Mitä on tullut tehtyä seksin saralla? Peukutusketju
Simppeliä: Peukku ylös = olen tehnyt tuota. Peukkualas = en ole tehnyt. Ei kannanottoja peukulla onko asia omaan makuun tai tekisi mieli tehdä, mutta ei ole saanut aikaiseksi tms. Kommenteissa lisätkää kaikkea lain sallimaa tekemistä tai kommentoikaa tuloksia.
Lähdetään matalasta päästä liikkeelle.
Kommentit (193)
Saanut orgasmin pelkällä panemisella (naisille).
Saanut orgasmin vain eturauhasta hyväilemällä, täysin ilman kosketusta penikseen.
Käyttänyt improvisoitua seksivälinettä; kurkku, dödö-purkki tms.
Harrastanut vahingossa seksiä tilanteessa, jossa on suuri mahdollisuus tulla nähdyksi.
Harrastanut tarkoituksella seksiä tilanteessa, jossa on suuri mahdollisuus tulla nähdyksi.
Harrastanut tarkoituksella seksiä tilanteessa, jossa on suuri mahdollisuus tulla nähdyksi ja tullut nähdyksi tai kuulluksi.
Pissannut itsensä päälle ja kiihottunut siitä.
Naisena pissannut miehen päälle ja nauttinut siitä.
Kokeilujen jälkeen todennut saunassa panemisen liian kuumaksi touhuksi.
Sormi pyllyssä tuntuu hyvältä yhdynnän aikana.
Vitsonut kumppania pepulle ja jalkoväliin pienellä koivun vitsalla kiihottavasti esileikkinä . Ei mitään ruoskintaa.
Katsellut salaa tutun parin rakastelua ilman, että he ovat tienneet katselusta. Masturboinut sitä katsellessa
Mennyt netissä treffipalstalta löytyneen naisen/miehen kotiin ja heti sänkyyn. Kerta on jäänyt ainoaksi tapaamiseksenne koskaan.
Kieltäytynyt nuoruudessa kovasti himoitsemanne naisen tai miehen (jota kuitenkaan ette saaneet silloin sänkyyn) vuosien jälkeen tullesta kutsusta tulla käymään ja varmasti siis myös rakastelemaan. Katunut kieltäytymistä monesti....
Pyllyn läpsiminen takaapäin asennossa.
Olen mies ja ostanut puolisolta/kumppanilta salaa seksivälineen vain omaan käyttöön.
Olen nainen ja ostanut puolisolta/kumppanilta salaa seksivälineen vain omaan käyttöön.
Näytellyt orgasmin (vain naiset).