pitää tinder kuvissa hyvin usein laittaa huulet törrölleen, oli huulissa täytettä tai ei? Ei vaan ymmärrä naisten ajatuksenkulkua.

Kertooko tämä nyt jotain naisista vai Tinderistä?

Vierailija
44/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valmiita tekemään mitä tahansa miellytääkseen miehiä mutta naisraukat eivät itse ymmärrä mikä on kaunista ja mikä ei ja miehet nauraa partaansa naisten tyhmyydelle.

Jep, valitettavasti miehet vaativat naisilta täydellistä Hollywood-tähden ulkonäköä (vaikka itse ovat työttömiä luusereita), mutta kritisoivat sitä, että joku nainen lähtee sitä ulkonäköä avoimesti tavoittelemaan. Luojan kiitos nykyään on ok olla sinkku-nainen, niin ei tarvitse koko ajan olla tuon ylikriittisyyden kohteena!

Vierailija
45/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamat ankanhuulet nähnyt livenä ja täytyy sanoa, että sivustakatsottuna kasvojen profiili näyttää tosi hassulta. Eivät todellakaan kaunista ketään.

Martina Aitolehti, Sofia Belorf ja Mailis Penttilä ovat nyt hyviä esimerkkejä huulitäytteistä.

Vierailija
46/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuliin ei laiteta botoxia. Miten joku voi olla noin pihalla?

Mistä minä voisin miehenä tietää näistä akkojen kotkotuksista, otsikkotasolla olen lukenut ja nähnyt kuvia näistä järkyttävistä turbohuulista.

Vierailija
47/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai enää, kuin ihan joku hassu vain tee noin? 

Itse en ole nähnyt ankkahuuli-kuvia enää vuosiin. Tai no yhdet ironiset näin, täysin läpällä.

Tinderissä näkee joka päivä.

Vierailija
48/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä voisin miehenä tietää näistä akkojen kotkotuksista, otsikkotasolla olen lukenut ja nähnyt kuvia näistä järkyttävistä turbohuulista.

Älä tuli ulisemaan kotkotuksista, joista et mitään kunnolla tiedä :D 

Vierailija
49/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiina jylhä, hannele lauri, pamela anderson ja dolly parton....kuin samasta muotista kaikki....mitähän mättäneet naamaansa. Kaikki saman näköisiä

Niitä täyteaineita laitetaan muuallekin kuin huuliin. Lisäksi on botoksia, mesolankoja ja muita kikkoja. Siksi he alkavat muistuttaa toisiaan, koska heidän piirteitä on muokattu samalla tavalla, saman kauneusihanteen mukaisiksi. Eli roikkuvat kohdat pois ja kohotusta sinne missä sitä kuuluukin olla. Suurin osa julkkiksista osaa pysyä kohtuudessa eikä heistä huomaa, että jotain on teetetty naamalle, muuta kuin että eivät näytä yhtä rupsahtaneilta kuin samanikäiset tavikset.

Vierailija
50/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valmiita tekemään mitä tahansa miellytääkseen miehiä mutta naisraukat eivät itse ymmärrä mikä on kaunista ja mikä ei ja miehet nauraa partaansa naisten tyhmyydelle.

Tiedoksi vain, että maailman kauneimpina pidetyt naiset (ne keitä miehet pitää kauniina tutkimusten mukaan) ovat leikattuja. Miehet vaan eivät erota milloin nainen on leikattu TAITAVASTI, ja syyllistävät tavallisia naisia niistä ulkonäköpaineista jotka ovat itse luoneet. Reilua? 

Tämä! Ensin vaaditaan täyteläisiä huulia, pitkiä hiuksia, isoja tissejä ja treenattua persettä, mutta sitten valitetaan kun käydään liian usein kampaajalla, otetaan täyteaineita (HYALURONIHAPPOA) ja vietetään liian kauan aikaa salilla :D Miehen logiikkaa parhaimmillaan? 

Vierailija
51/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli et ole nähnyt luonnossa kellään turbohuulia. Piti vaan tehdä tällainen naisia halventava aloitus. Sinä tarvitset eniten hoitoa, jos pidät turbohuulia kuten Tukiaisella normaalina. Sinulla on vääristynyt ulkonäkökäsitys naisista.

