Mitä mieltä miehestä, jolla on punttisarja, punnerruspenkki, kyykkyteline, PS1-5 sekä 75" TV olkkarissa?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Poikamies
Ja pysyy sellaisena. Mikä ei tietenkään ole huono asia, jos se on se, mitä hän haluaa.
Meillä nuo ja vähän lisää on onneksi kuntosaliksi rakennetuksi alakerran huoneessa, ei tarvitse niitä olohuoneessa katsella!
Olisi aika ahdas elämä jos pitäisi olkkaria sisustaessa miettiä että mitähän joku ämmä miettii kun näkee nämä.
Että tykkää noista asioista. Meilläkin löytyy perheessä noita asioita, mutta omissa tiloissaan. Punttisarjat, punnerruspenkki ja kyykkyteline kuntoiluhuoneessa. Juomajääkaappi on terassilla ja iso TV olohuoneessa. PS on pojan huoneessa.
En pidä mitään noista asioista pahennusta herättävänä, vaan ihan ymmärrettävinä hankintoina jos niitä käyttää. Ja se, että jokainen voi sisustaa asuntonsa itselleen sopivaksi kertoo että ihminen on sinut itsensä kanssa. Tässä tapauksessa perinteisistä nuorten miesten kiinnostuksen kohteista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika ahdas elämä jos pitäisi olkkaria sisustaessa miettiä että mitähän joku ämmä miettii kun näkee nämä.
Olisi aika ahdasta elämä, jos pitäisi miettiä mitä joku miettii.
Oma tupa, oma lupa.
Minä haluaisin kotiini soutulaitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Olen aika sosiaalinen ihminen, joten halua(isi)n, että kotona olisi mahd. vähän elektronisia laitteita ynnä muita, jotta kotona voi viettää laatuaikaa kahdestaan ilman pleikkareita ynnä muita. Jos niitä on liikaa, näivettyy parisuhde alta aikayksikön, koska ei osata tehdä mitään ilman kädessä olevaa laitetta.
Minä tässä tarkastelen juuri yrttejä. Saa sitten kokata hyvää .. holi basilia nousee.. kaikkea hywää tänään ..
Sincc
Millaiset kasvivalot niillä on? Miten hoidat niitä, tarviiko ne millaiset erityisolosuhteet muuten? Minikasvihuone tms?
Vierailija kirjoitti:
Oma tupa, oma lupa.
Minä haluaisin kotiini soutulaitteen.
Suosittelen Concept 2:ta, on maailman paras kuntoilulaite. Paitsi, jos tykkäät hölkätä, älä osta mitään. Ja naisille tiedoksi - testo saa lihakset huutamaan treeniä..
Ei olisi mitään mielipidettä. Olet luultavasti mieheni ja katot nyt jalkapalloa meidän olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma tupa, oma lupa.
Minä haluaisin kotiini soutulaitteen.Suosittelen Concept 2:ta, on maailman paras kuntoilulaite. Paitsi, jos tykkäät hölkätä, älä osta mitään. Ja naisille tiedoksi - testo saa lihakset huutamaan treeniä..
Minä suosittelen First Degree Fitness Viking Pro V-soutulaitetta. Melkein kuin oikeasti soutaisi järvellä tai merellä. Ja on paljon hiljaisempi kuin ketju- tai vaijerivetoiset.
Ja aikuinen mieshän pelaa kirkonrottaa yms? :D Niiden pelaaminen on ihan yhtä lapsellista kuin tietokone-/pleikkari-/xbox-pelit, eli ne on no go myös!