Mitä on tullut tehtyä seksin saralla? Peukutusketju
Simppeliä: Peukku ylös = olen tehnyt tuota. Peukkualas = en ole tehnyt. Ei kannanottoja peukulla onko asia omaan makuun tai tekisi mieli tehdä, mutta ei ole saanut aikaiseksi tms. Kommenteissa lisätkää kaikkea lain sallimaa tekemistä tai kommentoikaa tuloksia.
Lähdetään matalasta päästä liikkeelle.
Kommentit (193)
Threesome: Naisena m+n pariskunnan kanssa. Mahdollinen oma mies/puoliso ei siis mukana.
Threesome: Naisena oman puolison kanssa ja kolmantena mies.
Threesome: Naisena oman puolison kanssa ja kolmantena nainen.
Rehtorina nussinut saman koulun opettajaa.
Viimeyöltä, onko muita: Herännyt miehen kaverin aamuerektio peppua vasten ja painautunut ihan tahallaan sitä vasten, vaikka oma mies nukkuu vieressä.
Esimiehenä nussinut alaista työpaikalla
Vierailija kirjoitti:
Viimeyöltä, onko muita: Herännyt miehen kaverin aamuerektio peppua vasten ja painautunut ihan tahallaan sitä vasten, vaikka oma mies nukkuu vieressä.
Ei viimeyöltä, mutta olen vastaavan kokenut veneessä viime kesänä. Kädet tisseille myös.
Tekeytynyt salarakkaan kanssa pariksi, hommannut hänelle hotelliin parista tunnista maksavan ukkomiehen. Seurannut vierailun samassa huoneessa ja miehen lähdettyä ottanut himoissaan naisen takaapäin samassa sängyssä. Oli aika rietas tunnelma meillä! :)
Antanut miehen kaverin naida himokkaat krapulapanot omassa sängyssä/ nainut krapulassa kaverin vaimoa
Pannut alaikäistä tyttöä 100A Datsunin etupenkillä
Sormettanut salaa vaimon kaverille orgasmin / antanut salaa käsihoidon miehen kaverille
Hyväillyt kylpylän porealtaassa vieressä istuvaa työtuttua naista. Poret päällä ja altaassa vastapäätä pari henkilöä. Juteltu samalla niitä näitä. Ensin käsi reidelle, sitten vähitellen uimapuvun allekin ihan "kohteeseen" asti sormet viemällä. Nainen kiihottui ja hyväili myös minua salaa erektioon asti. Ei loppuun viety siellä, mutta myöhemmin....
Threesome: Naisena kahden vieraan miehen kanssa. Joko siis sinkkuna tai muuten ettei kumpikaan oma puoliso