Miksi naiset pilaavat kasvonsa botox-huulilla?
En millään pysty käsittämään miksi naiset pilaavat ulkonäkönsä botox-huulilla. Pidättekö kauniina sellaisia huulia ihan oikeasti? Sitten valokuvissa pitää poseerata huulet törröllään, aivan kauhean näköisiä, miehenä en koskaan voisi seurustella sellaisen naisen kanssa ja hävettäisi liikkua yhdessä. Naiset ovat vielä valmiita maksamaan sellaisista törkyhuulista kalliita hintoja. Mitä naisten päässä oikeasti liikkuu?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuliin ei laiteta botoxia. Miten joku voi olla noin pihalla?
Mistä minä voisin miehenä tietää näistä akkojen kotkotuksista, otsikkotasolla olen lukenut ja nähnyt kuvia näistä järkyttävistä turbohuulista.
Niin eli et ole nähnyt luonnossa kellään turbohuulia. Piti vaan tehdä tällainen naisia halventava aloitus. Sinä tarvitset eniten hoitoa, jos pidät turbohuulia kuten Tukiaisella normaalina. Sinulla on vääristynyt ulkonäkökäsitys naisista.
Näinpä. Itse hankin hyaluronihappoa huuliin ja silarit, eikä vanhempani edes huomanneet mitään (en kertonut heille vasta kun tervehdyttyäni leikkauksesta). Eli esimerkiksi silikonit ei automaattisesti tarkoita DD-kuppia, vaan jotkut nuoret äidit saattavat ottaa samankokoiset silarit, kuin heidän rintansa olivat ennen raskautta. Hyvin tehdyllä työllä ja Tuksu-tason työllä on vissi ero.
Juuri näin! Itselläni raskauden aikana tissit turposivat C-kupista E-kuppiin, joten vähän raskauden jälkeen, palauduttuani synnytyksestä, tissit olivat vaan suuret tyhjät "kudospussit". Kävin sitten ottamassa E-kupin silikonit, koska ne tyhjät säkit nyt vaan näyttivät paremmalta, kun olivat "täynnä".
Minäkin varmaan olen ihan hirveä pinnallinen ihminen, kun rintasyöpäleikkauksessa minulle laitettiin toiseen rintaan silikoni (toinen rinta siis poistettiin)? Olisiko se sitten esteettisempää, että toinen tissi on neljä kuppikokoa isompi, kuin toinen?
Ja mitä noihin huuliin tulee, niin esimerkiksi Martina Aitolehden huulet eivät mielestäni ole yhtään överit, vaan hyvinkin luonnollisennäköiset?
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä länsimaalaista kulttuuria. Oma arabi mies ei ymmärrä miksi länsimaalainen nainen ottaa silarit ja botoxit. Ihmettelen samaa. Mielestäni se on pahinta naisten alistamista kuin itsensä peittäminen.
Fillereitä otetaan omaksi iloksi ja itseään kai peitellään siksi kun pidetään itseään jonain seksiobjektina ja miehen omaisuutena. Eli alistutaan miehille. En harrasta kumpaakaan, mutta fillereiden ottamattomuudesta ei saa keppiä tai lähde pää irti, joten sinne mennään missä vapaus.
itseluippihuuli kirjoitti:
Mulla on muutama afrikkalainen nainen kaverina ja voin sanoa että heidän "rodussaan" lähes kaikilla on paksut ja upean näköiset huulet. Upeat siksi kun näkee että ovat luojan luomat ilman mitään täytettä. Eikös se ole kulttuurista omimista kun tuloksetta yritetään jäljitellä heitä? :D
Kauneusleikkaukset ja pistokset ovat nykyään niin yleisiä, että suurin osa ihmisistä ei edes tajua kuinka monelle heidänkin tuttavapiirissäänkin on tehty jotain. Suurin osa vaan osaa pitää sen kohtuullisuudessa ja luonnollisena, että sinunlaiset ihmiset eivät edes tajua, että ihailet juurikin jotain "turbohuulta" :D tirsk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat valmiita tekemään mitä tahansa miellytääkseen miehiä mutta naisraukat eivät itse ymmärrä mikä on kaunista ja mikä ei ja miehet nauraa partaansa naisten tyhmyydelle.
Jep, valitettavasti miehet vaativat naisilta täydellistä Hollywood-tähden ulkonäköä (vaikka itse ovat työttömiä luusereita), mutta kritisoivat sitä, että joku nainen lähtee sitä ulkonäköä avoimesti tavoittelemaan. Luojan kiitos nykyään on ok olla sinkku-nainen, niin ei tarvitse koko ajan olla tuon ylikriittisyyden kohteena!
No en ole kyllä huomannut sellaisia vaatimuksia muilla kun osalla palstan uliukoilla. Sellaiset miehet voi ihan helposti ohittaa, hyvin olen kelvannut täysin normaaleille miehille luonnollisena, ilman täytteitä tai hiuslisäkkeitä. Sitäpaitsi en hae miehiltä hyväksyntää, kelpuutan seurusteluun vain täysipäisiä yksilöitä.
Mulla on muutama afrikkalainen nainen kaverina ja voin sanoa että heidän "rodussaan" lähes kaikilla on paksut ja upean näköiset huulet. Upeat siksi kun näkee että ovat luojan luomat ilman mitään täytettä. Eikös se ole kulttuurista omimista kun tuloksetta yritetään jäljitellä heitä? :D
Ihan samaa olen katsonut. Ei meillä juuri kellään ole sellaisia huulia ja pieleen menee ja pahasti kun tungetaan jotain mönjää turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja näille naisille jos sanoo että olit kauniimpi ennen, niin suututaan.