Vierailija
52/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli et ole nähnyt luonnossa kellään turbohuulia. Piti vaan tehdä tällainen naisia halventava aloitus. Sinä tarvitset eniten hoitoa, jos pidät turbohuulia kuten Tukiaisella normaalina. Sinulla on vääristynyt ulkonäkökäsitys naisista.

Näinpä. Itse hankin hyaluronihappoa huuliin ja silarit, eikä vanhempani edes huomanneet mitään (en kertonut heille vasta kun tervehdyttyäni leikkauksesta). Eli esimerkiksi silikonit ei automaattisesti tarkoita DD-kuppia, vaan jotkut nuoret äidit saattavat ottaa samankokoiset silarit, kuin heidän rintansa olivat ennen raskautta. Hyvin tehdyllä työllä ja Tuksu-tason työllä on vissi ero. 

Vierailija
53/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse täytteitä kun omasta takaa on täyteläiset huulet, eli ohuthuuliset niitä ottaa ja ovat kyllä törkeän näköiset.

Vierailija
54/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä turbohuulet ole pelkästään turhajulkkisten mieltymys vaan niitä näkee paljon myös tinderissä.

Vierailija
55/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Itse hankin hyaluronihappoa huuliin ja silarit, eikä vanhempani edes huomanneet mitään (en kertonut heille vasta kun tervehdyttyäni leikkauksesta). Eli esimerkiksi silikonit ei automaattisesti tarkoita DD-kuppia, vaan jotkut nuoret äidit saattavat ottaa samankokoiset silarit, kuin heidän rintansa olivat ennen raskautta. Hyvin tehdyllä työllä ja Tuksu-tason työllä on vissi ero. 

Juuri näin! Itselläni raskauden aikana tissit turposivat C-kupista E-kuppiin, joten vähän raskauden jälkeen, palauduttuani synnytyksestä, tissit olivat vaan suuret tyhjät "kudospussit". Kävin sitten ottamassa E-kupin silikonit, koska ne tyhjät säkit nyt vaan näyttivät paremmalta, kun olivat "täynnä". 

Vierailija
56/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ylitäytetyt turbohuulet aika... mauttomat sanoisinko, sivuprofiilista tulee ankkamainen.

Mutta sen verran turhamainen taidan olla, että haluaisin ihan pienesti täyteainetta ylähuuleeni, se kun on kapea minulla. Toisaalta sitten ajattelen, että kannattaako, ne kuitenkin maksaa ja entä jos meneekin pieleen se täyteaineen lisäys, esim tulee liikaa tai toispuoleisesti, yms, yms

Vierailija
57/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näille naisille jos sanoo että olit kauniimpi ennen, niin suututaan.

Vaikka tottahan se on. Ei paviaanin peräpäältä näyttävät huulet tee hottista.

Vierailija
58/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne ylitäytetyt turbohuulet aika... mauttomat sanoisinko, sivuprofiilista tulee ankkamainen.

Mutta sen verran turhamainen taidan olla, että haluaisin ihan pienesti täyteainetta ylähuuleeni, se kun on kapea minulla. Toisaalta sitten ajattelen, että kannattaako, ne kuitenkin maksaa ja entä jos meneekin pieleen se täyteaineen lisäys, esim tulee liikaa tai toispuoleisesti, yms, yms

Kunhan aloittaa tarpeeksi vähästä määrästä, niin ei tule ylilyöntejä :) Fakta on, että täyteaineet voivat parantaa itsetuntoa. Et sinä siinä mitään menetä, että kokeilet esimerkiksi todella pientä määrää (poistuu kuitenkin kehosta kohtuullisen nopeasti, eikä ole ylikallista) ja jätät sen siihen yhteen kertaan, jos ei sinun kasvoihisi sovikaan :) 

Vierailija
59/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meselangoilla naama kireäksi, huuliin niin tuhdit täytteet että melkein koskevat nenää ja kulmakarvoihin laminointi. Ja sitten keikistelemään Instaan kehuja keräämäån!

Välillä mietin, ovatko kaikki kehujat vakavissaan vai voiko joku "Hitsi oot upee!"-kommentti olla sarkasmia.

Vierailija
60/116 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin moni nainen kutsuu miestyyppistä kaljuuntumista pälvikaljuksi.