Vaikka tottahan se on. Ei paviaanin peräpäältä näyttävät huulet tee hottista.
Niinkuin se yksi Suvikin....oli kaunis ennen niitä täytteitään.
Kulttuurista omimista? :DD Voi luoja teidän joidenkin kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuliin ei laiteta botoxia. Miten joku voi olla noin pihalla?
Mistä minä voisin miehenä tietää näistä akkojen kotkotuksista, otsikkotasolla olen lukenut ja nähnyt kuvia näistä järkyttävistä turbohuulista.
Niin eli et ole nähnyt luonnossa kellään turbohuulia. Piti vaan tehdä tällainen naisia halventava aloitus. Sinä tarvitset eniten hoitoa, jos pidät turbohuulia kuten Tukiaisella normaalina. Sinulla on vääristynyt ulkonäkökäsitys naisista.
Näinpä. Itse hankin hyaluronihappoa huuliin ja silarit, eikä vanhempani edes huomanneet mitään (en kertonut heille vasta kun tervehdyttyäni leikkauksesta). Eli esimerkiksi silikonit ei automaattisesti tarkoita DD-kuppia, vaan jotkut nuoret äidit saattavat ottaa samankokoiset silarit, kuin heidän rintansa olivat ennen raskautta. Hyvin tehdyllä työllä ja Tuksu-tason työllä on vissi ero.
Juuri näin! Itselläni raskauden aikana tissit turposivat C-kupista E-kuppiin, joten vähän raskauden jälkeen, palauduttuani synnytyksestä, tissit olivat vaan suuret tyhjät "kudospussit". Kävin sitten ottamassa E-kupin silikonit, koska ne tyhjät säkit nyt vaan näyttivät paremmalta, kun olivat "täynnä".
Minäkin varmaan olen ihan hirveä pinnallinen ihminen, kun rintasyöpäleikkauksessa minulle laitettiin toiseen rintaan silikoni (toinen rinta siis poistettiin)? Olisiko se sitten esteettisempää, että toinen tissi on neljä kuppikokoa isompi, kuin toinen?
Ja mitä noihin huuliin tulee, niin esimerkiksi Martina Aitolehden huulet eivät mielestäni ole yhtään överit, vaan hyvinkin luonnollisennäköiset?
Ei kukaan ole korjaavaa kirurgiaa arvostellut, vaan lähinnä överiksi meneviä esteettisiä toimenpiteitä. On toki katsojan silmässä se, mitä kukin katsoo överiksi.
nuo topatut huulet näyttää vähän niinkuin olisi alapää siinä suun paikalla poikittain....aina tulee mieleen tuo.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusleikkaukset ja pistokset ovat nykyään niin yleisiä, että suurin osa ihmisistä ei edes tajua kuinka monelle heidänkin tuttavapiirissäänkin on tehty jotain. Suurin osa vaan osaa pitää sen kohtuullisuudessa ja luonnollisena, että sinunlaiset ihmiset eivät edes tajua, että ihailet juurikin jotain "turbohuulta" :D tirsk
Tämä! Kovasti erimerkiksi missien ja näyttelijöiden ulkonäköä ihaillaan, mutta ei tajuta, että he ovat aika laajalti kauneuskirurgien ja pistoshoitojen tuotteita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kovasti erimerkiksi missien ja näyttelijöiden ulkonäköä ihaillaan, mutta ei tajuta, että he ovat aika laajalti kauneuskirurgien ja pistoshoitojen tuotteita ;)
Kuka tätä ei muka tajua? Itsestäänselvä asia useimmille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olikin kyse näistä övereistä mitä näkee enenemissä määrin. Ihailen itse enemmän luonnollisuutta oli sitten kapeammat tai aidot paksut. Ei sitä voi kuitenkaan kieltää että meidän rodussa tyypillisesti on kapeammat pusuttimet.
Vierailija kirjoitti:
On ne kyllä aika sexyt suihinotto tilanteessa.
Kiihotut siitä kun kaksi rivoa pötkylää mitkä näyttävät puhkeamaisillaan olevilta siskonmakkaroilta hyväilee sua?
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista omimista? :DD Voi luoja teidän joidenkin kanssa :D
Niin juuri. Viestistä ei näy sarkasmi. Minustakin on naurettavaa että kulttuurillinen omiminen tukitaan joka paikkaan. Kyse oli huumorista.
Minulle tulee niistä aina mieleen ankka. Naurattaa. Luonnollisuus on kaunista, monille sopivat ohuet huulet. Farrah Fawcett, Kiira Korpi jne. Ihailtuja kaunottaria, molemmilla kasvonpiirteisiin sopivat ohuehkot huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa myös, että heidän ulkonäköään ihastellaan, mutta sitten samalla kritisoidaan tavisnaisia, kun he tekevät samoja toimenpiteitä? Eli tavisten pitäis näyttää julkkiksilta tekemättä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä ei muka tajua? Itsestäänselvä asia useimmille ihmisille.
Aika moni esim. tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
nuo topatut huulet näyttää vähän niinkuin olisi alapää siinä suun paikalla poikittain....aina tulee mieleen tuo.
Minusta näyttävät peräpukamilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevänsä vaikutuksen miehiin. Saadakseen heiltä seksiä. Että tulisivat raskaaksi.
No voi perkele, pitääkö poistaa täytteet, kun en halua raskaaksi? ;(
joo